Diş çekimi ve diş kisti ameliyatı oldum ama oraya yemek kaçıcak die ne yemek yiyebiliyorum ne içecek?

2 gun once bir arastırma hastanesınde kök dişimin altında duran diş kistim ile dişimi aldırdım ama öylece bıraktılar oyuk o kadar derin ki yemek yemeğe korkuyorum bu sıcak gunlerde soğuk su bile içemiyorum ağrı kesici antibiyotik vermediler size sorum siz böyle bisi yasadınız mı ne yaptiniz bu sureçten sonra sigara içmemde yasaktı fakat yemek yok hiç bisi yok bi tek sigara içiyorum lütfen cevap verin kaç gunde kanapır bu oyuk
Güncellemeler
1 yıl
Bende dikiş atarlar die dusundum fakat dikiş atmadılar ağzıma tampon verip gonderdiler o da kan dursun dieydi 2 gun oldu
Diş çekimi ve diş kisti ameliyatı oldum ama oraya yemek kaçıcak die ne yemek yiyebiliyorum ne içecek?
Cevapla