Eşimle 6 senedir evliyiz. Kahvaltı dışında yemek yaparım. Çünkü erken gider arada ben arada o hazırlar. Yaz tatilinde 3 ay evde. Bazen hazırlarım kavgaliysa tripli ise gekemz bazen gelir kafasına göre gani adam akillo kahvaltı saatimiz rutinimiz oluşmadı. Bugün çocuğa yedrdim sağlık ocağına gittik çocukla. Buda evde kaldı gelmedi bizle. Neyse işte kavga ettik kavga sebebi beni aç bırakıp gidiyorsun bı kahvaltı hazırlamyosun dedi bende sen zaten kendin hazirlarsn bugün mü dert oldu dedim oda eş.. ek vibi hazırlayacaksn ben nasıl eş. ek gibi çalışıyor g.. tmu SK. tryo para kazanıyoram sende e. sek gibi hazırlayacaksn dedi. evde yemek yok bilmem ne uzadı vs.
Bu konuda haklı mı sonra ona sitem edince ben sinirden kavga etmeye yer aradım dedi. Ama bunları da söyledi sonc itibariyle. Sizce ben mecbur muyum çalışmıyorum diye bu hareketleri normal mi. Yemek yapmak zorunda mym
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Evet görevin ispaylasimi sonuçta herkes istediği gibi yapacaksa sistem aksar yarın o çalışmak zorundamiyim derse nolcak
Ama yesemde yemesemde mecbursun dedi
Sürekli rutini yok ki bazen ailesinde yiyor aç değil yemek çöp oluyor
Bunun çözümü sormak sorduğunda yemeyecem derse sana bişi diemez sonuçta sabah mesela uyandırıp sorma hakkın var seninde orada sana hazirlama dese ağzını acamazdi hazirla deyip yemezse de onun sorunu çöpe giden de onjn parası
Haklısın.
İnan kafası anirma66bazen o hazırlıyor bazen ben çağırıyorum geliyor yani bunu bana bıraksa zaten belli bu rutine uayrkm bı çay iki kahvaltılık masaya koymak zor değil ki
Ha bende evliyim ve zorundasın hasirlayacaksin vs tarzı cümleler kurması hoş değil oda ayrı bunu da sana düzgünce izah edecek birine çay getirirmisin demek de çay istemek bana bir çay getir lan demek de ama ikisi farklı tepki alir
İnan asla benden bugüne kadar su çay istemiş değil çok kibirli biri. çay verim mi desen ver der veriir misin asla demez.
Sen o kocayı bırak 😀
:(
Zorunluluktan mi ordasin sen
Evlilik çocuk her şey dahil zor işte bir yabim gitmek istemiyor çünkü burası yuvam bir yanım arkana bakma diyor.
Yuvan mi k bakma da sana görevlerini soledim doğru ama kocan patronun gibi davranıyor kocan gibi değil yuvan değil isyerin orası bu durumda
Haklısın
Maddi güç peki ve yaşlar ne bana sanki o senden bı 7+yaş buyuk gibi gelio
Yazık valla , bir öğün yemek için eşine bu kadar kaf söylenmez
Dili kopasica
Ski düşesice
Böyle hanzolarda ne talihtirki tatlı güzel kadınlarla evlenir ansın satim :)
En yakın zamanda ölsün be
Yok kız öyle deme allah hidayet versin de, sonuçta sevdin onu evlendin
Vermiyor ki demek ki dua da etkisiz
Çocuğunda var , yani yaptıkları hoş değil ama sana üzülürüm yani yoksa skimde değil kocanda
Hangi şehirde yaşıyorsunuz
Kiralık katil mi olacaksn
Haha , şakacı seni hayır tabiki belki senin huzur bulmanı sağlıycak bişeyler gelir elimden
Ne o
Takip etmek istermisin tanışmak istrsen tabi
Hayır çocuk
Çocuk?
Aile içinde olur öyle şeyler. İş stressidir...
İşte degilki tatilde
Bence zorunda değilsin yapma da , adam kendine hizmetçi mi almış hayat arkadaşı mı?
Bana bildirm geldiği için kaldırdım benimle ilgisi olmayan yorumu
Ne alaka ne olacak ki
Ya bildirmlere cevap yazıyorum ama siz kendi aranızda bana bildirmek gelmeden istediğiniz kadar istediğiniz yerde konuşabilirsiniz
Hassas olduğu bi konu olsaydı, dikkatli davranırdın. Ama dert etmediği bişeyi bi kereliğine sorun ediyorsa başka bişeye sinirlenmiştir.
