1 hafta konuştuğum çocuğu neden unutamıyorum?

Ya ben bu çocuğa bi yalan söyledim o da bunu yakaladı sordu bana açıklamamı yaptım söyledim gerçekleri ama utancımdan konuşmak istemedim çocuğu sildim her yerden hatta hesabımı kapattım o da kapatmış şimdi açtım baktım ama en azından güzel bir özür dilemek istiyorum ulaşamıyorum ne yapmalıyım çok düşünüyorum onu nasıl bırakıcam yani sevdiğimden mi yoksa bu yanlışı yaptığımdan mı bilmiyorum off yardım lütfen sizce sevdiğimden mi yoksa özür dileyemediğim için mi unutmaıyorum
Güncellemeler
1 yıl
Önce utancımdan ben snapchat ve tanıştığımız sayfayı kapattım baktım sonra o da silmiş hesaplarını çok mu kırdım onu acaba o da belki artık bana ulaşamayacağını sanıyor hesaplarımı kapalı biliyor çünkü
1 hafta konuştuğum çocuğu neden unutamıyorum?
Cevapla