Gizli Üye(25-29)1 yılSorununun olmadığı bir gün var mı diye sormaya ne dersin?
Yaşım geçti diye sağlık sigortasına her geçen gün daha da artan bir borcum var.
Mezun oldum 4 haftadır çalışıyorum daha ne maaşımı aldım ne sigortam var ne de işimi öğrendim. Belki de sırf işimi hala ilk hafta gibi yarı yamalak yapıyorum diye iş arkadaşlarımın hepsi surat yapıyor (haklı da olabilirler). Ben bu işe göre değilim sanırım hayır çıkıp gideyim madem işinizi görmüyorum.
012 Yorumla
Cevap sahibi1 yılHem derdimizi soruyorsun sana derdimi anlatmışım medeni insan gibi hem de yardımcı olacak tek bir şey yazmamışsın yani yardımcı olabileceğim bir şey var ise bana da anlatabilirsin elimden geldiğince yardımcı olurum
Soran1 yılYorumunu şimdi gördüm. Ayrıca görsem de zaten cevap yazmamak gibi bir şey yapmazdım. Ayrıca hangi bölümden mezun oldunuz ve ne iş yapıyorsunuz Bu da çok önemli bunları da belirtirsen daha çok yardımcı olabilirim
Cevap sahibi1 yılElektrik mühendisliğini okudum şu an özel bir firmada sahaya çıkıp amele gibi montaj yapıyorum yaptığım işi kötülemiyorum ama ben de annemin karnında bu işi öğrenemedim sıfırdan öğreniyorum 3 haftadır çalışıyorum ama hala daha ilk gün gibi hata yapıyorum bunun üzerine de sırf bu yüzden sürat yapılması tavır konulması canımı sıkıyor
Cevap sahibi1 yılDüzeltiyorum 4 haftadır çalışıyorum
Soran1 yılBenimle konuştuğun gibi onlarla da konuşsan belki düzelir her şey
Cevap sahibi1 yılSorun yalnızca o da değil aynı zamanda şöyle şunu başardım bunda çok iyiyim şu benim eşsiz yeteneğim diyebileceğim hiçbir özelliğim yok tuvalet kağıdı bile benden daha değerlidir. Çevremde silik dışlanmış avel savsak sümsük asalak dünyada hiçbir yere sığdırılamayan biriyim resmen.
Soran1 yılSen böyle düşünürsen hep böyle olursun yani başarısız hissedersen kendini hep başarısız olursun. Kendine ne kadar güvenirsen o kadar bir şeyler başarabilirsin. Aynanın karşısına geç ve ben çok değerliyim Ben şu işte şu kadar başarılıyım ben şunları yapabiliyorum şu konuda yeteneğim var bak nefes alabildiğine bile şükretmelisin. Bu zamana kadar hangi işlerde başarılı oldun ya da ne istediğinde oldu yani neler yapabildin bunları bir düşün ve şükret sonra daha iyilerin olacağını gör
Soran1 yılAyrıca elektrik mühendisliği okudum ve mezun oldum diyorsun okumayan hatta daha doğrusu mezun olamayan o şeylere gelemeyen o kadar çok insan var ki yani sen orayı kazanmışsın orayı okumuşsun mezunu bile olmuşsun iş bulmuşsun bak şükredecek ve başardın ne kadar çok şey var hala kendini küçümsüyorsun. Ayrıca böyle kendini öz güvensiz görürsen hiçbir işte başarılı olamazsın biraz özgüvenli ol
Cevap sahibi1 yılBir de konuyla alakasız ama ben hiçbir kızı güldürmeyi beceremiyorum yani mizah anlayışım çok ama çok zayıf başaramıyorum
Soran1 yılKitap oku, ve buna dair videolar izle. Kişisel gelişim romanları oldukça etkili. Özellikle konuşma ile alakalı olanlar
Cevap sahibi1 yılKitaplardan birkaç tane öneride bulunsana bari alıp okuyayım
Soran1 yılYani Miraç çağrı aktaş var yazar kahraman Tazeoğlu, Ezgin kılıç, ne bilim bir sürü kişi var. Bence sen günümüz yazarlarına da bak derim. Ünlü psikologlar takip et. Senin için daha iyisi olur.
