https://i.hizliresim.com/7V7NWl.jpg
Gözlerim şasi gibi çıkmış ona takilmayin :D ne düşünürsünüz erkekte uzun kirpik kötü mü?
Gözlerim şasi gibi çıkmış ona takilmayin :D ne düşünürsünüz erkekte uzun kirpik kötü mü?
Uzun kirpikli insanlar secilmis kisilerdir benim gozumde _😉
ya fotoyu bıraz kotu cektım aceleyle yanı bakmadım nasıl cıktıgm dıye sadece amacım kırpıklerı gostermek bazıları ıyı bazıları kotu dıyor standartı yok ya
Tabikide iyi bosuna takma kirpik rimel kas kirpik serumu uretilmemis insanlar hep uzun kirpik pesinde bende uzun olsun diye badem yagi surdm az once 😉
kızlar ıcın tabıkı onemlı guzel duruyorda bır erkekte olması sence nasıl duruyor sorun o ıste :D
Erkekte olmasida gayet guzel sevgilimin upuzun bakinca cok kiskaniyorm ve cok tatli duruyo yani :)
ıcımı rahatlatıyor bu cevaplar valla ne guzell :))
Nazar olursan dokulrse benden bil direk 😜😜
aynenn nazarada gelen bırıyım aman dıyım...
Saka ya nazarm yok ama maasallh yinede :))
dur dur olur olur allahım :D saoll yorumun ıcın ayrıca
Cevap
1Cevap
Kotu😛
:///
hahaha ya surmelı gıbı kucukken uzundu sankı daha şu an azaldı gıbı :D
olurr :D kucukken avm ye gıtmıstık tsort alcaktı annem bana baya kucuktum hemde orda calısan bı kız kıprıklerımı gorunce cıglık atmıstı bu ne dıye kıskanmıstı :D ama bılmıyordu kı o zamanlar gozumun ıcıne gırıyodu kopanlar nası agrıyodu gozum
çok pis kıskandım :/
erkeklerde olmalı mı olmamalı mı pekı sence yanı
olmasına gerek yok ama olunca güzel olur
tesekkurler cok merak ettıgım bır soruydu cıddı anlamda sordugum bı soru oldu eskıden cok sevmezdım uzun olmasını ama sonradan hosuma gıtmeye basladı ıste dısardan nası gorundugunu ne dusunuldugunu bılmıyorum o yuzden sorayım dedım :)
bana çok uzun gibi gelmedi ama iyidir ya
güzel
tesekkurler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar