Diğer Elim aci biberden yandi, saatlerdir gecmiyor ve acisi gitgide artiyor. Bunun icin acile gidilir mi? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler1 yıl Buz, soguk su, sut, yogurt krem etki etmedi hicbiri Elim aci biberden yandi, saatlerdir gecmiyor ve acisi gitgide artiyor. Bunun icin acile gidilir mi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
AliDesideros Takip Et Xper 5 Yaş: 25 , eic 100% 1 yıl Bir süre sonra illahaki geçer ama şişme ve kizariklik devamlı artıyorsa alerjin olabilir ozaman hastaneye gitmek gerekebilir 0 2 Yorumla Soran 1 yıl Sisme kozariklik artmiyor cok degil ama acisi cok fazla ve acisi artiyor Yorumla AliDesideros 1 yıl Biraz sabret geçer Yorumla
gecenin_kralicesii Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 100% 1 yıl Bunun için hastaneye gidilmez bir güne geçiyor bundan sonra biber doğrarken eldiven takarsın 0 4 Yorumla Soran 1 yıl Yuzum de yaniyordu, yogurt surdum hemen gecti. Ama elim biturku gecmiyo ve acisi artiyor Yorumla gecenin_kralicesii 1 yıl Yüzün nasıl yanıyodu elini yüzüne mi sürdün Yorumla Soran 1 yıl Sacim geliyodu cektim kizardi acidi ama yogurtbsurunce hemen gecti. Elim gecmiyo Yorumla gecenin_kralicesii 1 yıl Geçer geçer geçene kadar da buzlu suya tut elini Yorumla
comodus Takip Et Yoda Yaş: 41 , eic 57% 1 yıl Diğer konusunda 419 cevap paylaştı. Bol su ve sabunla yıka sonra anestol pomad sür 0 9 Yorumla Soran 1 yıl Yanik kremi mi oluyor aneatol pomad Yorumla comodus 1 yıl Yanıklarda kullanılan ağrı kesici krem Yorumla Soran 1 yıl Recetesiz verirler mi Yorumla comodus 1 yıl Alabilirsin Yorumla Soran 1 yıl Sag ol durulcak seviyeye geldi. Durulmicak kadar aciyodu Yorumla comodus 1 yıl Söylediklerimimi yaptın Yorumla Soran 1 yıl Evet anestol aldim Yorumla Soran 1 yıl Saat 15'ten beri aciyodu daha yarim saat once yeni rahatladi ne bibermis arkadas ya sanki bomba Yorumla comodus 1 yıl Biberi yemedin değil mi Yorumla
FrkDmrcn2 Takip Et Bilge Yaş: 30 , eic 100% 1 yıl Dikkar et gözüne sürme 1 1 Yorumla Soran 1 yıl Tesekkur ederim. Yuzum de yaniyordu yogurt surunce hemen gecti yuzum ama elim nedense gecmedi Yorumla
Berfinnnn1111 Takip Et Xper 2 Yaş: 25 1 yıl Yoğurt sür biraz beklet iyi gelecektir. 1 3 Yorumla Soran 1 yıl Yuzum de aciyodu. Yuzume yogurt surdum hemen gecti. Ama elim gitgide artiyor Yorumla Berfinnnn1111 1 yıl Kantoron yağı varsa onu da deneyebilirsin ama sorun yapılacak bir şey yok geçer bir iki güne Yorumla Soran 1 yıl Cok aciyo ama 2 vlgun durulmaz ki hem ben indir isi yapiyorum bu halde gapamam ve bunun icin rapor da vermezlet Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Bir süre sonra illahaki geçer ama şişme ve kizariklik devamlı artıyorsa alerjin olabilir ozaman hastaneye gitmek gerekebilir
Sisme kozariklik artmiyor cok degil ama acisi cok fazla ve acisi artiyor
Biraz sabret geçer
Bunun için hastaneye gidilmez bir güne geçiyor bundan sonra biber doğrarken eldiven takarsın
Yuzum de yaniyordu, yogurt surdum hemen gecti. Ama elim biturku gecmiyo ve acisi artiyor
Yüzün nasıl yanıyodu elini yüzüne mi sürdün
Sacim geliyodu cektim kizardi acidi ama yogurtbsurunce hemen gecti. Elim gecmiyo
Geçer geçer geçene kadar da buzlu suya tut elini
Bol su ve sabunla yıka sonra anestol pomad sür
Yanik kremi mi oluyor aneatol pomad
Yanıklarda kullanılan ağrı kesici krem
Recetesiz verirler mi
Alabilirsin
Sag ol durulcak seviyeye geldi. Durulmicak kadar aciyodu
Söylediklerimimi yaptın
Evet anestol aldim
Saat 15'ten beri aciyodu daha yarim saat once yeni rahatladi ne bibermis arkadas ya sanki bomba
Biberi yemedin değil mi
Dikkar et gözüne sürme
Tesekkur ederim. Yuzum de yaniyordu yogurt surunce hemen gecti yuzum ama elim nedense gecmedi
evet git bi krem versinler saha
Yoğurt sür biraz beklet iyi gelecektir.
Yuzum de aciyodu. Yuzume yogurt surdum hemen gecti. Ama elim gitgide artiyor
Kantoron yağı varsa onu da deneyebilirsin ama sorun yapılacak bir şey yok geçer bir iki güne
Cok aciyo ama 2 vlgun durulmaz ki hem ben indir isi yapiyorum bu halde gapamam ve bunun icin rapor da vermezlet