En İyi Cevaplar
1 yılşu an bir işletme açıyorum fakat sevdiklerimden beklediğim manevi desteği bulamıyorum hatta ben bu işe girişmeye başladıktan sonra çoğunun da haset gözlerle baktığını ve iyiliğimi istemediklerini gördüm bu durumda beni paramparça etti moralim çok bozuk açıkçası bu duruma
022 Yorumla
Soran1 yılÇok tanıdık geldi bu durum. şöyle düşün onların gerçek yüzünü ve seni kıskandıklarını görmüş oldun. Daha başaralı olduğunda onlara yüz vermezsin onlar da kaybettiği şeylerin farkına varırlar. Çok düşünme böyle şeyleri ağzınla kuş tutsan bile yaranamazsın bazı insanlara
- 1 yıl
Ama hiç böyle bilmezdim o dediğim bazı insanları
Soran1 yılTamam işte hayat da sana onları tanıman için sana böyle fırsat sundu. Ve tanımış oldun
- 1 yıl
maalesef halbuki hepsini çok severdim ve yanımda olduklarını görmek isterdim
Soran1 yılEvet ama çevrene bak hangisi sevdiği kişiyi gerçekten bir işte ya da herhangi bir konuda destekliyor
- 1 yıl
Anam babam dışında kimse biliyor musun
Soran1 yılAnlıyorum biliyorum
- 1 yıl
Güzel düşüncelerin içinde teşekkür ederim
Soran1 yılÖnemli değil. Ama inan bu konuda yanlız değilsin umarım bu süreci atlatırsın
- 1 yıl
Amin inşallah dualarını eksik etme
Soran1 yılSağol sende benim için edersin
- 1 yıl
Senin derdin nedir
Soran1 yılKocama çok aşığım
- 1 yıl
Bunun dert olmasının esas sebebi ne?
Soran1 yılİşte aşık olmasaydım onu rahatça bırakabilirdim ama aşığım ya bırakamıyorum kocamı
- 1 yıl
Peki neden bırakman gerek ki? Özelse mesajdan devam edelim yoksa buradan da anlatabilirsin
Soran1 yılKocam dediğime bakma evli değiliz hayatında birisi var çok aşık olduğum için sürekli kocam diyorum aşık olmasaydım bırakmam daha kolay olurdu
- 1 yıl
E hayatında biri olan birine nasıl aşık olabiliyorsun onu anlayamadim
Soran1 yılNeden herkes zaten başkasının sevdiğine aşık değil mi
- 1 yıl
Yani sen yinede sana aşık olana aşık ol bence
Soran1 yılO zaman seçim yapmam gerekir ben yine de kocam diyorum
- 1 yıl
Başkasının malına benim malım deme bence
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
1 yılben telefon ariyorum ve bulamiyorum nerden yaziyosun diyebilirsniz ben televizyondan googleye girip bu uygulamya girdim ailem fazlasiyla baskici ne okuyorum nede calisiyorum disari cikmama izin vermiyolar babamdan siddet goruyorum ben ailem yuzunden intihr ettim hayatimin en guzel yaslarimi bana zehir ettiler nolur bna yardim edin yemin ederim kotu bi amacim yok bana idareli telefon bulun cevremdeki bir kac kisiden istedm bulamadilr Allah icin bulun...
08 Yorumla
Soran1 yılAile durumunuza çok üzüldüm. Senin gibi böyle yaşayan çok insan var. Telefon bulmak yerine aileni karakola şikayet etmeye ne dersin. Eğer şiddet görüyorsan bu ciddi bir mesele. Ayrıca böyle her yerde telefon dilenmek yerine çekilişler var onlara katılabilirsin. Harçlıkların varsa onları biriktirip en düşük model bir şey alabilirsin. Umarım yorumunu okuyup sana destek olan birisi çıkar.
