Kesinlikle 500.000 lirayı katlamadan ev almazdım, hatta oturduğum evde kalırdım, mevcut arabamla idare ederdim. İş yerimden önce uzunca bir izne ayrılırdım, 1,2 trilyonluk taksi plakasına %40 ortak olurdum her ay elime tamamı 6-7 bin lira olan kira getirisinden
2.800-3.000 net kiramı alır kenara çekilirdim. Taksi plaka hissemi ortaya ipotek koydurup kredi çekerek
400-500.000 liralık birazcıkta geçmişten gelen birikiml bu paraya ekleyip İstanbul'da sıradan bir semtte işlek bir caddede köşebaşı biraz büyükçe bir dükkan alır onu kiraya verirdim. Dükkanın ön cephesini de 8-10.000 liraya banka atmsine kiraya verirdim. Oradan toplamda en az 15-16.000 lira kira gelirim olurdu. İşte tam bu sırada işyerime istifamı verip işi bırakırdım. Her ay kemiksiz net 10.000-12.000 lira
dükkanın kredisini öderdim.4-5 sene de borcu bitirir dükkanım elime kar kalırdı.5 sene sonra 500.000 liralık dükkanım bir anda olurdu 2-3 trilyon. Dükkan kira gelirimden kredi borcumu ödediğim paradan ve taksi kira gelirimden arta kalan parayla 5 sene boyunca en az 80.000 lira biriktirirdim. O paraya gidip 2016-2017 dizel az kmli değişensiz boyasız passat alırdım. oturduğum evi 400-450 civarına satar beylikdüzünden sıfır iki tane daire alırdım. Birini kiraya verir birinde otururdum. Bütün kira gelirlerim 20.000 lirayı bulurdu. Kısacası 5 sene içinde aylık kazancı 20.000 lira olan altında yeni passat olan bütün serveti 4 trilyonu bulan bir iş adamı olur çıkardım...011 Yorumla- +1 yıl
Taksiye ortak oldun elinde 200 bin kaldı, geçmişten birikimin yok, İstanbul da işlek bir caddede geniş dükkan 2 trilyon eder, 200 bine büfe alırsın, bufeye de atm kira vermez, sakin istifa etme ;)
https://youtu.be/1YaUc5XZxtQ - +1 yıl
Çok uzun yazmissin bakacağız ;)
- +1 yıl
Okumamıssın ezbere konusuyorsun su an taksi plakaları oto center kale ticaret yaşar ticaret de 1.2-1.5 trilyon arasında aylık kirası da 6-7.000 civarın da ben 500.000 ile % 40 hissedar olurdum diyorum ki şahıstan bulursan %50 hissedar bile olabilirsin. O plaka hissemide ipotek gösterip tamamına elimde ki birikimi çektiğim kredi ile 400-500.000 liraya tamamlardım o para ile istanbulun orta halli her hangi bir semtinde tuzladan silivriye 75 ile 120 m2 arasında işlek bir meydan da köşebaşı dükkan bulursun. Hiç bir şey bulmasan 8-10 m2 kapalıçarşı bedesten de aylık kirası 12.000 ile 15.000 lira olan ıvır zıvır hediyelik eşya sahte takı satan bir dükkanı tiko para 500.000-550.000 liraya dükkan alırsın... Sen ver bana 500.000 lira 5 sene 1 trilyonu senin 😊
- +1 yıl
Dükkanı aldın kiraya veremedin,
taksi'nin geliri ➡krediye, afiyet olsun ;) - +1 yıl
Adam çıktı metro geçti işler iptal ; bir düşün , dünya öyle bir yer bak etrafına ;)
- +1 yıl
O tarz kemikleşmiş dükkanlarda kolay kolay kiracılar içinden çıkmaz.
Kapalıcarsının içinde ya da trafiğe kapalı işlek bir yürüyüş yolu meydan da metronun ne işi var?
Ki Allah vere de metro geçse istimlak olur dükkanın en az 2-3 katı parasını alır.
