Öz güvenin yüksek, yenilikçisin, ölümün farkındasın ona göre yaşıyorsun yaşamın kıymatini bilenlerdensin. Ama zamana yetişemiyorsun bazen şaşırıyorsunda
Doğru. Terkedildim kilo aldım ablam bizi bıraktı ailemle ölümden beter günler yaşadık ama ölmedim hayattayim ama mutlu değilim o kısım Hariç dışım gülüyor sadece
Biz insanlar kendimizi hep birilerine adıyoruz. Sanki onlarsız hayat yok olacakmış gibi, ama öyle değil dünyaya geliş amacımız birilerine ölürcesine bağlı olmak değil. Hayat devam eder istemesende Gün doğmadan çok şey değişir. Birilerine bu kadar bağlanma. Çünkü her koyun kendi bacağından asılır.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
33Cevap
Bulun bakalım evet
her adımını düşünerek atarsın. Ufkun açık hayallerin sınırsız. Yapacağın çok şey var, Ama, bazı şeyler durduruyor seni.
Teşekkürler çok doğru :)
Rica ederim 😌
Kıricida olabilirsin sorun degil
Hayatın zorluklarını benimisemişsin. Cabucak pesedenlerden değilsin.
Pes etmek hiç bana uymadi herkeste karşimda olsa ben bana dogru olani adaletli olani tercih etmeyi seçmişimdir... dogru bir tahmin oldu tebrikler
🙂
Tabiki buyrun 🙋 🥰
Güleryüzlüsün ama o gülen yüzün ardında bambaşka şeyler var.
Ne gibi bambaşka şeyler
geçmiş yaralamış, gibi Biraz ama, şu an çok daha iyisin
Aynen öyle zaten 👍 teşekkür ederim eline emeğine sağlık 🙏🌺❤️🥰
Belki biraz ip ucu almış olabilirim, ama hissetiğim kadarıyla çok neşeli çocuk ruhlu bir hanımsınız. Rica ederim kendinize iyi bekın. Hep mutlu olun🤍🧿
Çok teşekkür ederim çok naziksiniz güzel bayan 🙏🥰❤️
Kırıcı da olabilirsin ağız serbest
Atış serbest
Çok salmışsın kendini. Dünya umurunda değil
Doğru bildin
Bulunamazsan fena bozarım ona göre
Kimseyi zerre umursamıyorsun
Olur olur yeriz
Çok iyi olur ya sıkılıyordum
Kara kışı seviyorsun. attım
Kara kış derkennn
Kaoss
Hayır yaa kaos sevmem
Tuh olmadımııı profil işte ordan biraz yararlandım ki. Neyse canım sağolsun birdahakine inşallah
Aynen öyle senin o tatlı canın sağ olsun bir dahaki sefere olur ya
Bulun istediğini söyle ben kırılmam zaten
Sen bilirsin... Çocukluğun zor geçmiş
Evet zor geçti
bıyırr seni dinliyom
Yorgunsun bu aralar kız sen
bu kadarcık mı... ha kısmen doğru. gerçi ben her zmn yorgunum fiziksel olarakta mental oalrakta
Kız ne bilim o an hisetiğim buydu.. gizli olmasaydın en azından bir ip ucu olurdu.
Bende bulunmam
Buyur.
Hesaplısın herşeyin hesabını yaparsın
Hesap kitap vericez, olabilir.
Bulun bakalım
Neşelisin. Birde boşluktasın gibi bu aralar
Teşekkür ederim 🌸
Boşlukta değilim ama neşeliyim doğru
Rica ederim 🤍
Yapıyor musunuz
Kırılgan bir serçe. romantik duygusallık var gibi birde duygularını çok belli ediyorsun. Gizlemeyi bilmiyorsun
Doğru nasil bildiniz :)
Soruları yorumlama şekline baktım hakkında hisetiğimi yazdım. Biraz ip ucu aldım yani.