- 1 yıl
ya bi kac kere evden kacmaya calistim karakola sikayet etsem de biseylerin deyisecegini dusunmuyorum bi kac arkadas evlen diyor henuz evlenebilecegm yasta degilim ayrca dogru duzgun erk kalmamis. cekilis demisin ben onu anlamadim. ya para vermiyolar ki verse bile cok az veriolar 40 civari veriolar ben para biriktirsem bile sorarlar nerde bu para diye. Oyle bir b0klugun icindeyim iste
Soran1 yılKaç yaşındasın? Neden şansını denemiyorsun şikayet etmek için? Çekiliş de kazanırsan telefon bile kazanabilirsin. Allah yardımcın olsun
- 1 yıl
18 yasindayim ya ben sikayet etsem herkes dusman gibi bakar ve babamlar beni dover neyse ya yinede allah razi olsun senden
Soran1 yılBak ne dicem senin hesabının ismini gizli üye olarak yapıcam ve telefon istediğinden bahsedicem umarım yardımcı olurlar elimden bu geliyor sadece
- 1 yıl
Tamam olur ben bu uygulamada yeniyim nasil istiyosan oyle yapalim ha bide cok tesekkur ederim
Soran1 yılYaptım ama sistem kabul etmedi
- 1 yıl
Üzüldüm
1 yılKimsenin fikrine ihtiyacım yok. Değersiz fikirlerini kendine saklasın herkes. Derdim de yok.
08 Yorumla
Soran1 yılTamam boş yapma o zaman
- 1 yıl
Tamam kaybol o zaman.
Soran1 yılBurası benim alanım sen kaybol
- 1 yıl
Paşa gönlüm isterse kaybolurum. İşine gelmiyorsa sen kaybolacaksın.
Soran1 yılSen kimsin ya, ya da benim kim olduğumu biliyor musun
- 1 yıl
Senin kim olduğun umrumda değil. Benim kim olduğum ise seni ilgilendirmez.
- 1 yıl
Ama çok merak ettiysen söyliyim. Ben iblisim.
Soran1 yılYa bak var ya ne kadar merak ettim anlatamam şu an. Gerçekten boş yapıyorsun
Diğer konusunda 473 cevap paylaştı. Kafama bişi takamıyorum ne yapcam
05 Yorumla
Soran1 yılHayattaki şansın demek ki bu. Ama dertsiz kul olmuyor. Demek ki sen de umursamıyorsun. Çok şanslısın iyi bak kendine.
Soran1 yılHayatta hiçbir zaman büyük konuşmayacaksın. Allah yardımcın olsun. Bu da sana iyi bir ders olmuş oldu.
Soran1 yılDertsiz kul olmazmış
- Diğer konusunda 467 cevap paylaştı.
1 yılben kadınları anlmıyorum
012 Yorumla
Soran1 yılNesini mesela
- 1 yıl
ne istediğini ne bekledğiini söylemiyor ifade etmeiyor erkelerin her seyi anlamasını beklyor
Soran1 yılAma şöyle bişey var söyledikleri zaman da dırdırcı oluyorlar birde öyle düşün
- 1 yıl
Ben her zaman net olması isterim acıktıysa acıktım diyecek pizza yiyelim diyecek ( kendimi aç hisseidiyorum diyecek benden aksiyon bekmiyuecek) kahve içmek isiyosa gidip kahve içelim diyelim diyecek bir seyler içelim diyerek konıoyu uzatmayacak
Soran1 yılBak sana ne anlatacağım. Ben ilişkide her zaman sessiz kalmışımdır hani bir şeye canım sıkıldı demedim. Bazı şeyleri görmezden geldim bazı şeyler de sustum. Sonra dedim ki hani susmak beni haksız çıkarır. Dedim ki bundan sonra hep konuşacağım ne olursa olsun hep yüzüne vuracağım. Ve sonunda kaybeden ben oldum her haliyle şikayet eden hiçbir şeyi beğenmeyen ve her şeye bir fikri olan birisi oldum. Yani bence sessizlik kadınlar için en büyük cevaptır sen sessiz birisi bulabildiysen de ne güzel ama şunu da ortaya koy sessiz kadınlar seni sevmemiştirler sevse zaten sürekli konuşurdu