O paraya da kredi borcunu kapatırdım.
Kalan para da yine karım olur... - +1 yıl
Tuzla mi kemikleşmiş, kesin ;devlette metro yapsam da 2-3 kat para dagitsam diye hesap yapıyordu https://hizliresim.com/Yjq26k
- +1 yıl
Maalesef aradığım cevap bu değildi https://hizliresim.com/rmmEGz
En İyi Cevaplar
+1 yılKızlar soruyor'un adminine kaç para istiyorsa verir ios ve android işletim sistemine mobil uygulama yapmasını söylerdim bro :)
31 Yorumla- +1 yıl
Benim hayalim zaten dünya turu.^^ Bunun için gerekenlerin listesini çıkarırım. Bir kısmını ne olur ne olmaz diye kenara koyarım. İleride çocuğum olursa onun eğitimi için. Ve hala daha artıyorsa para hasta çocukların tedavisine harcarım. Çünkü hayalimi gerçekleştirmek beni zaten mutlu edecek ek bir şey istemezdim.
04 Yorumla- +1 yıl
teşekkürler yorum için
- +1 yıl
aynen öyle biri girdi sizde canlıdan gördünüz galiba
+1 yılimg03.blogcu.com/.../...2454e01c5eb_1282649368.jpg
Söyle bir ev:))
wallpup.com/.../BMW-Z4-Red-Wallpaper1.jpg
Söyle bir araba:))
www.manierart.ro/.../Happy-Family.jpg
ve bu:))011 Yorumla- +1 yıl
O paraya yapamazsin bunlar 500 bini gecer ;)
- +1 yıl
herşey iyi güzelde bacım "fotodaki koca" yaramaz be dexter gibi tip var herifte, sen başka bir picture bul bence halet-i ruhiyeni ifade edecek tarzda bence, bu koca sana olmamış
- +1 yıl
Senden yardım isteriz @ghostrider22 :D
- +1 yıl
Ya mutlu aile tablosu amaç bana olması ne alaka @Robinhoodhere:d
- +1 yıl
500.000 e aldığın ev bu mu ;?
https://i.hizliresim.com/J73GkW.jpg
www.sahibinden.com/.../detay - +1 yıl
yani tabikide öyle ama, yine de insan huyu huyuna suyu suyuna olsun istiyo ;)
- +1 yıl
ya biz yardım alıcaz ksnin yardımsever insanlarından:d
- +1 yıl
Bu ev oyuncak mı? :)
- +1 yıl
senin oyuncakların coktur o da onlardan bri::d @ALİ_AGAOGLU
- +1 yıl
Ben ölünce arkamdan herkese 5+1 daire dağıtılsın sizi böyle fakir görmeye dayanamıyorum
- +1 yıl
haha ah bu @ALİ_AGAOGLU olmasa butun ks fakir kalırdık :dönceden de böyle bir hesap vardı noldu para dağıtmaktan iflas mı ettin:d
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
87Cevap
+1 yıl5 parasiz, lakin örf adet gelenek goreneklerine saygili, edepli adapli, bir herif bulur evlenirim.
13 Yorumla- +1 yıl
Düğün parası
- +1 yıl
hic bir sey istemem o para yeter ikimizede :) bosunami 5 parasiz dedim, herseyi o paradan yapariz.
- +1 yıl
Olur
Gizli Üye(30-35)+1 yılKendime guzel bir ev kurarim biri canli yayin icin digeri oyun icin masaustu pc toplarim mikrofon hd kamera steel series mekanik klavye mouse alirim. Eve 100mbit sinirsiz adil kullanim kotasiz pingi dusuk internet baglatirim. Yayindan kazandigim parayla gecinir giderim. Bir de bana yetecek bir araba alirim bilgisayardan kalan vaktimle arabayla sehir turu yaparim yurtdisi harcini yatirip arabayla avrupa turuna cikarim.
01 Yorumla- +1 yıl
Neyin canlı yayıni?
