
Hep ben soruyorum bu aralar 😂 sizde sorun banada soru çıkar belki 😂😂

Hep ben soruyorum bu aralar 😂 sizde sorun banada soru çıkar belki 😂😂
Yazdığın şarkıları ünlülere vermeyi düşünüyor musunuz
Şarkıcılara
Çok teşekkür ederim
😊
Kitap yazıyor musun?
Ben yazıyorum
Polisiye
Yakında yayınlanacak
10 sayfa kaldı bitiyor biraz ara vereyim dedim
Teşekkür ederim🙏
İmzalı gönderirim 😂
Tamamdır bulacağım seni 🙏
Cevap
14Cevap
Olur sor gelsin bakalım
Semihi özledin mi 😂
Sorularım 1 kişi eksik artık 😂
Semih abi neden gitti 😂 sorum bu
Küsmüş 😂
Haydaa 😂 neyse semih abi üzerinden soru cevap kapattık bugün
Şaka bee 😂 sınavı var adamın 😂
😂😂 desene o zaman niye acun gibi son anda gerilim yapıyorsun reis
Gerilim seviyorum belki 😂
Röportaj serisiyle ilgili içerikler üretmek nasıl aklına geldi?
Bu da benden olsun😊
@Rozes52 nin çizimlerine bakıyordum bu sanatçı kişiliği herkesin tanıması gerek diye düşündüm ve röportaj teklif ettim kabul etti sağolsun 😊🙏 sonra dedim ki Fenomen olmayan üyelerimiz ile bunu seri haline getirirsem hem onların etkileşimi artar hem onlar mutlu olur hem ben, herkes fenomen modlar ile yapmak ister ben farkımı koyup normal üyelerle yapmalıyım dedim 😂😂
Harikaydı röportajlar keyifle okuyorum👍🏻😊😊
En son ne zaman sevgilin oldu ya da sevgilin var mı
Aaa o zaman soruyu değiştireyim bilmiyordum😁
Kaç yaşında evlendin peki
Yaparız. 4 Temmuz Dünyada ne günü olarak kutlanıyor?
Muzlu çikolataya Antep fıstığı döksek sence nasıl bir tat çıkar ortaya 😃?
Yeterli olmadı ama olsun 😂
bir şey eksik kaldı sevgilim onunda koyunca ne çıkar 😂
😂😂
Ozaman boş ver 😄
Ne gördün
Güzel nota çalıyor demi 😂
😁 yeter ben kaçtım
Dünyanın yedi harikalarından birini görseydin ilk hangisi olurduu
Sen istersin de yapmaz mıyım kral. Sorular senin köpeğin olsun.
Günlük hayatında vazgeçilmez ritüelin nedir?
Bir ben sevemedim şu müziği.
Dinleyesim hiç gelmiyor.
Erkeklerin cinsel fantezileri neden bu kadar kötü özellikle de tcde?
Hiç merak ettiğim bir şey yok desem 😂 sen sormak istersen buyur
Bildiğim şeyleri bilirim 😂
En sevdiğin aktivite ne
O nasıl oluyor😅
Vay arkadaş😂
Numaradan yüzmek de iyiymiş tebrikler😂
Aman boğulma da naparsan yap😅
Yüzmek ama yüzmek olanından😂
Teşekkürler😎
@cerkes183 Size yüzme öğretmek şart oldu böyle olmaz😂
Var çocuğum😑
Şart da olur, şapşart da olur. @HayalperestPisicik 😂 Biz goveliz ya. Ördek oluyordu herhalde değil mi o? 😂😂
Onu ben de evde tekrar edip duruyom haa habire. "Öğretmenim böğün canlı ders vaaar mııı?" 😂 @ByBrawo 👍
Tamam Ügretmenım, ügreneciz yüzmeyi. 😂 @HayalperestPisicik
@Çerkes183 Heh böyle ol😏
Ay aklıma soru gelmedi.. 😂
Hangi tatlıyı seversin.. Ama en çok olanı soruyorum.. 😂
Hımm güzel afiyet olsun.. 😅
Aynen onlar bir başka.. 😅 Şerbetli tatlı olarak baklava diyorum tabiki.. Onun dışında tabiki de çikolatalı tatlılar.. 😋
Aynen öyle.. 😅
soru gelmiyor aklıma haydi sen sor 😃