Evet yani mideye düşkün ama yinede ilkez bunu dert etti bazen kavga da ne zmana önüme bir kahvaltı koydun diyordu ama bugün üstüne basa basa mecbursjn dedi.
Ki kahvaltılujlwr dolapta iki eliyle masaya koyabiliyor engelli degilki
Sen ona sorup hareket et bundan sonra mesela kahvaltı istiyor mu ediyor mu diye
Genelde erkekler evde olduklarında ilgi alâka bekliyorlar kadınlardan. Sözleri biraz ağır olmuş. Karşılıklı konuşup anlaşın
Bana dedi yesemde yemesemde yemek yapacaksın dedi.
Ya rutini belli olsa Okey de bazen tok geliyor aielsi yakın bazen orada yiyor
Sen de hep evde yiyeceksen yaparım de, yemeyeceksen mecbur değilim de
İşte bana mecbursun dedi
Şimdi bak evlilik bu gerekirse adam eşi çocukları için Ailesi için dışarıda işte köle olur
kadın ise gerekirse Ailesi çocukları eşi için hizmetçi olur Bunlar normal şeyler
Kavgalar gelip geçici
@HideMan63 peki teşekkürler.
O paraya tapan biri
Kavga ederken ölçüyü kaçırmış biraz sakinken konuşup çözebilirsiniz
Ayrıca sen regl miydin nsjs
Bitecek bugün:)))
Yok anlaşılmıyor ki adamala para ya tapıyor
Heh işte ondan bu gerginlik normalde sorun etmediği şeyi sorun eder aksk ruhu doysaydı bedeni açta idare ederdi snd
Ruhu aç mı bilmiyorum ki
Yani Haklısın mutlu olsaydık bunu asla dert etmezdi
İşte cinsel anlamda tatmin olsaydı kahvaltıyı bile kendi kurar seni çağırırdı
Sorun şu ki o istekli değil bilmiyorum bu hali ne olacak. bende duydum bu konuda aktif olsaydık adama ne harcadgm. ne yediğim batmazdi
Öyle dersen mevzu değişir ortlama 30 yaşlarındasınız en deli dolu sevişmeli geçmeli zamanlarınız, senlik bi problem yoktur da acaba derdi ne
Diyor kavgalar soğuttu istemiyorum yakınlaşmak
ısıtabilirsin🥰 bizde akla hayale gelmeyecek şekilde kavgalar ettik ama sonucu ateşli bi sevişmeyle bitti
Isınmıyor. adim atmıyor. Benim değil onun talep etmesi gerekiyor hani erkekler herşeyde yinede bunu isterdi bu da aylarca yapmasa umrunda değil
Saçmalamış mal sana çalışıyor çalışmasın it gibi sürünsün pi çe bak sende ben çalışıyorum o zaman sende karı gibi evde yat neyin artistliği bu desene
Kötü ifadelerle söylemiş daha güzel ifade edebilirdi
Zorunda değilsin ama çalışmıyorsan yapman gerekir
Çalışmıyorum da yemesem yesem de yapacaksın dedi
Yemediği şeyler çöpe gidecek. Bu seferde niye attın diye dövüşecek. Yani o birşeylerden nem kapmış sana çatacak yer arıyor
Evet zaten sonucunda da sinirlenmek için bahane aradım dedi
Sen takılma böyle boş şeylere. Mutlu olmak istiyorsan mutlu et. Sevdiğin kadar sevilmez, sevildiğin kadar seversin. Aklınızı başınıza alın. Giden zaman geri gelmiyor. Giden günlere çok pişman olursunuz
Paraya tapıyor canı gidyir elli 100 tl harcasak ölüyo sormadan babanın evinde görmedin ki diyor gelde sürat Asma gek de sessiz kal
Büyük terbiyesizlik
Senin kişisel bakımın için belli miktar para vermesi gerekiyor. Cimri insan da çekilmez hiç
Üstelik aç gözlü muamelesi yapıyor üste çıkıyor
Sende ona demelisin. Bana da çocuğuma da eş şek gibi bakmak zorundasın.
Pek normal değil...
Canı cksn
hayır
Aslaa değilsin
Saol
RC
ayril abla
Tamam bebeğim
Boş dava ya
Neden?
Kavga boş dava yani
Evlilikde öyle şeyler olur
Eşinin canı sıkılmıştır
Git gönlünü al eşin sarıl falan ne blm
O gelsin yok artık