2 daire alınır. 350 bin liraya. kalan 50 bin lira ile o dairelere masraf yapılıp iç bakımı yapılır. 550 bin liraya 2 daire satılır. köşede kalan 100 bin ile beraber 2 3 ay içerisinde 650 bin liramız olur. o 650 ile 3 daire alınır böylece saağdet zinciri kurarak 1 senede 2 milyon yapılır
02 Yorumla- +1 yıl
Ya satamazsan
Diğer konusunda 4,1b cevap paylaştı. Yarını beklemem zevkten sıçarım öyle paranın içine.
12 Yorumla- +1 yıl
temizledikten sonra ekmek alacan :)
dunyayi gezer parayi bitirir, sonra hayatima kaldigim yerden devam ederdim :D
13 Yorumla- +1 yıl
Ne güzel ;)
- +1 yıl
Aynı cevaptan var maalesef, idare ederdi ;)
+1 yılaaa bu para benim değil bir yanlışlık olmuş bana gelse gelse 50tl gelir deyip kaderimin kör kuyusuna geri dönerdim kanka! .. paranın beni bozmasından endişe ederdim , gerçi parasızlık daha çok bozdu beni ama ne biliim yağni;)
01 Yorumla- +1 yıl
vay arkadaş herkes öğrenilmiş çaresizlik için be ;)
ne olur ne olmaz diye kardeşimin hesabina aninda havale yaptırırım :)
12 Yorumla- +1 yıl
mantıklı
Yaratıcı olmaya gerek yok ki parayı alır ilk gemiyle dünya turuna çıkarım. Mesleğim var gelince çalışmaya başlarım
15 Yorumla- +1 yıl
güzel;mesleğini kim devam ettirecek yerine?
- +1 yıl
şu an çalışıyorsan yoksa gez tabi :)
- +1 yıl
adamsn
+1 yılYaratıcı mıdır bilmem ama benim çok istediğim birşey gidip hayvan barınağı açardım çok üzülüyorum onlara :(
10 Yorumla
+1 yılYaratıcı olmasa da yararlı :D ev alırım. Öğrenci hayatı sonuçta.
11 Yorumla- +1 yıl
Çok mantıklı
Diğer konusunda 335 cevap paylaştı. o parayı bankaya atarım 5 yıl boyunca faizini yer kimseye söylemem egoyla gezerim.
11 Yorumla- +1 yıl
Ne güzel ;)
+1 yılönce hemen gidip o parayı çekerim belli ki yanlışlık olmuş geri alınmadan para alırım :)
19 Yorumla- +1 yıl
sonra?
- +1 yıl
hemen riske girmem kabiliyetim ne yapacağım iş tutulur mu acaba yoksa faizini mi yiyeyim sakin bir kafa ile düşünürüm. milli piyango mu tuttu :)
- +1 yıl
mantıklı yok len nerde ;)
- +1 yıl
önce planlı hareket etmek lazım etrafı gez dolaş bak neler var neler eksik :)
- +1 yıl
iyisin ;) ne eksik olduğunu bul eig sende ;)
- +1 yıl
hangi şehir de düşüneyim :)
- +1 yıl
geniş düşün ;)
- +1 yıl
500000 tl bana göre çok büyük para ama ticarette büyük para değil güzel bir restorant açabilirsin
- +1 yıl
aynen olabilir
- Diğer konusunda 20,4b cevap paylaştı.
+1 yılHarcayamadan tımarhaneye hasta olurdum bir an o parayı görünce. :)
Hastane masrafları falan derken biterdi. :):10 Yorumla
+1 yılSinava calismayi birakirdim hatta okulu birakirdim gider 2 ev alir birinde yasar ötekinin kirasiyla gecinirdim :-)
Sonra istediğim bir bolum okurdum öylesine01 Yorumla- +1 yıl
O da olur
+1 yılHiç tl olarak hesabıma gelmedi ne yalan söyliim. bizim işverenler hep dolar olarak çalışıyo plus bu kadar azıcık parayla da napılır onu da I dont know yani!
