O uyuduğunda yapacak hiçbir şeyim kalmadı diye düşünüp, zoraki uyumak da sevdaya dahil mi?

Az önce bir soruda gördüm , whatsapta en son ne zaman cevrimici olmus diye bakmakta sevdaya dahil mi diye sormuşlardı. Ben de ondan esinlendim ya da kopya çektim bilemiyorum artık :D asdf
Neyse sizce de sevdaya dahil mi?

https://i.hizliresim.com/z2nJQD.jpg
O uyuduğunda yapacak hiçbir şeyim kalmadı diye düşünüp, zoraki uyumak da sevdaya dahil mi?
Cevapla