Doğal olduğun zaman değerin olmuyor diyor doğru mu?

Ben ilişkilerde içimden geldiği gibi yaşamayı sevenlerdenim ama arkadasim da şunu diyor " evet aslında doğal olmak güzel ama içinden geldiği gibi davrandigin zaman erkek sana basit olarak bakıyor , maalesef bazen taktik gerekiyor , bende eskiden senin gibiydim buluşmak istediğimde hadi buluşalim derdim , ilk mesaji atardim falan ama baktım ki hiç değerim olmuyor , yani bu sefer erkek seni ekmeye başlıyor , şu an bı ilişkim var 1 haftadır buluşalım diye yalvarıyor bende nazlaniyorum dün eve çiçek yollamış sen düşün dedi..
Doğal olduğun zaman değerin olmuyor diyor doğru mu?
Cevapla