Öncelikle Herkese Selamlar Bu gün 12 Ağustos Pazartesi Adım Serkan Ve Kocaeli’de Yaşıyorum Bir Kız Babasıyım Ve Aynı Zamanda Yaklaşık Bir Yıllık Evliyim Yaşımda 20 , Yaklaşık 5 Yıldır Madde Bağımlısıyım (meth, eroin, vb bunun gibi kimyasallar hariç) Son 1 Senedir Neden Yaşadığımı Bu Hayattaki Yaşama Sebebimi Daha Doğrusu Bu Dünyadaki Amacım Ne Diye Kendimi Sorguladım Ve Kendime Hiçbir Şekilde Cevap Bulamadım
son zamanlarda bu illetten kurtulamadığımın Farkına vardım , daha önce 4-5 Kere bırakmayı denedim ama hep kendimi ailemi ve çevremdeki herkesi kandırdım. hiç bi işe yaramayan kendisine bile bi hayrı olmayan bi insana dönüştüm ve artık dönüşüm olmadığının farkına vardım ve intihar edip hayatımı sonlandırmayı düşünüyorum.
artık gerçekten bıktım böyle yaşamaktan elimden tutan olmadı başımda adam gibi bir baba yoktu halen daha da yok. hiç bi işe girip çalışasım yok hiçbir şey yapasım gelmiyor kullandığım şeyleri isteyerek değilde kullanmak zorunda olduğum için kullanıyorum,
Kullanmadığım zaman ortaya 2. serkan çıkıyor benimle hiç alakası olmayan bencil acımasız ve anlayacağınız duygusuz birisi
şimdilik bu kadar yeter önerilerinizi bekliyorum ….<3
Düzgünce okuyup bana fikirlerinizi sunabilirmisiniz
Not : aklım başımda deli veya şizofren değilim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer