Diğer Haklı birisi büyü yaparsa iyi bir insan ne olur karşı tarafa haklı kişiye döner mi? pelo35 Takip Et Xper 2 Yaş: 21 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler1 yıl 15 yaşında ki çocuğun tanzminat parasını kim öder Güncellemeler1 yıl Haklı birisi büyü yaparsa iyi bir insan ne olur karşı tarafa haklı kişiye döner mi Haklı birisi büyü yaparsa iyi bir insan ne olur karşı tarafa haklı kişiye döner mi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Diğer konusunda 91b cevap paylaştı. büyü diye bir şey yok.. 0 0 Yorumla
zıkkımus Takip Et Xper 7 Yaş: 29 , eic 100% 1 yıl Kimse iyi veya kötü değildir. Herkes kendi potansiyelinde iyi ve kötü olarak değerlendirilir. İyi biri olduğuna nasıl kanaat getirdin 1 16 Yorumla pelo35 1 yıl Ne alaka herkes çok iyi diyor çünkü davranış saygı hoşgörü yardımseverlik her şeyden belli oluyor Yorumla pelo35 1 yıl Ve tabi vicdan Yorumla zıkkımus 1 yıl Kimseyi iyi veya kötü olarak değerlendirecek iradeye sahip hiç bir insan evladı yok Yorumla pelo35 1 yıl Değerlendirilebilir bence Yorumla pelo35 1 yıl Davranış ile belli oluyor zaten Yorumla zıkkımus 1 yıl Hayır ben iyi biri olarak görünüp çok kötülük yapan biriyim beni nasıl degerlendirirsin? Ben söyleyim sen bu değerlendirmeyi yapacak iradeye sahip değilsin iyi veya kötü ölünce belli olacak Yorumla pelo35 1 yıl Onlar istisna var öyle insanlarda Yorumla pelo35 1 yıl Biliyoruz tabi o 2 yüzlülük bu konu ile tamamen bağımsız Yorumla zıkkımus 1 yıl Bırak başkasını iyi veya kötü olarak belirlemeyi kendini bile bu konuda degerlendiremezsin Yorumla zıkkımus 1 yıl Daha yaşın küçük böyle şeyleri ilerde anlarsın Yorumla pelo35 1 yıl Değerlendirebilirsin bence gayet Yorumla pelo35 1 yıl Kişiden kişiye göre değişir Yorumla pelo35 1 yıl Canım benim ben psikoloji okuyorum bana öğretme hadi bys Yorumla zıkkımus 1 yıl Daha Cook küçüksün öğreneceksin Yorumla pelo35 1 yıl Herkesin düşüncesi farklıdır tartışmaya kapalı bir konu bunu aklına sok istersen lazım olur Yorumla zıkkımus 1 yıl Soktum teşekkürler lazım olacağını düşündüğüm an aklıma sen geleceksin Yorumla
helene1 Takip Et Master Yaş: 24 , eic 100% 1 yıl Büyü Allah’a şirk koşmak hiç bir nedenle sebeple yapılamaz 0 0 Yorumla
minikkpattiii Takip Et Xper 2 Yaş: 22 1 yıl iyi bir insan büyü yapmaz 1 2 Yorumla pelo35 1 yıl Yapar çaresiz kalırsa çektiği azaba karşılık için ne yapabilir daha Yorumla minikkpattiii 1 yıl Yapmaz o kadar Yorumla
Akbildengesiyok Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 95% 1 yıl Max türbanlı 1 1 Yorumla pelo35 1 yıl Çok çaresizim turbanli olmak ile alakası yok Yorumla
raindog Takip Et Xper 6 Yaş: 42 1 yıl Büyü işlerini bırakın artık 1 4 Yorumla pelo35 1 yıl Karşı tarafın bana yaptığına karşılık verebilecek tek yöntem bu o bana azap çektirdi ben de aynısını yaşasın istiyorum Yorumla raindog 1 yıl Yaşayacak zaten sen kendini kirletme Yorumla pelo35 1 yıl Ama nasıl ne yapmam lazım hızlı olması için dayanamıyorum artık Yorumla pelo35 1 yıl Bi yöntem söyle lütfen Yorumla
yildiznamebakanbiri Takip Et Xper 6 Yaş: 27 1 yıl Dönmez 0 1 Yorumla yildiznamebakanbiri 1 yıl Döner Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
büyü diye bir şey yok..
Kimse iyi veya kötü değildir. Herkes kendi potansiyelinde iyi ve kötü olarak değerlendirilir. İyi biri olduğuna nasıl kanaat getirdin
Ne alaka herkes çok iyi diyor çünkü davranış saygı hoşgörü yardımseverlik her şeyden belli oluyor
Ve tabi vicdan
Kimseyi iyi veya kötü olarak değerlendirecek iradeye sahip hiç bir insan evladı yok
Değerlendirilebilir bence
Davranış ile belli oluyor zaten
Hayır ben iyi biri olarak görünüp çok kötülük yapan biriyim beni nasıl degerlendirirsin? Ben söyleyim sen bu değerlendirmeyi yapacak iradeye sahip değilsin iyi veya kötü ölünce belli olacak
Onlar istisna var öyle insanlarda
Biliyoruz tabi o 2 yüzlülük bu konu ile tamamen bağımsız
Bırak başkasını iyi veya kötü olarak belirlemeyi kendini bile bu konuda degerlendiremezsin
Daha yaşın küçük böyle şeyleri ilerde anlarsın
Değerlendirebilirsin bence gayet
Kişiden kişiye göre değişir
Canım benim ben psikoloji okuyorum bana öğretme hadi bys
Daha Cook küçüksün öğreneceksin
Herkesin düşüncesi farklıdır tartışmaya kapalı bir konu bunu aklına sok istersen lazım olur
Soktum teşekkürler lazım olacağını düşündüğüm an aklıma sen geleceksin
Büyü Allah’a şirk koşmak hiç bir nedenle sebeple yapılamaz
iyi bir insan büyü yapmaz
Yapar çaresiz kalırsa çektiği azaba karşılık için ne yapabilir daha
Yapmaz o kadar
Max türbanlı
Çok çaresizim turbanli olmak ile alakası yok
Büyü işlerini bırakın artık
Karşı tarafın bana yaptığına karşılık verebilecek tek yöntem bu o bana azap çektirdi ben de aynısını yaşasın istiyorum
Yaşayacak zaten sen kendini kirletme
Ama nasıl ne yapmam lazım hızlı olması için dayanamıyorum artık
Bi yöntem söyle lütfen
Büyü?
Saçmalama...
Dönmez
Döner