Soran1 yılEvet dediğin gibi kadınların bazı konularda fikirleri olmalı yani her şeyi karşı taraftan beklememeli haklısın. Ama atıyorum yani onlar da trip atmak yerine böyle sessiz kalarak senin bazı şeyleri düşünmeni istiyorlar yani kısacası bak sen böyle yaptın ve beni üzdün diyerek senin görmeni bekliyorlar yani sen ne kadar seviyorsun o kadar anlayışlısındır zaten
- 1 yıl
Bunun bir orta yolu olmalı sesiz kalmak mutsuz kadınlar yaratır. Her şeye itiraz etmek trip yapmak dır dır cı kadın olursun. Bunun orta yolu yerine ve zamanına göre bir olayı güzelce konusarak çözmek... İtiraz etmek yerine çözümler sunmak... Örnek veriyorum sevgilin seni kötü bir yer eyemeğe götürdü Mekana girince beni buraya neden getirin başka yer yokmu sen yer seçmeyi bilmiyoırsun diye dır dır etmek yerine... Burası biraz kötü gibi gel başka bir yer bakalım deyip olayı çözmek olayın orta yolunu bulmak
Soran1 yılEvet yani söylediklerinde haklısın ama çoğu insan her şeye itiraz etme peşine yani bu erkekler için de geçerli sadece kadınlar değil. Bence birazcık olgunlukla alakalı düşünce tarzı ile alakalı umarım istediğin sevdiğin kendine layık birine denk gelirsin
Soran1 yılEğer böyle birisi varsa hayatında da onunla konuşmayı dene ama düzgün bir şekilde hani bağıra çağıra değil sadece keşke böyle biri olsaydın daha çok sevebilirdim seni yani şikayet etmek yerine bence onunla konuşmayı deneyebilirsin eğer yoksa da sıkıntı yok yani
- 1 yıl
Hayatımdaki kişi bunu çok kez konustum o halen trip atmak tarını seciyor
Soran1 yılBöyle devam edersen ilerleyemeyiz de. Ben de böyle yapmana çok üzülüyorum. De. Ben de seni düşünüyorum ama bazen ne hissettiğini anlayamıyorum de
- 1 yıl
Bunları çok kez konustuk kendini kontrol edemiyo her sey eleştirip her sey yorum getirmeye devam ediyor
Gizli Üye(25-29)1 yılKaradenizliler neden bu kadar tutucu burdan biriyle sevgili olarak anladım maalesef
037 Yorumla
Soran1 yılTutucu derken bunu biraz açar mısın yardımcı olayım
Cevap sahibi1 yılBaskıcılar aşırı dine bağlılar saygım var ama neden bizide zorluyorlar bizimde aşırı dine bağlı olmamız için her türlü şeyi yapıyorlar saçma bir durum sevgilimin ailesi böyle maalesef
Soran1 yılKaradenizli erkeklerde kapalı kız merakı var.
Cevap sahibi1 yılBeni kapatmaya çalışıyorlar hem kendisi hem ailesi
Soran1 yılAçık kızlarla arkadaş olurlar konuşurlar ama kapalı kızları her zaman tercih ederler evlenmeyi bile düşünürler
Soran1 yılDinde zorlama yaparlar çünkü farklı inançta birini istemezler kendilerine yakıştıramazlar ama şöyle kendileri de o kadar dine düşkün değillerdir namaz falan kılarlar ama yine kötülük yapmaktan kendilerini alıkoymazlar böyle aileler çok gördüm
Cevap sahibi1 yılşu an sevgilim kapanmassan ailem seni istemez diyor bende kavga ettim istemezse istemesinler ben buyum ve ailemde bir tane kapalı yok ben böyle büyüdüm asla saygı duymuyorlar bana bende kavga ettim biterse bitsin
Soran1 yılEvet senin için kötü olmuş gerçekten istemediğin bir şeylere zorlamaları. O da seni seviyorsa her halinle sevsin canım
Cevap sahibi1 yılO da kabul etmiyor beni bu halde doğum günümde baş örtü hediye aldı kapanıcaksın yakışır dedi bende ona kapanacağımı nerden çıkardın dedim o da çok istekli yani