Bir insanı gıcık etmek için neler yaparsın 😂
ekstra bir şey yapmam sanırım doğuştan gelen yetim 😂
Ahahah evet biraz var öyle bir yeteneğin 😂😂
yazıklar olsun be hayır öyle değilsin demen gerekirken 🤣😂
Hayır öyle değilsin 😂
sus artık inanmıyorum 😃
Diğilsin değilsin 😂😂
yalançıııı 😂
Çok ayıp teessüf ederim o yalançıı diil gandırıkçı bi kere 😝
günah değil mi beni gandırmak 🥹
Günahkâr mı oldum ben şimdi 🥹
evet 😒
Neyse alırım gönlünü senin ben 🤔
nasıl olacağımış o 😒
affetmedim 😒
Uğraştırcaksın illa dimi 😂
kandırmadan düşüneydiniz 😂
Sen kanacak bir kadında değilsin ama 😂
kandırmaya yeltenmek kâfi 😒
🥹 Gel sana bi kahve ısmarlayım anlatıcam yaptım ama neden yaptım 😂
kahve içmiyorum gelemem 😒
Çay 😂
çayda içmiyorum 😃
Süt 😂
süt içemiyorum ben 😃
Meyve suyu 😂
olur 😂
Hele şükür anlaştık 😂
affettik demedim ama 😂
Daha konuşmadık o içecek Faslı konuşurken 😂
haydaaa 😂
Tabi önce yumşatmak gerek 😂
Sarkı söylemeyi kaç yaşında öğrendin?
Kendimce söylerim.. 😂😂
Söylerim. 😂😂
Aramam, sormam bir daha
Yalvarsan bile Allah'a,
Çıkmasa gecem bile sabaha, aramam.. 😂😂
Bence güzel söyledim. 😇
😂😂😂
Neden moderatörlük yapmıyorsunuz
Görüyorum
İletişim amaçlı paylaşım @KızlarSoruyor
Hala iletişim amaçlı paylaşım @KızlarSoruyor
şu an bana iftira atıyorsunuz mesela moderatörlük yapmıyorsun diyerek 😊
@KızlarSoruyor @pufferfishh ile yorumlarımızı incelermisiniz 😊🙏
Sana değil size sordum, birkaç soru ayıkladım bile son yarım saat içinde, direkt sana demiyorum şakasındayım işin affet 🫠
@KızlarSoruyor buraya bakmasanız da olur 🙃
Antep olmasaydı nereli olmak isterdin abi 😅
Güzel seçim abi 😅😅
😃🫡
Şimdi, benim mi soru sormam gerekiyor?
Böyle olmayı ben seçmedim ki 🤧 bu hayat bu yaşam benim seçimim değil. Nasıl ki kimse ailesini seçemiyorsa dünyaya gelirken bu da öyle bir şey. Başka bir örnek ile göz rengimizi biz seçmiyoruz değil mi, işte homoseksüeller de homoseksüel olmayı kendisi seçmiyor. Varoluşumuz böyle. Sonradan gelen bir şey değil ya da bizim irademiz ile değişen bir şey de değil. Neyse çok konuştum yine kendimce açıklamak istedim. İyi geceler
Yapalım bakalım. 😂
Zamanını en çok neye harcıyorsun?
Nerede ikamet ediyorsun
Bir sen sor bir tane de ben
Olur. Sorabilirsin
Hımm lahmacun köfte sarma içliköfte hepsi hepsi karar veremedim kıymalı yemekler😅
Senin yaptığın en çılgınca şey?
Canına mı susadın istemeye gitseydin o kadar ciddiysen😂😂
Sjdh dövmek icin cagırmadı demi😂
Vay vay gözün kararmış aşktan😂😂
😕 üzüldüm
Evet öyle de kırgınlık acısı kalmışsa sonraki iliskilerjni etkiler
Allah mutluluğunu daim etsin🤲
Amin sağol😊🙏🏼
Sitenin sana göre en büyük açığı nedir?
Iç sesin hep doğru çıkar mı?
Muhtarlık nasıl gidiyor 🤣 🤣
En son ne zaman g*tünden iğne yedin 😂
Bende pazartesi günü iğne oldum 🤣🤣
Ne zaman düet
Kaçma sorudan haha
En kısa zamanda inşallah 🥹
Evet tek soru.
Seçim yapamam her dönem çok iyi yaşadım.. Gerçekten hepsinde ayrı ayrı güzellikler yaşadım.
