Ben neden köyümde bikini 👙 ile güneşlenemiyorum?

Offf ya Batman'da yaşıyorum köyümüzde batmanda ama ben köyümde güneş kremimi sürüp güneşlenmek istiyorum. Özgür olmak istiyorum yeter artıkkkk balkonda sütyenimle biramı sigaramı içmek istiyorum. Türkler çok özgür gerçekten kürt olmak çok zor
Güncellemeler
1 yıl
Köyde tişört dahi giymem sakıncalı hepsi yobaz
Ben neden köyümde bikini 👙 ile güneşlenemiyorum?
Cevapla