Tanıdık mı sapık mı?

0 takipçisi ve 0 takip ettiği olan bi hesap merhaba yazmıs ama istek atmamıs. hesabım gizli yani hesabımda da bir şeyimi de görmüyor. bende eski sevgililerimden biri mi anlamak için cevap verdim.. devamında "hesabımı nerden buldun" dedim üniversitenin sayfasından buldugunu söyledi. görüldü attım "eglenceli biri misin cılgın biri misin " falan yazdı. benim üniversitede flörtüm sevgilim falan olmadı. ve bu cocuk beni tanımıyorsa tanısmak istiyorsa neden kendi hesabından yazmak yerine fakeden yazıyor ki? konusmayı daha fazla devam ettirmedim görüldü attımm

Tanıdık mı sapık mı?
Cevapla