Soran1 yılBu neredeyse Bizim meselemize dönmüş benim kocamda kapanmamı çok istiyordu ama benim içimde istek var senin için de yokmuş. Bunu nasıl halledersin bilmiyorum ama onlar bir şeyi istediler mi zorlarlar sonucunda ayrılık olsa bile
Cevap sahibi1 yılYapıyorlar şu an konuşmuyoruz sevgilimle aramızı sürekli ailesi bozuyor
Soran1 yılSeviyor musun çocuğu
Cevap sahibi1 yılHemde çok o yüzden katlanıyorum
- 1 yıl
Konudan bağımsız, Karadenizli erkekler değil sadece çoğu erkek kapalı kız fetişisti
Soran1 yılEvet katılıyorum ama çoğu Karadenizden çıkıyor
- 1 yıl
Yok kız türbanlıyı da daha istekli gördüklerinden istiyorlar bakma
Soran1 yılNasıl yani
- 1 yıl
Türbanlı kızlar daha azgınlar genelde erkekler de ondan istiyor işte
Cevap sahibi1 yılTürbanlılar iki laf bile edemez hahahaha
Cevap sahibi1 yılTürbanlılar kafalarındakiyle namus namus derler herkese arkadan verirler nefret ediyorum türbanlılardan görüntü kirliliği resmen
- 1 yıl
Ahaha sen öylee san vir veriyorlar bir veriyorlar acayip iyi çoğu
Cevap sahibi1 yılTamam işte hepsi veriyor ve iğrenç bir görüntü ya
Cevap sahibi1 yılVe bunun tesettürle ne alakası var hahahah
- 1 yıl
Konudan bağımsız demiştimx xnsjdjd tesettür değil konu türban. Türban ile tesettür farklı
Cevap sahibi1 yılHer ne b. oksa
Soran1 yılBen de kızıyorum işte yani kapalı kız arıyorlar ama Allah'ım yani çevrede başındaki eşarba güvenip o kadar pislik işlerle uğraşanlar var ki ya da Allah affetsin ama kıldığın namazı bile şova dönüştürüyorlar yani
Cevap sahibi1 yılKeşke namazı şova dönüştürmek kadar masum olsa yaptıkları çoğunun arka tarafı bozulmuş önden verirlerse namus gider ama arkadan verince gitmiyor onlara göre bailarındakileri çıkarsalar beyinleri biraz hava alır
- 1 yıl
Hanımlar siz olayı çok yanlkş anladınız. Hakaret etmenize gerek yok. Senin başın açık da noluyor seninki doğuştan mı havasız kalmış:D
Cevap sahibi1 yılAsıl sen anlamıyorsun ben her örtülüye demiyorum namussuzluk yapıp eşarba güvenen insanlara diyorum açsınlarda biraz hava alsın anlamadıysan cümlemi yorum yapma
- 1 yıl
Yav he he örtü düşmanı seni
Cevap sahibi1 yılOkuduğunu anlamaya çalış sonra gel
Cevap sahibi1 yılDüşman olsam bile seni ilgilendirmez Allah Allah ya
Soran1 yılBen sana katılıyorum canım evet çoğu kapalı kız açılardan beter @cevapsahibi
Cevap sahibi1 yılEvet öyle arkadaş tesettür düşmanı yaptı beni ama olan böyle her haltı yiyor çoğu
Soran1 yılEvet ama bunu karşımızdaki insanlara anlatamıyoruz maalesef. Umarım sevdiğin insan da yakın zamanda başörtüsüyle karakter sahibi olunmayacağını anlar yoksa böyle devam ederse büyük ciddi problemler olur
Cevap sahibi1 yılUmarım teşekkür ederim güzel dikeklerin için
Soran1 yılÖnemli değill
Hayattan keyifsizlik
01 Yorumla
Soran1 yılEvet bazen bende de oluyor. Derin nefes al. Ve sahip olduğun şeyleri düşün şükret inan bak iyi gelicek. Sonra da ben bunları yapabilirim, ben değerliyim, her şeyin üstesinden gelebilirim. De Kendi kendine.
1 yılKafaya takmadığım şeyleri yazsam daha kolay olur
01 Yorumla
Soran1 yılSen bilirsin ama dertler paylaştıkça azalır
- Diğer konusunda 2,6b cevap paylaştı.
1 yılgelecek kaygısı.
