Arkadaşlar bir sene önce tapu iptal davam vardı ama davayı kazandım yapım iptal olmadı dava dosyası kapandı bitti gitti. Ama tapunun üzerinde hala davası sürüyor ibaresi duruyor ve bundan dolayı satış yapamıyorum. Bu yazının kalkması içimde adliyedeki özel kalemlerin sadece iki satırlık bir dilekçe yazıp tapuya yollaması lazım avukatımın asistanıda sen en iyisi adliyeye git özel kalemle bizzat konuş hemen yazsın o davası sürüyor yazısıda bir iki güne kalkar dedi bende şimdi adliyeye gidiyorum ama sizce yaparlar mı dava dosyası kapanalı tam 1 sene oldu ama hala davalı gösteriyorlar bence yaparlar gibi ama sizce?
Hemen halledip düzeltirler
Hemen yapmazlar Bekletirler
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Cazibeni kullan 😂
Valla keşke o modda olsam ama inanın evi acil bir şekilde satmam lazım evin hazırda alıcısı var ama bu davalı yazısı yüzünden tapudan satıştan döndük adam bir kaç gün beklerim fazla beklemem düzelttirin dedi benimde evi acil bir şekilde satmam lazım babam kanser hastası onun tedavilerine kullanıcam o yüzden inşallah Allahım yardım eder de bugün işim hallolur
Avukatın ne iş görüyor tam olarak?
Davanın kesinleşmiş olması lazım.
Dava kesinleşti zaten dosya kapandı 1 sene oldu ama tapuya davanın kapandığına dair mahkemeden yazı gitmesi gerekiyormuş ki tapunun üzerindeki davalı yazısı kalksın diye o yapılmamış dün avukatla konuştum hemen mahkemeye dilekçe yolladı tapuya yazı yollayın diye ama mahkeme bunu ne zaman görüp tapuya yazı yollar meçhul diye bugün işlemleri hızlandırmak için adliyeye gidicem özel kalem yazıyormuş bu yazıyı onunla konuşucam inşallah yazar
Rica et, acil olduğunu söyle. Sistemden gönderiyorlar. Sonra da tapu müdürlüğünden teyit ettir.
Halletim saolsun hakim bizzat benimle görüştü özel kalemine hemen yazdırdı uyap sisteminde gözüküyor tapuya gitti ama onlar yoğunluklarına göre ne zaman görüp işleme alırlar bilemeyiz dedi bende emlakcıyı aradım emlakcı benim tapuda tanıdığım var arar rica ederim dedi bakalım
Yazarlar
Amin inşallah çok sağolun
Sende