Yapmak zorundasın dedi haklı mı?

Eşimle 6 senedir evliyiz. Kahvaltı dışında yemek yaparım. Çünkü erken gider arada ben arada o hazırlar. Yaz tatilinde 3 ay evde. Bazen hazırlarım kavgaliysa tripli ise gekemz bazen gelir kafasına göre gani adam akillo kahvaltı saatimiz rutinimiz oluşmadı. Bugün çocuğa yedrdim sağlık ocağına gittik çocukla. Buda evde kaldı gelmedi bizle. Neyse işte kavga ettik kavga sebebi beni aç bırakıp gidiyorsun bı kahvaltı hazırlamyosun dedi bende sen zaten kendin hazirlarsn bugün mü dert oldu dedim oda eş.. ek vibi hazırlayacaksn ben nasıl eş. ek gibi çalışıyor g.. tmu SK. tryo para kazanıyoram sende e. sek gibi hazırlayacaksn dedi. evde yemek yok bilmem ne uzadı vs.

Bu konuda haklı mı sonra ona sitem edince ben sinirden kavga etmeye yer aradım dedi. Ama bunları da söyledi sonc itibariyle. Sizce ben mecbur muyum çalışmıyorum diye bu hareketleri normal mi. Yemek yapmak zorunda mym

Yapmak zorundasın dedi haklı mı?
Cevapla