
"Dünya bir gündür, o da bugündür." Hiçbir yere gönderme yapmıyorum sdfgds

"Dünya bir gündür, o da bugündür." Hiçbir yere gönderme yapmıyorum sdfgds
Beklentisiz yaşamanın verdiği bir boşluktayım. İyi miyim, değil miyim bilmiyorum. Sürekli düşüyorum ama umursamıyorum. Bir el uzansın tutunayım da istemiyorum. Kimsenin yakacak bir can bulamayacakmışcasına yakmak istiyorum canımı. Başkalarında değil, kendimde yenilmek istiyorum...
Bu sözleri söylerim Joker :D
Ya iyi olarak ölürsün ya da kötüye dönüşecek kadar uzun yaşarsın.
Sahip olduğun onca güce rağmen, beni korkutabileceğin hiçbir şey yok.
Bu dünyada hayatta kalmanın tek mantıklı yolu, kural tanımamaktır.
Planı olan bir adam gibi mi duruyorum? Benim ne olduğumu biliyor musun? Ben arabaları kovalayan köpek gibiyim. Eğer yakalasam bile ne yapacağımı bilemem. Ben sadece yaparım.
İnsanlar, son anlarını yaşarken, gerçek yüzlerini gösterirler.
Seni öldürmeyen şeyin, seni tuhaflaştırdığına inanıyorum.
Bu dünyada hayatta kalmanın tek mantıklı yolu, kural tanımamaktır.
İnsanlar da fotoğraf gibi; ne kadar büyütürsen, o kadar düşüyor kalitesi…
Ne kadar yalnız olduğunuzu anlamak, sizi üzüyor mu?
Hayat seni güldürmüyorsa espriyi anlamadın demektir.
Ben kötü biri değilim, sen iyi biri olmamı hak etmemişsindir.
Şunu asla unutma; Gülerken kaybettiklerini, ağlayarak geri kazanamazsın!
Kimseye gönderme değil ama benim için anlamlı olan bir söz bırakabilirim..
Eğer değerlerinle diğerlerini ayıramazsan; meğerlerin ve eğerlerinle baş başa kalırsın..
İyi ki kahve var🥳
İçinde süt olmayan bütün acı kahveler
Neyi
Yooo geceye süper bir söz bıraktım
🥳🥳
Galiba
Cevap
4Cevap
Chaos is rejecting all you have learned, Chaos is being yourself
-Emil Cioran
don’t dance along woth the chaos, become the chaos.
Anlamsiz su hayatta kaos olmasa ne sebeple yasardi insan.
Bugünde ölmedik çok şükür 🙏 ama yaşadık mı bilmem 🙃
Son sözü mahşere bıraktık, nası olsa o toplantıya herkes katılacak
Hadi eyw
illa köpek olucam diyorsanız sadakati öğrenin havlamayı değil
Gecenin karanlığında seni bana hatırlatan tek şey dolunay.
Kimseye gönderme yapacak kadar önemsemiyorum artık kimseyi 💅
"Kendine iyi bak." Sevdiğiniz birine gönderme yapılabilir.
Hayat bir gün oda bugün😃
Aynı şeyi yazmışız gördüm kzksk
Aşk bir sudur iç iç kudur
Ne yaaa anlamlı değil mi işte
Çok derin anlamlar içeriyoorr
Avareyim, asudeyim, yorgunum.
Bilmiyorum neden sana vurgunum.
gün içi kargoya çıkarma işlemi yapılır herhal
Kendine gel diyorum Kendime
Kimseyi gönderme yapacak kadar umursamıyorum :D
Yoğun istek üzerine yaşıyorum.
Kaderde varsa ezilmek neye yarar üzülmek
"Kendinden gelişenlere diyecek bir şeyim yok."
Ne kadar dönersen dön popon arkandadir
Kimseye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?