

Makyajlı ve makyajsiz halimi de buraya bırakıyorum sizce makyajı kötü yaptığım için mi yaşım büyük veya yüzüm kötü gözüküyor?


Makyajlı ve makyajsiz halimi de buraya bırakıyorum sizce makyajı kötü yaptığım için mi yaşım büyük veya yüzüm kötü gözüküyor?
yanlış yere bakıyorsunuz.. sorun bence saçınızda.. Saçınız zayıf o yüzden sönük duruyor.. Saç modelinizi ve renginizde değişiklik yapmalısınız..
Cevap
13Cevap
Makyaj seçimin yanlış gözlerin yuvarlak yapıdayken smoke yapmaya çalışman hata ayrıca kaşlarını taramani tavsiye ederim insanın yüz hattını çok değiştiriyor. Yüzün ağır makyaja uygun değil gibi strawberry trendini denemelisin. Bence makyajsız halin çok hoş ve fresh duruyor
Eyliner yaparken böz kapagımın üstüne doğru gelmelisin bnce güzel yapamıyorsun birazdaha uzqtmalısın göz kapagının üstüne doğru
Ya siz aynada kendinize bakmıyorsunuz ya da bir yerde bir sorun var siz demek ki benim gördüğüm kızları görseniz halinize şükredersiniz
Sürekli sorduğundan gıcıklık yapıyorlar
Cevap yazman icin
Olgun duruyosun bence sebep bu makyaf falan değil
Göz çukuru sebebiyle öyle. Kendi doğal halini sev. Yaşın kaç gösterdiği önemli değil.
Makyaj degilde. Bence biraz ilgi ve dikkat cekmeye calisanlar var. Yani sana iyi degilsin kotusun vs deyip onlari tii ye almani istiyorlar.
Özgüven eksikliğin yüzüne yansıyor
Kötü makyaj yapıyorsun
Trans bireye benziyorsun
Sen çirkin ya da yaşlı değil üzgünsün
Makyaj yapınca tinercilere benziyon
Ben makyajsız halini tercih ederdim güzel duruyor
Açıkçası yukarıda kendin söylemişsin zaten üzgünum
Makyajı yanlış yaptığım için mi kötü gozukuyorum
Her yerin çok güzel bnce
Memeleri nde büyük galiba
ne farkeder
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?