Boykot yapan arkadaşım ice tea aldım diye çok garip bakıyordu?

Geçen gün arkadaşımla bir yerde otururken yemek için bir seyler alırken ben ice tea alıyordum, sonra bana dedi ki diğer markadan neden almıyorsun ondan al dedim ben onu sevmiyorum tadı güzel değil sonra bana çok değişik baktı içerken de öyle bakıyordu sorun bunda değil sunda ki aynı arkadaşımla bu ay 10 kere dışarıdan yemek yedik ve en az 3 4 kere p. opeyes tan yemek yedi ve aynı ice tea markasindan içti ve bunları yaparken bana sürekli bu son daha almam dedi ama aldı yani bayağı 3 4 kere. Ben kendisi yüzünden p. opeyes tan bile almadım. Mesela çoğu kez ama kendisi resmen hem beni ayıplıyor hem de kendisi yaparken sorun olmuyor ben yapınca sorun oluyor bir şey diyemedim ama sizce bir daha yaparsa ne demeliyim

Güncellemeler
1 yıl
Hakli diyenler ne yaşıyor bir de bunu diyenler güya Müslüman Müslümanlık boykotla olmuyor sadece önce kendi sapık profilinize bakın
Boykot yapan arkadaşım ice tea aldım diye çok garip bakıyordu?
Cevapla