04 Yorumla- +1 yıl
al len sana 300.000 dollar ;)
- +1 yıl
türkçede nası diyor siz? o rakam dişimin kovuğuna girmez! my friend
- +1 yıl
hey george versene borç :)
- +1 yıl
olmaz maykıl bende de yok;)
+1 yıloyle birsey olmaz olduysa dahi yanlislikla olmustur alir kullanirsan faizi ile geri alirlar en iyisi parayi alip ulke degistirmek olur ama 500 bin icin deger mi? 5 milyon falan olsa neyse de
10 YorumlaOkumak için direk Amerika'ya giderim sonra bidahad donmem :Dd
11 Yorumla- +1 yıl
Ne okuyacaksın?
+1 yılEv dikerdim ya da recent car a baslardim, dukkan kiralardim, vs
11 Yorumla- +1 yıl
mantıklı
450 milyarını çocuk esirgeme kurumuna bağışlarım. Biz güzel hayat yaşamadık onlar ihtiyaclarını görsünler :) 50 milyarınıda aileme verirdim. para dediğin nedir ki kağıt parcası sevip okşayamazsın:)
01 Yorumla- +1 yıl
Bu adamla evlenin kızlar ;)
Gizli Üye(25-29)+1 yılKim yatırmış ilk onu öğrenirim. Yalnız parayı sahibine vermek için değil daha fazlasını almak için:)
12 Yorumla- +1 yıl
Arkadaşa yetmedi para :)
Cevap sahibi+1 yılAhaha aynen:D
Önce okulu bırakır, sonra tüm akrabaların borçlarını öderim kalırsa arazi alır rezidans falan dikerim ordan gelen paralarla da dünya turu falan yaparım :D
08 Yorumla- +1 yıl
500.000.000 değil ;)
- +1 yıl
Tamam o zaman sırayı değiştirelim. Arsa alır apartmanlar diker ali ağoluna rakip olurdum. Sonra ordan gelen paralarla başla yerlere tekrar dikerim ordan gelen paralarla yine.. Baya bir gelirim olurdu sonra yakınlarımın borcunu öderim sonra okulu bırakırım. Gelirleri biriktirir dünya turu yaparım :) oldu mu?
- +1 yıl
olsun :)
- +1 yıl
Hayal iste https://i.hizliresim.com/EzJG58.jpg
- +1 yıl
Bu nasıl kafa :)
Diğer konusunda 1,5b cevap paylaştı. söylemem aga. belki geldi şu anda o para bana nerden biliyim benimle paylaşmıcaksan sana neden fikir veriyim :D esrarengiz bir biçimde ortadan kaybolurum direk ama.
01 Yorumla- +1 yıl
olur, saygı duyarım ;)
Yaşarım la ne yapayım,
yabancılar gibi ordan oraya gezerim, acaba bu ay maaşım ne olucak demem ama gene bu para bitecek gene devam ediceksn hayatın şartı bu;
yat-kalk-işe git-işten gel11 Yorumla- +1 yıl
Cogaltamaz misin ;)
+1 yılbiraziyla alisveris birazini saklarim bankada falan tutarim geri kalan kismini da ihtiyaci olanlara bagislarim
01 Yorumla- +1 yıl
Güzel ;)
+1 yılIkramiye gelmistir sana kesin haha
Ben olsam daireler alir kiraya verirdim aylik gelir iste10 YorumlaÖncelikle Bir Motosiklet Alırım Şöyle Simsiyah Parlayan Süper Bir Alet :D
Sonra Kalan Parayla Lokanta Açarım.10 Yorumla- Diğer konusunda 460 cevap paylaştı.
+1 yılEğer iş dolayısıyla yatırılmamışsa hangi hesap üzerinden yatırıldıysa o hesaba geri transfer yapardım. Hiç gerek yok öyle havadan gelen paraya. Helal kazanç daha iyi.
