Güncellemeler
1 yıl
Hakli diyenler ne yaşıyor bir de bunu diyenler güya Müslüman Müslümanlık boykotla olmuyor sadece önce kendi sapık profilinize bakın
Geçen gün arkadaşımla bir yerde otururken yemek için bir seyler alırken ben ice tea alıyordum, sonra bana dedi ki diğer markadan neden almıyorsun ondan al dedim ben onu sevmiyorum tadı güzel değil sonra bana çok değişik baktı içerken de öyle bakıyordu sorun bunda değil sunda ki aynı arkadaşımla bu ay 10 kere dışarıdan yemek yedik ve en az 3 4 kere p. opeyes tan yemek yedi ve aynı ice tea markasindan içti ve bunları yaparken bana sürekli bu son daha almam dedi ama aldı yani bayağı 3 4 kere. Ben kendisi yüzünden p. opeyes tan bile almadım. Mesela çoğu kez ama kendisi resmen hem beni ayıplıyor hem de kendisi yaparken sorun olmuyor ben yapınca sorun oluyor bir şey diyemedim ama sizce bir daha yaparsa ne demeliyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Ben sürekli alıyorum ama dikkat etmediğim zamanlar da oluyor insanlık hali de boş yere tavır yapmış
zaten olay kendisinin de kaç kez almasında ama millete laf etmesinde ben sadece içecek alıyorum o da havalar sıcak normalde kışın ne kola ne ice tea içerim
kendisi boykottan önce her dk starbucks taydi ben de arada gidiyordum ama diyordu keşke boykot olmasaydı starbucks a giderdik
Saçmalamış bence
baskasi tuktince mi boykot yapasin geliyor diyebilirsin
ve ayrıca burger king e o kadar laf etti aylarca hatta ben bi kere dondurma alırken oradan alma demisti ben dedim diğer yerler pahalı neyse aldım sonraki gün dedi bir kerelik ben de alacam gitti aldı beğenmedi hatta bu sefer ben almadım çünkü ben begenmemistim hatta dedim kendisine bence alma güzel değil sonraki gün b*k burger den aldım boşa param gitti zaten boykot bilmem ne cidden çok degisik
tepkini koy ya cok degisik biri kendisi alinca boykot olmuyor ama sen aldigin zaman rahatsız olup boykot yapasi geliyor hic güven vermiyor arkadaşın
zaten değişik biri şu an arkadaşlığı kesemiyorum çünkü aynı okul ve dershaneye gidiyoruz eğer kesersem sırlarımı yayar o konuda cidden hiç güvenmiyorum mecburi 1 yıl dayanacagim
siralarini her onune gelene anlatirsan arkadasliginiz devam etse bile herkese yayabilir zaten kendi başını kendin yakmissin
aslında sırlarım aşırı önemli değil ve çok yok asıl korktuğum sinifimdakiler hakkında yaptığımız dedikoduları yayar diye sınıfımız aşırı zorba ve kendisini zorbaliyorlar da ben sessizim beni zorbalamiyorlar ama bundan korkuyorum
oyle biriyle arkadaslik kurulmaz her ne olursa olsun senden hazzetmedigini düşünüyorum arkandan is bile çeviriyor olabilir dikakt et
zaten bizim 1 ortak arkadaş vardı işte o bunun önceki seneden arkadaşımdı ben okula gelince bana yanladi şu diğer kız ve sürekli bunu kotuluyordu o da yalanciydi diye ben iletişimi kestim sonra kendisiyle hala arkadasti yanında kötü laf bile etmedim ikisi arkadasken nasıl 2 si küsünce bana hemen gelip onun dedikodusunu yaptı ben bile o kadar yapmadım sonuçta kendisinin 2 yıllık arkadaşı ama benim 1 yıl bile değil o diğer kız benle küsünce bahane buldu bundan kurtulmak için zaten ilk küsen bu değil diğer kız oldu hatta itiraf etti o kusmeseydi ben böyle yalancı biriyle arkadaş kalacaktım ne kadar iyi oldu onun benle küsmesi vs
çok karışık anlattım neyse ama işte hemen 2 yıllık arkadaşıyla küsünce dedikodusunu yaptı ben ondan kusemiyorum şu anlık artık daha dikkatliyim konusmalarimda ama iş işten gecti
Gorusme bir daha?
maalesef aynı dershanedeyiz
Dershane disinda gorusme. Yemegi aralarda yiyorsaniz bir kac teklifini reddet sonra teklif etmez zaten. Seni kotu hissettirecek insanlarla iletisimini surdurme zorunlulugun yok.
zaten dışarıda yemiyoruz çoğu zaman ayni ortamda yemek zorunda kalınca mecburi ictiklerimi görüyor 1 yıl dayanmam zorundayım çünkü sadece dershane değil aynı okula gidiyoruz ve sırlarımı yaymasindan korkuyorum
Haklı
Hayirlis be gulum
yasasin israel
Haklı