Klimayı 5 gün boyunca hiç kapatmadan açık bırakmamın bir sakıncası var mıdır?

Lütfen sadece bilgi sahibi olanlar yorum yapar mısınız?

Klimayı 5 gün boyunca hiç kapatmadan açık bırakmamın bir sakıncası var mıdır?
Cevapla