Diğer Sivrisinek misin nesin bak…? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 04 Yapay Zekaya Sor Şu sivrisineğe bişy söyler misiniz ben ağzımı bozmak istemiyorum bu hanımefendiliğimle Güncellemeler1 yıl Centilmen kaynıyor olabilir mi burası 😜 Güncellemeler1 yıl Hayır yani benim kanımı hak edecek ne yaptı bu sinek bide 😒 Sivrisinek misin nesin bak…? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Diğer konusunda 91,1b cevap paylaştı. tamam gider o takma 0 1 Yorumla Soran 1 yıl Sağol ya
PraDvizyi0n Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 98% 1 yıl Geceleri yoklar ama güneş doğar doğmaz mesayiye başlıyorlar 0 4 Yorumla Soran 1 yıl Hep varlar ya çok farketmiyor onlara 😏 Yorumla PraDvizyi0n 1 yıl Eğer oda ışıklı ise gelirler Yorumla Soran 1 yıl Hiç yok ben ışıkta uyuyamam ki. Kan kokusunu alıyor olabilir diyicem de sanki bi ben mi kan taşıyorum şu evde yaaaa🤦🏻♀️ Yorumla PraDvizyi0n 1 yıl Bilemiyorum enson saat 20:00 civarları vardılar ondan sonra hiç gözükmediler, ter kokusu etrafında dışarda vs su birikintileri varsa onlarada çok geliyorlar Yorumla
EnesMete Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 96% 1 yıl canım şey git başka yerde vız bızla kızı uyuymuyorsun 0 2 Yorumla Soran 1 yıl Ya sesini geçtim kaşınmaktan mahvoldum artık 🤦🏻♀️ Yorumla EnesMete 1 yıl Boş ver gel biz fala bakalım Yorumla
Pijamaterlijj Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% 1 yıl Sivrisineği mi linçlettiriyorsub 1 7 Yorumla Soran 1 yıl Her şey müstahak ona ya az bile Yorumla Pijamaterlijj 1 yıl Lhshzhlxbdççh Yorumla Soran 1 yıl Bu haftaki eser yenenler linç@ konuğu oldu sinek iyi mi 🤦🏻♀️ Yorumla Pijamaterlijj 1 yıl Yazık valla sineğe Yorumla Soran 1 yıl Az başıma çıkmıştı şimdi düşünemiyorum asıl bana yazık ya kimin tarafındasın söyle de bileyim 🤔 Yorumla Pijamaterlijj 1 yıl Tabii ki senin yanındayım sineğin aq Yorumla Soran 1 yıl Hmm bana çok öyle gelmedi ama peki 😒 Yorumla
LitoRodríguez Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 100% 1 yıl Vız vız kardeş bebişimi rahat bırakırmısın 0 11 Yorumla Soran 1 yıl Canım çok tatlısın ama uğraşma. Dalağını bile bilmem naptılar da bana mısın demedi 😅 bizim kibarlıktan hele hiç anlamaz 😁😁 Yorumla LitoRodríguez 1 yıl Akşam akşam cesaret sarmış onu tost yapta aklı başına gelsin kanında boğulsun Yorumla Soran 1 yıl Benim kanımı içti hep 🥺 Yorumla LitoRodríguez 1 yıl Evet ne yapalım nasıl cezalandıralım Yorumla Soran 1 yıl Allah’ından bulsun 😅 biz onun hakkından gelemeyiz 🤦🏻♀️ Yorumla LitoRodríguez 1 yıl Geliriz zehirleyellim mi 😃😃 Yorumla Soran 1 yıl Var mı bi planın 😀 Yorumla LitoRodríguez 1 yıl Evet önce gizlice takip edelim bir yerde içtiği kanların rahatını sürerken basalım spreyi ölsün pislik Yorumla Soran 1 yıl Aa süper plan 😎 ama bil bakalım ne eksik 😅 Yorumla LitoRodríguez 1 yıl İlaç tabiki ozaman rahatı yerindekken iki elinle tost yap şerefsizi Yorumla Soran 1 yıl Denerim sağol 🙏 Yorumla
glaberizm Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 98% 1 yıl Diğer konusunda 1,8b cevap paylaştı. öldürdüm ben onu 0 4 Yorumla Soran 1 yıl İnanırım bak 🥹 Yorumla glaberizm 1 yıl inan Yorumla Soran 1 yıl Duygularımla oynadın 🤦🏻♀️ Yorumla glaberizm 1 yıl :( Yorumla
Memoo00007 Takip Et Master Yaş: 30 1 yıl Diğer konusunda 5,4b cevap paylaştı. Boz gitsin 🤣🤣 0 2 Yorumla Soran 1 yıl ? Yorumla Memoo00007 1 yıl Ağzımı bozacam dedin ya 🤣🤣 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
tamam gider o takma
Sağol ya
Geceleri yoklar ama güneş doğar doğmaz mesayiye başlıyorlar
Hep varlar ya çok farketmiyor onlara 😏
Eğer oda ışıklı ise gelirler
Hiç yok ben ışıkta uyuyamam ki. Kan kokusunu alıyor olabilir diyicem de sanki bi ben mi kan taşıyorum şu evde yaaaa🤦🏻♀️
Bilemiyorum enson saat 20:00 civarları vardılar ondan sonra hiç gözükmediler, ter kokusu etrafında dışarda vs su birikintileri varsa onlarada çok geliyorlar
canım şey git başka yerde vız bızla kızı uyuymuyorsun
Ya sesini geçtim kaşınmaktan mahvoldum artık 🤦🏻♀️
Boş ver gel biz fala bakalım
Sivrisineği mi linçlettiriyorsub
Her şey müstahak ona ya az bile
Lhshzhlxbdççh
Bu haftaki eser yenenler linç@ konuğu oldu sinek iyi mi 🤦🏻♀️
Yazık valla sineğe
Az başıma çıkmıştı şimdi düşünemiyorum asıl bana yazık ya kimin tarafındasın söyle de bileyim 🤔
Tabii ki senin yanındayım sineğin aq
Hmm bana çok öyle gelmedi ama peki 😒
Vız vız kardeş bebişimi rahat bırakırmısın
Canım çok tatlısın ama uğraşma. Dalağını bile bilmem naptılar da bana mısın demedi 😅 bizim kibarlıktan hele hiç anlamaz 😁😁
Akşam akşam cesaret sarmış onu tost yapta aklı başına gelsin kanında boğulsun
Benim kanımı içti hep 🥺
Evet ne yapalım nasıl cezalandıralım
Allah’ından bulsun 😅 biz onun hakkından gelemeyiz 🤦🏻♀️
Geliriz zehirleyellim mi 😃😃
Var mı bi planın 😀
Evet önce gizlice takip edelim bir yerde içtiği kanların rahatını sürerken basalım spreyi ölsün pislik
Aa süper plan 😎 ama bil bakalım ne eksik 😅
İlaç tabiki ozaman rahatı yerindekken iki elinle tost yap şerefsizi
Denerim sağol 🙏
Bi şey
☺️☺️
öldürdüm ben onu
İnanırım bak 🥹
inan
Duygularımla oynadın 🤦🏻♀️
:(
Boz gitsin 🤣🤣
?
Ağzımı bozacam dedin ya 🤣🤣