Soyle bi algi var izmirli insanlarinda guzeller yakisikli erkeler hep onlarda var ve onlardan olduguna inaniyor.
Baska bi sehirden guzel ve yakisikli geldiginde. onlari surekli bi asagi cekme cabalari var , sen soylesin boylesin. o sana bakmaz sunu yapmaz gibisinden.
Bunu samimi sekilde caveplayin merak ediyorum neden boyleler..
bu sadece bi elestiri
Baska bi sehirden guzel ve yakisikli geldiginde. onlari surekli bi asagi cekme cabalari var , sen soylesin boylesin. o sana bakmaz sunu yapmaz gibisinden.
Bunu samimi sekilde caveplayin merak ediyorum neden boyleler..
bu sadece bi elestiri
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Bundan 20 sene önce tek gavur memleket gavur İzmir'di, şimdi her il aynı.
Dogmatik fikirlerle yaşayan Türk toplumunda, takribi bir 30 yıl daha İzmir algısı devam edecektir yavrum, itibar etme
Bunu bir Rus, Ukraynalı iddea etse tamam derim susup kabullenirim de dediğin gibi İzmirliler böyle bir kafaya giriyor gülüyorum sadece..
Doğuma buyume izmirliyim cirkinim ama hiçbir zamanda öyle bir kompleksim olmadı karakter meselesi
Havasından suyundan 🤣
Ne alaka
Bence çok güzel kızları var
İzmir'de bende yasadim , cogu ya oarali degil. guzeller her yerde var ona bakilirsa ama hepsi İzmir'de mi degil. Suda var bakimli olmak ile guzellik ayni seyler degil , cirkin sayisi daha hayli fazla
Bornova ve Ksk yaşadım yıllarca bence güzel sayısı oranla çok fazla. Çirkenler asıl göçmen
Kardesim bende biliyorum ama hepsi guzel degil , muhacirler var Allah var kizida erkegi tas gibi balkanlardan cok insan var zaten oranin guzelligini onlar orataya cikariyor
Aynen daha çok göçmen kızları bir içim su
bilmem guzel olduklarina cok inaniyolar niyeyse
Öyle bir şey mi varmış
Birileri kıskanmış galiba ben hiç öyle düşünmedim.
Nerelisin
Kiskanan benmi onlar mi oluyor anlamadim
İzmirliyim diyorum ki sadece İzmir de değil her yer de var.
Bi memleketin altına yattıkları için
Sende benimle cik