Sahipsiz birine karşı neden hep kullanmak için yaklaşılır?

20 yaşındayım. ailem ben 15 yaşındayken hayatlarini kaybettiler bir şekilde ayakta durmaya çalıştım orada burada. okulu bıraktım para için olmayacak şeyler yaptım mecbur bırakıldım. herkes sadece kullanmak için yaklaştı bana. kimse elimden tutup doğruyu göstermedi yardım etmedi. amaçları hep aynıydı. her neyse öyle ya da böyle 5 yıl geçti. artık bir düzenim olsun istiyorum her gün başka yerlerde uyanmak istemiyorum. bir süre daha dayanip yeni bir şehirde hayata başlayabilir miyim?

Güncellemeler
1 yıl
...
Sahipsiz birine karşı neden hep kullanmak için yaklaşılır?
Cevapla