01 Yorumla
Soran1 yılEvet bu herkeste olan bir şey ama şöyle düşün güzel şeyler düşün ki güzel şeyler olsun
1 yılTürk hailkı neden cahil
01 Yorumla
Soran1 yılBende sorguluyorum ve hep şu geliyor aklıma herkes duyduğu şeyi yayıyor hiç kimse neyin ne olduğunu araştırmıyor
Gizli Üye(36-45)1 yılÇok abazayım
01 Yorumla
Soran1 yılSana verebilecek bir cevabım yok maalesef
Gizli Üye(25-29)1 yılSünnet oldum
01 Yorumla
Soran1 yılNe güzel işte bunun neresi sorun. İleride istediğin şekilde giyinebileceksin
Gizli Üye(25-29)1 yılEşofmanımın ipi içine kaçtı
059 Yorumla
Soran1 yılÇıkar ipi çengelli iğneyle tekrar geçir
Cevap sahibi1 yılO kadar başarılı olsam burada ne işim var
Soran1 yılÖneri sadece beğenmiyorsan git yeni eşofman al
Cevap sahibi1 yılBi esofman olmus 2000 lira
Soran1 yılSen de hiçbir şey beğenmiyorsun git başka bişey giy napim
Cevap sahibi1 yılKızım dertleşelim diyorsun derdimizi anlattık napim diyosun simdi de
Soran1 yılHer şeyi söyledim hiçbirini kabul etmiyorum sen uğraşmayı sevmiyorsan ne yapabilirim
Cevap sahibi1 yılBenim yerime sen uğraş o zaman olmaz mı
Soran1 yılHayır olmaz. Herkes kendi işini yapsın ki başkalarının işine burnunuzu sokmayın
Cevap sahibi1 yılSenin ne işin var ki
Soran1 yılboş ver
Cevap sahibi1 yılNe kadar uyuzsun ya
Soran1 yılSen mi ben mi acaba
Cevap sahibi1 yılSen bana bi istek atsana
Soran1 yılNeden
Cevap sahibi1 yılGarip bir modelsin merak ettim sayfanı
Soran1 yılboş ver etme sayfam moduma göre değişiyor
Cevap sahibi1 yılNerelisin sen
Soran1 yılOrdu sen
Cevap sahibi1 yılİstanbul bende ordu da mı yaşıyorsun
Soran1 yılEvet ama ilçesinde
Cevap sahibi1 yılİlçesi derken?
Herkes bir şehrin ilçesinde yaşamıyor mu zaten
Soran1 yılKimi merkezinde yaşıyor ya hani
Cevap sahibi1 yılMerkez de ilçe de zaten
Soran1 yılTamam uzatma Allah Allah yanlış söyledim demekki
Cevap sahibi1 yılÇok çabuk sinirleniyorsun kzıım ya
Soran1 yılYoo Ben gayet sakinim
Cevap sahibi1 yılKaç yaşındasın
Soran1 yıl20 yaşım
Soran1 yılKocama aşığım
Cevap sahibi1 yılOkuyor musun
Cevap sahibi1 yılManyak bende ciddi sandım 😂
Soran1 yılÇok ciddiyim kocama aşığım ben
Soran1 yılEvet üniversitede okuyorum
Cevap sahibi1 yılNe alaka onu çözemedim
Soran1 yılTam olarak neyi çözemedin
Cevap sahibi1 yılBirden alakasız bir şekilde kocama aşığım dedin ya
Soran1 yılEvet çok aşığım kendisine neden olamaz mı
Soran1 yılBir kız hem aurası yüksek cilveli üniversite okuyan Karadenizli ve kocasına aşık birisi olamaz mı
Cevap sahibi1 yılOlur tabi ki
Cevap sahibi1 yılKaç tane kocan var
Soran1 yılcanımsın mısın insanın kaç tane kocası olur bir tane tabii ki
Soran1 yılPardon canımsın mısın yazacaktım
Cevap sahibi1 yılBirden fazla kocası olan insanlar da var neden ayrımcılık yapıyprsun
Soran1 yılcanım
Cevap sahibi1 yılSansürlüyor uğraşma artıkk😂
Soran1 yılYa bu klavye neden istediğim şeyleri yazmıyor sürekli canım yazıyor
Soran1 yılBana bak yanlış anlama sen canım falan değilsin benim kocam canımdır başkası zaten olamaz
Soran1 yılEvet birden fazla kocası olanlar da var ama ben o Tür kızlardan değilim ve o tür kızlardan nefret ediyorum
Cevap sahibi1 yılBen senin kocan bile olurum klavye benden yan
Soran1 yılBenim kocam dünyalar yakışıklı benim gözüm ondan başkasına bakmaz şansını zorlama benim çevremde bir sürü yakışıklı var hiçbirine bakmamışım kocamdan başkasına bakmamışım
Cevap sahibi1 yılBeni görmediğin için bakmamışsındır
Soran1 yılDiyorum ya benim kocamdan başkasını gözüm görmüyor
Soran1 yılİlle de kocam yani
Cevap sahibi1 yılKocan kaç yaşında
Soran1 yılKocam benimle aynı yaşta
Cevap sahibi1 yılAnladım
Soran1 yılÖyle işte insanın kocası olunca başka oluyor. Bir de yakışıklıysa
Soran1 yılDemem o ki kocamın yanında hiç şansınız yok Ben kocamı hiç kimseyle aldatamam
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer