Bilgisi olanlar okusun lütfen! :
Mezarlikta calisan adam az once geldi ve 3 gecedir baykusun gelip 7 ay once olen dedemin ustunde tepindigini yani ustundeki tozu topragi attigini kirlettigini soyledi. Bu arada bizim ulkemizde mezarlikta her ailenin kendi catisi gibi bir sey oluyor. Bize ait olan kisimda ise dedem disinda 4 kisi daha yatiyor. Yani sadece dedeme geliyor bu baykus. Diger mezar taslari tertemiz. Isteyene fotograf atarim ama gerek olmaz sanirim. Adamin dedigine gore bu kotu bir seymis. Bize soylemeden direkt halletmek icin bagista bulunmus ve bezar tasinin ustune tuz ve ekmek koymus 2 gece. Baykus yiyor bu arada bu ekmegi tuzu. Neyse iste ama yine geliyormus baykus. Acaba anlami nedir bunun? Karpuz fali yaptik bilen bilir, dedemin gozunun arkada kalabilecegi her secenegi denedik hicbiri tutmadi. Bunu duzeltmek icin baska neler yapabiliriz? Dua okunuyor. O adam her 2 gunde bir temizliyor mezarlari. Parasini aliyor tabii o yuzden ama bu gereksiz detay. O adam bize gece gidip mezar tasinin yanina tuz ve ekmek koyun dedi. Bu gece birakicaz dua da okuyun dedi onu da yapicaz. Ama belli ki ise yaramayacak. Bilgisi olan oneride bulunsun lutfen icimize cok buyuk rahatsizlik coktu..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Kötü bir şey değil kendine yuva gibi görüyordur bizimkinde de kedi vardı herşeyden bir şey çıkarmak aptalca
Tesekkurler ama beni yargilamana gerek yoktu.. Nihilistim ben. Annem israr ettigi icin burada da sormak istedim. Benim umrumda degil zaten. Yasarken yedigi boklarin ugursuzlugu falandir neyse umrumda degil ama annemi onemsiyorum gerilmesini istemiyorum 🙂
Kötü bir şey olmadığını bil nihilist ne demek onu bile bilmiyorum açıkçası dini açıdan kötüyse bilmekte istemiyorum yani rahat olun belkide cennetlik bilemezsin Allah bilir
Yok cennetlik olmadigi kesin abicim qovmwojdlwhf ondan eminiz.. ne boklar yedigini anlatmama gerek yok ama emin ol gercekten cennet varsa bile kapida bekluyordur bu ahahha
İşte ancak Allah bilir
Allah yok
adam sizi yontuyor.. baykuş'un diğer adı Murat baba 'dır. uğursuz bir kuş değildir. tam tersi krsmet, bereket getirir. hırafelere inanıp kuşuda kötülemeyün. adam sizden para koparıyor. tezgah, dümen
Parayi o yuzden almiyor ki abicim o yillardir daha dedem olmeden once mezar taslariyla ilgilenmesi icin verilmeye baslanan para. Bunun onunla bir ilgisi yok. Ki parayi biz odemiyoruz dayimlar oduyor. Ki o da beni ilgilendirmez yani. Yorumunuz icin tesekkur ederim anneme anlatiyorum hemen.
mitolojik dönemde bazı olaylarda suçu bu kuşa yıkmışlar. bu kuş la alakalı uğursuzluk hurafelerini dinimiz açıkça reddetmiştir. dedenin yediği naneler iyi ya da kötü hesabını inanan için öbür tarafta vermesi esastır ve gömülü olduğu mezar yeriyle alakası yoktur böyle saçma sapan şeyler ayrıca kimin cennetlik kimin cehennemlik olduğunu da ne sen bilebilsin ne biz bile biliriz. git hediyelik eşya mağazalarına baykuş figürlü işlemeli yastıklar, seramikler, bardaklar cb. bir sürü materyal görürsün baykuş uğur getirir
Gayrimüslim mezarı mıydı babam imam benim ona sorabilirim
Musluman olarak oldu ama cok dininde imaninda bir insan degildi eger bu detay onemliyse. Ickisi sigarasi kari kiz falan hic dindar degildir ama musluman dogdu musluman oldu. Lutfen sorabilir misin? Annem gercekten endiseleniyor. Tesekkurler
Sordum. Bu hayvanın kabir hayatıyla ilgili bir bilgi vermesinin imkanı yok. Zaten bir azap hayvanı da değil. Önemli olan nasıl yaşadığı değil hayatı sonlanırken nasıl biri olduğudur. Yani o son nefeste imanlı da gitmiş olabilir. Bunları bilmenin bir yolu yok. Sadece rüyanıza böyle kötü kıyafetlerle gelirse bilinki birilerine onun adına sadaka vermenize ihtiyacı var. Ama güzel görüyorsanız sıkıntı yok. Belki bekçi bunları para uğruna yapıyordur sonuçta ülke düzenbaz dolu. Anneniz canını sıkmasın
Dun gece ruyama girmisti olmeden onceki gibi degil de kucuklukten hatirladigim gibiydi. Yani kiyafeti durusu bakisi falan. Ama hic konusmadi sadece arabadaydik ve suruculerin onundeki minik aynadan bana bakiyordu. Onun disinda bir sey olmadi. Cok tesekkur ederim bu arada. Hem babaniza hem size.
Bekci parayi yillardir aliyor, bunun icin ekstra para da almadi zaten. Cok iyi bir adam. Parayi biz odemiyoruz dayimlar oduyor. Sadece annem imama soylemis neden temizlemiyorsunuz oara gonderiyor abim diye. O da eve geldi iste kizim temizliyorum her 2 gunde bir ama baykus gelip onu pisletiyor demis anneme.
Sadece sizi ziyaret etmiş. Ruhsal alemde bunlar normal şeyler. Ve rüyalar da bu tür şeylerde anahtar kilit gibidir. Size öteki alemi unutmamanız için de geliyor olabilir ziyaret için de. Ama genelde ikinci ihtimalin nedeni birinci olur
Tamamdir cok tesekkur ederim
Rica ederim ne demek yolunuz açık olsun anneniz bosuna üzmesin kendisini hayat çok güzel