Teşekkür ederim cevabiniz için
tabi
İyi niyetli zararsiz insanları anlamaya çalışmaktan kendini unutan
öyleyim
Ben deeeee
Delidolusun
Kırıcı ol
Seni Kadın düşmanı. Engelle çabuk 😬
Kadınlar kadar sevdiğim başka bir şey yok
Şaka şaka tam boşvermişlik var sende bu ara senin kafan karışık
Doğru
Hadi bakalım
Öz güvenin yüksek, yenilikçisin, ölümün farkındasın ona göre yaşıyorsun yaşamın kıymatini bilenlerdensin. Ama zamana yetişemiyorsun bazen şaşırıyorsunda
Bulun
Sen eski sen değilsin. Şimdiki aklım ve eski ben, diyormuşsun gibi
Doğru tespit biraz daha aç
Bulun
Çok dert dinliyordun kafanı şişiriyorlar
Dinliyorsunn*
Yanlış
Tühh
Seni üfürükçü hoca seni😆😆😆🤣
Olur. Dürüst ol ama
İyisin ya duygusallık hissetim
teşekkür ederim. Hep duygusallıktan kaybediyorum. İyi tahmin
Rica ederim..
Evet bulun
Kafan duman olmuş. Yolunu şaşırmış gibisin
Niye öyle dedin beni korkutuyorsun 😅
Öyle hisetim napi aaa AA😂😂🤷🏼♀️
Sen bu işin kitabını yazmışsın Tebrikler👍
Teşekkür ederim 😄
Çok kötü Vibe veriyorum saol morel oldu
Evetttt
Gezgin hayata karşı hayatı seven
Salladın
Ben ikna oldum bulun
Duygularına yenik düşmesen, büyük hayalerin var, senin açından büyük yani
Duygu kısmı tutmadı fakat evet sadece benim açımdan büyük olan hayallerim mevcut. Teşekkür ederim 🙏
Ricalarr👍
bulun
Nötr. Hiçbir konuda Rengini belli etmiyorsun
Bulun bakalım
Boy 1.68
Bulun bakalım
Sarışın balık etli bir kızsın
Valla tebrik ediyorum seni gerçekten müneccim falanmisin acaba :)
Öyle dene bilir kız tahminlerim iyi😏
Görmüş olabilir mesela 😆
Nerde görecek Allah aşkına yapma :)
Ben görmüştüm 🙂
Evet nasıl bildi ama dimi :)
Bende görmüştüm milf tarzı bir ablamiz sarışın renkli gözlü etine dolgundun
Dudaklarin da kalındı
Reis sol elini çek ordan
Sanane kardeş
Gördüğümu söyledim
Detaylar tehlikeli 😉
@Diyarbakirli29 kızı rahat bırakın
Olur
Profilden yararlanarak şu an yurtdışındasın
Geldim :)
Olurr
Ciddi bir insansın cıvık insanları hiç sevmiyorsun
Çok samimi olmadığım ortamlarda öyleyim doğru
Bulun bea.
Samanyolundasın
Bulun
Evett buyrun
Olur
Gönder
Ol hadi
Bulun bakalım
Olur, merak ettim
Düşünmekten kendini alamıyorsun çok düşünüyorsun
Evet 👏
🙂
Buyur
İçe dönuk
Bulun başkannn
Çok zorluk atlatmışsın herşeye rağmen mutlusun, Umutlusun, çünkü hayallerin sınırsız kendinden emin bir kişiliğn var
Doğru. Terkedildim kilo aldım ablam bizi bıraktı ailemle ölümden beter günler yaşadık ama ölmedim hayattayim ama mutlu değilim o kısım Hariç dışım gülüyor sadece
Umudunu hiç bir zaman kaybetme. mutluda olursun kardeşim
Umudum yok bütün umutlarımı sevdiğim kadına adamistim
Biz insanlar kendimizi hep birilerine adıyoruz. Sanki onlarsız hayat yok olacakmış gibi, ama öyle değil dünyaya geliş amacımız birilerine ölürcesine bağlı olmak değil. Hayat devam eder istemesende Gün doğmadan çok şey değişir. Birilerine bu kadar bağlanma. Çünkü her koyun kendi bacağından asılır.
Her gün aynı monotonlukta her gün aynı. Sana yalnızlığımı tarif edemem gel iki gün bunu yaşa desem kafayı yersin o yüzden boş ver
Bulun bakalım
Mutlu olmaya çalışıyorsun. Ama bu devirde olmak iztemezdin gibi
Buyur
Bi Bıkınlık var sıkılıyorsun herşeyden
Merak ettim şimdi.
Komiksin
Yeni kahinimi buldum. Hadi devam edelim 😂
öyle olsun
Galatasaray
beklıyorum ask
Bulun bakalım
bulun
amaç
Bulun bakalım
Olur bulun
Beyaz tenlisin kara kaş ve kara köze sahipsin
Olur
Depresif şu an