03 Yorumla- +1 yıl
Oyun len bu? Milletimiz ne kadar da temiz mis arkidas ;)
- +1 yıl
diğerleri beni ilgilendirmez. herkes ayrı ayrı girecek kabire. kimsenin hakkıyla gidemem öbür tarafa.
- +1 yıl
Olum gönlümden koptu be, milli piyango almadın mi?
+1 yılBana milli piyango dan daha hic amorti bile vurmadi kalmis ki yanlis para gelecek. anca benden hesabimdan yanlislikla para keserler
10 YorumlaHangi mal atmıştır derim :)
Beklerim , çünkü kimse benim hesabıma yanlışlıkla 500.000 atıp unutmaz elbet alırlar :D
Ayrıca hesabımda o rakamdan daha fazlası olduğu için , benim için çok değişiklik olmaz
Saygılar01 Yorumla- +1 yıl
Bizde de var ama iste nasıl degerlendirsin
+1 yılSahibini bulmaya calısırdım benim olmayan paraya dokunmam
01 Yorumla- +1 yıl
Mars a git ben gönder dm
Direk Karıyı değiştirir Kıbrısa kaçardım. kumarda harcar geri karıya dönmek için yalvarırdım..
''Türk dediğin böyle yapar''11 Yorumla- +1 yıl
Lannnn ;)
+1 yılYanlışlık anlaşıp paranın geri alınacağını bildiğimden parayı çekip dünyanın en ucra yerine kaçar izimi kaybettiririm
01 Yorumla- +1 yıl
Ne iş yaparsın
+1 yılSelçuklu mimarisine sahip Cami yaptırırım. İçine de cuma günü klişe konuşmalar yapmayacak, gündemden siyasetten cesurca bahseden bir imam getirttiririm.
03 Yorumla- +1 yıl
adam bu;)
- +1 yıl
yetmez ama cemaatten yardım lazım
- +1 yıl
O olmazsa olmazı zaten milyar para barındıran diyanet işlerimiz var 3-4 senede tamamlanıyor camiler.
mantıklı bir iş kurmak nede olsa hazıra dag dayanmaaz yatırım yapmak şart
01 Yorumla- +1 yıl
Ne iste mesela
Haydan gelen huya gider derdim bende farkirlere dagıtırdım Yüzleri Gülsün daha cok sevap alırım :₺
01 Yorumla- +1 yıl
iyi mi ne?
- Diğer konusunda 381 cevap paylaştı.
+1 yılMuhtemelen yanlışlık olmuştur hemen bankayı arar düzeltmelerini isterdim sonra kat kat faiziyle geri alırlar o parayı
05 Yorumla- +1 yıl
Benim istediğim bu değil beya ;)
- +1 yıl
o zaman saçmalıyorum randevu evi açar bütün abazalara amme hizmeti verirdim :)
- +1 yıl
Masaj salonu aç ;)
- +1 yıl
Mutlu sonla bitenlerden mi?
- +1 yıl
Yok osmanlı hamamı :))
Diğer konusunda 376 cevap paylaştı. Hemen genişçe bir arazi alıp inşaata başlardim ordan kazandığım parayla yenisini öyle öyle elimdeki paranın katlari yıl içinde elimde olurdu
07 Yorumla- +1 yıl
koyun alsan daha iyi ;) nerdesin sen 500.000 e ev alınıyor artık :)
- +1 yıl
mantıklı ;)
- +1 yıl
bıraz daha bekleyip açıklayacağım ;)
- +1 yıl
bakalım ;)
- Diğer konusunda 5,4b cevap paylaştı.
+1 yılşu an en çok kâr getiren yatırım , inşaattır. Bizim oradan 150 milyara alırım arsayı. Kalan parayla da bir apartman dikerim. Oradan kazandığım parayla yine aynı işi yaparım. En az Yüzde 50 kâr var.
