Gitmeli miyim yoksa bencillik mi ediyorum?

oncelikle herkese merhabalar. biraz ozel bi konuyu acacagim icin utaniyorum ana anonim oldugundan bir sorun olmaz diye umut ediyorum. bu sene lise sona gectim ve aile durumun gercekten vasat halde. anne babam siddetli gecimsizlik yuzunden 3 yildir ayrilar. abim annem ve ben birlikte yasiyoruz. abim de pek sakin dusunceli biri sayilmaz. kavgalarda anneme demedigini yapmadigini birakmiyor. benimle olan hicbir kavga onemli degil artik ama annemle oldugunda kendimi tutamiyorum. hos tabii elimden de bir sey gelmiyor ama. artik o kadar cok etkilenmeye basladim ki sinir krizleri geciriyorum. delirmis gibi bagirdigim susamadigim ve daha cok utanc verici seyler oluyor. bu yuzden en azindan bu sene sinav senemken kendimi kurtarip okulumun yurduna gecmek istiyorum. cogu anlamda bana faydasi olacak ama en basinda annemle abimi evde yalniz birakmak istemiyorum korkuyorum. annemi cok ozleyecegimi biliyorum. okul zamani babami hafta sonlari ziyaret ediyorum simdi yurda gecersem 2 gun icerisinde hem annemi hem babami nasil ziyaret edebilirim bilmiyorum. lutfen biri akil versin kafam cok karisik bencillik mi ediyorum yoksa kendimi kurtarmali miyim, ne yapmaliyim? kafayi yemek uzereyim.

Gitmeli miyim yoksa bencillik mi ediyorum?
Cevapla