Arkadaşlar eşimin bi kusuru var oda bağrip kendine vuruyor?

Eşim 2 işde birde calişiyor evden gergin olduğu oluyor ben bapirmadan misal laf sokuyoeum trip atiyorum bağirdipi oluyor ve kendisine vuruyoe bana cik diyor ben devam konuşuyorum kendisine vuruyor? Ayrıca bana söz verdi genede hep ayni.. normalde de bana iyi davraniyoe elinden geleni yapiyor evde bile yardım eder….. 1,5 yaşinda cocuk var çocuklarda ilgili ama bazen işte orada da gergin oluyor bilemedim boşanmayi düşünüyorum sizce?
Arkadaşlar eşimin bi kusuru var oda bağrip kendine vuruyor?
Cevapla