Ben soruyorum..
Her konuda ailenin onayına mı ihtiyaç duyarsın?
Neden fikir soruyorsun o halde
Anladım teşekkürler..
💐😘
Sor bakim
@theastro ehehs çaktırma
Peki en garip özelliğin ney?
Olur sor
Sesin güzel mi?
https://youtu.be/UAKw5tRVPKs?si=WKZOnbxRKuTWROnp ben söylüyorum sen karar ver 😂
Ses idare eder sözlerine bayıldım 😂🤩
bugün ne pişirsem
Buyur
Töbeler olsun aklıma bir şey gelmedi dur düşünmem lazım😂
"Şu anda hayatında en çok neye odaklanıyorsun?"
Çalışkan man😂
Haklısın abi 😂
Sorun tabi bayım
Dram
Sizin
Sor bakalım..🤭
Kesin ve net bisküvili pasta olurdum..🤭
Peki sen..
Ya o benim ikinci tercihimdi..😂
Kalkıp yapasım geldi..😂
Aynen aynı..😂
Tatlı konusunda ustayım o yüzden bu ikili tüm tatlıları ezer geçer..😂
Kokuyu aldın tabi..😂
Ben bile yaptığıma bayılıyorum, sen de haklısın..😂
Hahahah.. soru açıp paylaşıcam merak etme..😂😂
En kısa zamanda..😂
🤗🤗
sor gelsinn
herhangi bir çiçek kokusu veya parfümlerimin kokusu
kızlarda sevmediğin bir özellik söylermisin?
thank you abi
Bircunuz ne
Aslan
Yaparız
Burcun ne
Yengeç
Sor bakalım
4/1
Eyvallah
Olur
Ablam ile ikiz gibiyiz zaten
Gönder gelsin
Yapalım bakalım
Yaşadığın en büyük hayal kırıklığı neydi
En büyüğü bu olsun ya
Bir kıza çok emek vermiştim olmadı o 😅
Ama niyetim iyiydi ya dhdhhdhd
Onlar kaybetti kanka jdndn
Sor bakalım
En sevdiğin soss
On numara cevap dkmzdkdmsm
Ay galiba hepsiiii ben bir sos canavarıyım
Sen sor
Açıkçası bugüne kadar hiç fark etmedim belki denk geldik bi yerlerde ama semihin gidişiyle gördüm diyebilirim. Bir defasında bahsetmişti şu kişi kankam olur felan diye aklımda kalmış nickin o şekilde ulaştım sana
Tanıyor olmamı mı isterdin
Reisimin kankası benim de kankamdır jxmdxjmdsm dünya ahiret bacımsın artık
erkeeekkk yaaa ejmsksmzsmkssm
Yaparız kral.
Sor kardeşim.
Profil fotoğrafı çok kıyak bu arada!
Omlet
Sabahları çok güzel ve doyurucu oluyor.
Hem yumurta yemeyi katlanılır kılıyor.😅
Şimdi soru sorma sırası bende.😉
-En sevdiğin hayvan nedir?
Profil fotoğrafındanda anlaya bileceğimiz gibi.😅
O zaman bir soru daha sorayım…
Messi mi? Ronaldo mu?
Sen var sen gerçek bir adamsın
Adamın dibi dibi
Şu anda seninle gurur duyuyorum kardeşim en büyük Messi
Kusura bakma ben fanatik bir Messi hayranıyım.😅
Takım tutmam Messiyi tutarım o derece.😅
Tamamen çocukluk kalma bir aşk.😅
Evde Arjantin bayrağı ile Messinin dünya kupasını kazandığında kupayı öperkenki fotoğrafının çerçeve edilmiş hali yatağımın hemen baş ucunda duruyor.😅
Adidas’ın çıkardığı Arjantin formasını bile aldım.
Ya kardeşim Messinin fotoğrafı baş ucumda duruyor diyorum
Daha ne diyeyim
Hatta
FC Mobile’de bile Messiden ötürü takımım Arjantin milli takımı
Yapalım
Özlediğin biri var mı?
Sor bakalım
Sorablrsn
Kabak tatlisi oh sekerli soylee
Hahaha damak zevki. tabi
sorabilifsinn
Demir yolu zaten hava yolunu hiç kullanmadim demir yolundan sonra da deniz yolu ardından hava yolu ve kara yolu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar