İzmirliler neden tüm güzellerin yakişiklilarin kendinden ciktiğini düsünür?

Soyle bi algi var izmirli insanlarinda guzeller yakisikli erkeler hep onlarda var ve onlardan olduguna inaniyor.
Baska bi sehirden guzel ve yakisikli geldiginde. onlari surekli bi asagi cekme cabalari var , sen soylesin boylesin. o sana bakmaz sunu yapmaz gibisinden.
Bunu samimi sekilde caveplayin merak ediyorum neden boyleler..

bu sadece bi elestiri
İzmirliler neden tüm güzellerin yakişiklilarin kendinden ciktiğini düsünür?
Cevapla