Hangisinden hoşlanıyordur beyler?

Yanında akıcı ve düzgün konuşmak için kendini kastığı ve başardığı, yanına giderken üstü başı düzgün gittiği, göz teması kurup bol bol gülümsediği ve yanından mutlu ayrıldığı kadından mı?

Yoksa;

Yanında heyecanlandığı, konuşurken bağlamı kaçırdığı, konuyu dağıttığı, ara ara ne konuşacağını unuttuğu ama kadının sevdiği konulardan konuşmaya çalıştığı ve başaramadığı, üzerine başına özen göstermediği ve göz teması kurmaktan kaçınıp yanından gergin ayrıldığı kadından mı?

Hangisinden hoşlanıyordur beyler?
Cevapla