20 dairesi var 15 den kiraya vermis hepsini 20×15=300 bide 4 dukkandan gelen parasi var onlari da kiraya vermis 9 tanede mi arsasi mi ney.
Bu sahis fakirim diye agliyor
Bu sahis fakirim diye agliyor
Belki harcamasını bilmiyordur. 18 yaşımdayken lavaş fırınında işe girdim, o dönem her gün oranın sahibi cebine 18-25 bin arası koyuyordu. Müstakil evleri vardı, oğlu Porsche arabayla geziyordu ekmek dağıtıyordu. Ama adam öyle pasaklı öyle cimriydi ki anlatamam. Yırtık pantolonla gezer, ayakkabısı ömürlük.. Yani demem o ki herkes kazandığı parayı harcamasını bilmiyor, kimisi mezara kadar götürüyor. Senin komşu da o yüzden fakir hayatı yaşamaya devam ediyor olabilir.
Ama gayette gosterisli yasiyor
O zaman fakirim param yok ayağı çekiyor işte
Ama sana sunu diyim heosi sisman ve bakimsizlar tuhaf da
Parası vardır. Bizim kiraladığımız iş yerinin sahibi de zengin ama adam geçen seneden beri aynı kıyafetleri giyiyor.
Pintiiiiiler
Yeah
Cevap
3Cevap
Ağlaması bitmez onlarin
Zenginin parası züğürdün çenesini yorarmış 😊
Ayağını yorganına göre uzatmamış demek ki :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?