Darptan şikayet sonrası uzlaşmacıya başvurulduysa uzlaşmacı süreci nasıl işler ve tarafları ne zaman arar?

Bilgisi ve tecrübesi olan yorum yaparsa yazarsa çok sevinirim. Yaklaşık 2 haftayı geçiyor uzlaşmacıya başvurduk dedi karşı taraf ama dönüş yok bizimde yapmamız gereken bir şey var mıydı? Suçlanan tarafız. Ne kadar talep edebilirler ya da süreç nasıl işliyor. Yardımlarınızı rica ediyorum.
Darptan şikayet sonrası uzlaşmacıya başvurulduysa uzlaşmacı süreci nasıl işler ve tarafları ne zaman arar?
Cevapla