Ahirette sadece insanın yargılanması bence yanlıştır?

Allah Diyor ya sadece akıllı varlıklar cezalandırılacak diye. sen şimdi bizi yarattın biz insanız değil mi. başka varlıkları da yarattın mesela masa gibi duvar gibi hayvanlar gibi. Bunların aklı yok değil mi buraya kadar tamam. Peki sen bize akıl verdin biz o kötülükleri yaptık sen eğer o duvara da akıl verseydin belki o da yargılanıp kötülük yapıp ceza alacaktı haksızlık değil mi bu şimdi? Bazılarının beyni yanacak biliyorum😆

Ahirette sadece insanın yargılanması bence yanlıştır?
Cevapla