07 Yorumla- +1 yıl
2 katı zor bitirirsn :(
- +1 yıl
Bu konuda bir bilgin olmadığı çok belli oluyor. Zeka diye birşey var dostum. Tabii kullanabilirsen :)
- +1 yıl
350 binle apartman dikiyor arkadaşlar ilk deprem de fiyasko :(
- +1 yıl
Ahhaha :D arsan varsa 100 milyara da yaparsın. Para karşılığında yapmayacaksın işlerini. Daire karşılığında olacak. Mesela boyacıya bir daire vereceksin, sivacıya o şekilde. İş bitince apartmandan birkaç daire vereceksin. diğerleri de senin olacak. Umarım şimdi anlamışsındır :)
- +1 yıl
Çimentocuya bir tane, boyaya1, sivaya1 demirciye bir, ustaya bir, kalfalara 2, kuma 1, muteaattihe 2, kiremite 1;
ruhsata 2; asansöre 1; parkeye, mermer 1; mimara 1;
Dekorasyon 1; çevre düzenleme 1; ver babam verr https://hizliresim.com/rmmr33
#V - +1 yıl
Biz bu işi yapıyoruz. Neyse ki yanımızda senin gibi düz mantık insanlarla çalışmıyoruz. Başta dediğime geldik. Bu konuda bilgi sahibi değilsin, fazla yorma kendini. Sana anlatmaya çalışmayacağım. Denedim, olmadı. Ergen ergen capslerle komiik olmaya çalışıyorsun ya, değilsin işte.
- +1 yıl
Arkadaşlar lütfen yardımcı olun ; https://hizliresim.com/rmdDEB
Önce umreye gıderdım. sonrasının pek onemı yok.
26 Yorumla- +1 yıl
bu gece güzel oldu bu ;)
- +1 yıl
yok ben gönderdim gönlümden koptu :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılbu sadece gerçeksiz bir sorudur. sonra ev alırdım en son arba yok önce vila ev alırım yok bankaya bırakırım yok böyle yav he he kimse öyle para bulmaz ve cıkmaz gerçekten gerizekalısınız.
01 Yorumla- +1 yıl
Olur soyleyim
Eğer gerçekse o para
İki ev alır 250şer bin TL sen
Sonrada bu evleri kiraya veririm:)
Bende ya tarım :)
Kira geliriyle te iç gez işte')01 Yorumla- +1 yıl
Yetecek mi
+1 yıl400,000 tl hesapta kalsın ben bir iki ay Thailand sefası yapıp geleyim...
10 Yorumlabıraz borcum var onu kapardım sonrada gayrımenkıle yatırıdım parayı.
10 Yorumla1.000 lirasını alırım cebime, yarın dershaneden sonra avmye giderim. Kalan paraya dokunmam kalsın bir kenarda :)
05 Yorumla- +1 yıl
zara dan o mont alınacak diyorsun ;)
- +1 yıl
sen o parayı 1 ayda yersin ;)
- +1 yıl
:))
Ukraynaya uçak bileti alırdım.
33 Yorumla- +1 yıl
aşk işi mi?
- +1 yıl
;) saygı
- Diğer konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılBankayi ararim kesin bir yanlislik olmustur :)
15 Yorumla- +1 yıl
o benim için geçerli ;)
- +1 yıl
para hesapta ise?
- +1 yıl
Tamam iste biri yanlislikla aktarmistir arayip düzelttiririm :) kabul edemem o kadar parayi :)
- +1 yıl
milli piyonga bileti de almadın o zaman ;)
- +1 yıl
Almadim :( bana cikmaz cunku
Diğer konusunda 712 cevap paylaştı. Walla ben kesin inanmayacağım için şansımı kaçırırım
01 Yorumla- +1 yıl
Canın saolsun ;)
Ev al ver kiraya gitsin ondan sonra ister calış ister calışma orte gelir seviyeli ceo olursun :D
01 Yorumla- +1 yıl
Evet mantıklı bu
+1 yıliki tane ev alırsın kirasıyla yaşarsın işte. yaratıcı değil ama mantıklı olan bu
01 Yorumla- +1 yıl
mantıklı bu tabi belki daha iyisi çıkar ;)
Gizli Üye(36-45)+1 yılBankaya yatirirdim desart alirdim bir kişi kaldirir ona işkence eder görüntülerini faceden kendi hesabindan kendi telefonunla paylasirdim kafa derisini yuzerdim
02 Yorumla- +1 yıl
anlayamadım yemin ederim, :)
Cevap sahibi+1 yılBirilerinin canini yakardim
+1 yılEmekli olurdum
Tomorrowland'e giderdim
Harika bir parti verirdim (Popülerlik için şart olur bu)
Kendime bir ev ve araba alırdım02 Yorumla- +1 yıl
Ne güzel edersin ;)
- +1 yıl
500 tl olsa bile kardır kanka :D
Tuvalet * 500. 000 neye yetecek?
