Böyle çıt çıkmasın istiyorum. Her istediğimde ne hikmetse daha da gürültünün içine düşüyorum. Bu da benim imtihanım sanırım.

Böyle çıt çıkmasın istiyorum. Her istediğimde ne hikmetse daha da gürültünün içine düşüyorum. Bu da benim imtihanım sanırım.

Bir ara internette özel olarak tasarlanmış bir odanın olduğunu okumuştum.
Yansımaz Oda adı verilen özel bir yalıtım sistemi ile kaplı.
İçeri girdiğinde bir süre boyunca ses denen hiçbir şeyi duymuyorsun.
Fakat uzun süre kaldığında aldığın nefes, kalp atışın ve hatta damarlarındaki kanın akış sesini duymaya başlıyormuş insan. Zaten odada çok kişi de kalamıyor. Çünkü bir süre sonra dayanılmaz hale geliyormuş.
Evet bunu duymuştum bir tık korkutucu
Videosunu izledim yarım saat sonra adamın kalp atış sesi cidden duyuluyor.
Korkarım ben
:)))
Sen sevdiğim şeydir. Kimsenin olmadığı bir yere gidip, üşenmezsem semaver yakıp doğanın sesi içinde kaybolmak...
Hayat aslında sessizliğin hakim olduğu alanlarda o kadar huzurlu ki seni çok iyi anlıyorum. Tek derdin bu olsun halledersin
Cevap
22Cevap
Kalbim tabi ki de.. ses çıkmaz hiç.
Türkiye'de bir mağara olduğunu duymuştum. İnsan kanının akma sesin duyuyormuş diye. Ütopya mı, bilemedim.
Ütopya
Bilimsel bir oda vardı kalp atışını bile duyuyormuşsun filan ama uzun süre kalınmıyormuş yerini unuttum
Dağ evi. Kalp atışlarını ve damarlarda süzülen kanı dahi duyabiliyorsun sessizlikten.
Gerçekten mi
Yes. Ortam çok sessiz olunca daha önce hiç duyamadığın sesleri duyuyorsun.
Bayıldım bu fikre. Deneyeceğim fırsatı bulunca
en sessizini bilemem ama en gürültülüsü kafamın içi galiba :d
kimse yokken 100 kişi olacağıma iki üç kişilik gürültü en güzeli
Uyurken baya sessiz oluyo
Cevabı bildiğin sorulardan 🙂
Öteki taraftır o, dünyada değil ahsh
Kalbim boşken en sessiz yer orası 🙃 ama varken gümbür gümbür
Kafam
Öperim
😘
Bulursan haber ver, bulursam haber veririm...
Mezar olabilir
Net mezarlık
Bulursan bana da haber ver
Mezarlık
Benim kalbim sgshhs
Orgazm olurkenkş sessizlik
kabir en sessiz yer
Mezar
Mezarlıktır
Kalbim
Bizim köy
Dağ başı
Beyin
Morg
Mezarlık.
Kalbim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?