bir ev anca alınır laa10 YorumlaArkadaşıma 800000 tl gelmişti
adam 15 gün korkudan maaşını cekemedi😂
zotla iade etti.
Ben olsan lelinin tozunu attirirdim01 Yorumla- +1 yıl
:))
+1 yılBu telefon kimin? Derdim.
12 Yorumla- +1 yıl
bu da iyi ama hesapta para diyelim ;)
- +1 yıl
Deli gibi alışveriş :D:D
Diğer konusunda 8,5b cevap paylaştı. ev alırım araba alırım ıs kurarım bır de hamam alırım asdf
01 Yorumla- +1 yıl
:))) hamam şart
+1 yılbızım arsaya kat cıkarım. arsa olmasaydı bır artı bır daıreler alır dayar doser gunluk kıraya verırdım
00 Yorumla- Diğer konusunda 560 cevap paylaştı.
+1 yılO para hakkımsa
bir hayvanat bahçesi alırım
Hakkım değilse geldiği yere geri yollarım07 Yorumla- +1 yıl
İki tane fil alamazsın k. bakma ;)
- +1 yıl
Filler iptal ozaman
- +1 yıl
Tavuk , kaz, ördek alırsın o zaman ;)
- +1 yıl
Olur tavuklarıda çok severim
- +1 yıl
Erpilicten hisse alaydin, eig senin di :))
- +1 yıl
Canlı seviyorum yemeklik dedil erpiliç kalsın
- +1 yıl
İnsan insan :)
+1 yılev alırım yaş kemale erdi evlenmek lazım ev olsun kosede işte
016 Yorumla- +1 yıl
Büyük ihtiyaç gercekten, kızlar evlenin bu adamla ;)
- +1 yıl
hahaha eywallah :)
- +1 yıl
Ev alalim bence de iyi fikir😄😄😄
- +1 yıl
@kralicenurr elim değmişken sanada mı alıyım :)
- +1 yıl
Bence ikimiz bir ev alalim😄😄
- +1 yıl
Rakamla da 1😄
- +1 yıl
500 000 lik v alcaksank tabi buyuk olur gereksiz 2 ev alıp masrafa girmeye gerek yok alt kat benım olsun ust kat senın :)
- +1 yıl
- +1 yıl
Bence yine benceyle basladim..2 oda bir salon yeter😄😄
- +1 yıl
500 000 tl ile villa alırım kızım ben rezidans sıkıntılı oğlum var benim maximilian ;)
- +1 yıl
- +1 yıl
500 000 tlyle ayrettn baska seyler de alinir. Gozun doysun😄
- +1 yıl
Hayırlı olsun düğüne çağırın :))
- +1 yıl
aa düğün mü var @kralicenurr yaza olsun anca defin atarım :)
- +1 yıl
Guldurdunuz😄😄cok yasayin
- +1 yıl
;))
+1 yılEn mantiklisi garanti olan devlet tahvili almak. Faiziyle çok rahat hayat sürülür
01 Yorumla- +1 yıl
iyi bu da
Gizli Üye(30-35)+1 yılÖnce hayalimdeki evi yaptırmaya başlardım sonra mustang 68 fastback alırdım bunlar yeterli olur
01 Yorumla- +1 yıl
Ama para yetmez sanki
- Devamını Gör (66)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar