Sevgilim olur kendisi. Geçmişi pek temiz sayılmaz. Benden önce başka bir kadını hamile bırakmış ve yaklaşık 15 kadınla birliktelik yaşamış. Ufak bir tartışmamız sonlandıktan 6 saat sonra bir kadınla flörtleşmiş, buluşmuş ve kahve içmiş. Aradan aylar geçti, uzun zaman sonra ilk kez alkol kullandığımda bu sefer de ben hamile kaldım aynı kişiden. Buluşup flörtleştiklerini bebeklerim öldükten bir gün sonra öğrendim ve hastanelik oldum. Birbirimize o süreçten sonra cehennemi yaşattık. Ayrıldım ve başkasıyla bir saat kadar mesajlaştım fakat yapamadım. O bunu öğrendi ve aileme hamilelik durumumu anlattı, şu an annem ve abim benimle görüşmüyor. Bana hediye aldığı her şeyi çekip kopardı üstümden. Hamilelik sürecimde çalışamadığım için üniversite masraflarımı ödeyeceğini söyledi faka ödemedi ve 4 yıllık üniversite hayatım bitti. Yine barıştık ve ben artık delirmeye başladım çünkü burada yazmaya bile çekindiğim hakaretler etti bana, bende aynı şekilde ona hakaret ettim ve ona şiddet gösterdim, her vurduğumda kadınlığıma namusuma ve daha nicelerine laf etti. Bir yerde içip oturmuş ve bir kadın kendisine sarkıntılık yapmış, tekrar iletişime geçebilmek içinde sevgilimin cüzdanını almış, böylece benim haberim yokken kısa da olsa tekrar görüşüp konuşmayı kesmişler ve kadını reddetmiş. Kadın bana yazıp kadınlığıma hakaret etti ve sevgilimi arzuladığını söyledi. Ben bir başkasıyla konuşursam sosyalleşirsem unuturum diye düşünüp liseden arkadaşlarıma yazdım ve toplu olarak buluştum, kendisi bunu öğrenince bana hayatı zindan etti. Sonra özür diledi ve çalışmamamı, evde ders çalışmamı ve bana bakacağını söyledi. Herneyse ben iki ay çalışmama teklifini kabul etmedim ve şimdide çok güzel bir teklif aldım bir şirketten. Orada işe girersem benimle ayrılacağını söyledi. Yetmedi şimdi de diyor ki s*KS yoksa ben yokum. C*nsel hayatımın sonlanmasını ve evlenene kadar s*KS yapmak istemediğimi söylediğimde ben yokum o zaman dedi ve şimdi mesajlarıma bakmıyor. He bu arada, daha önce liseden arkadaşlarımla buluşup takipleştiğim için dün kendisi üç tane kadınla aynı anda konuştu ve bir tanesi bana küfür ettiğinde ağzını açıp beni savunmadı bile, diğeri de sevgiline sahip çık tatlım bana yürüyor çünkü diyerek ss gönderdi. Şimdide mesaj atmış, kime sorsan s*KS olmadan ilişki olmaz diyecektir diyor. Ben de ona çok hatalar yaptım, bağırıp onurunu kırdığım çok oldu ama bu kadarını hakettiğimi düşünmüyorum. Manipüle ve içimde ki o dayanılmaz ölüm boşluğuyla ne yapacağımı bilmiyorum. Benim için çok emek verdi maddi manevi, bende aynı şekilde. gerçekten arkadaşlar, ne yapacağım?
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Tencere kapak misali ikiniz de sıyırıksınız anlaşılan girsin çıksın kalbini bozma
üniversite kaydım onun yüzünden silindi o yüzden yeniden üniversite kazanana kadar dershane ve eğitim masraflarımı karşılaması için katlanmayı düşündüm, kötü bi düşünce mi
Bugüne kadar iyi gitmeyen ilişki bugünden sonra da iyi gitmez yeni bir yol çiz kendine ailene yaklaş git özür dile
Psikoloğa hiç gittin mi?
gittim ama bu mevzular için değil
https://youtu.be/cQlhrNZaW7Y?si=teOOI1iXnpizC77S
Stockholm Sendromu yaşıyor olabilirsin
haklısın aslında
İkinizde de gram haysiyet yok
napayım evleneyim mi
Hayır tabikide
ben neden haysiyetsiz oldum..
Her şey ortada 15 kişiyle yatmış vb bir çok şey anlatmışsın hâlâ bunlara rağmen devam ediyorsan sende onun gibisin
Bı erkek sana geçmişini anltyrsa o yalndr dolndr
Sadece başını okudum midesiz misiniz aq
Ezik misin
hayır tanımadığım biri tarafından öldürülesiye dövüldükten sonra tanıştım sevgilimle, bu yüzden bu kadar bağlanıp kör olmuş olabilirim belki
Hayatını s*kmiş hala enayi gibi affedip peşinde dolaşmışsın falan
ondan başka kimsem yoktu ölümden döndüğümde
Kimsenin olmaması senin hayatını zehir edeceği anlamına gelmez acizlik bu
haklısın, ayrılık sürecinde kendime gelmem için verebileceğin bir tavsiyen var mı
Kendine senden başka hiçbir şey iyi gelmez buna göre hareket et. Sen kendini sevmezsen ezdirir ve aşağı çekersen herkes üzerine basar da geçer
sen erkek misin
bi erkekten beklemediğim yorumlardı o yüzden sordum
Nasıl yani neyi beklemezdin?
objektif, üstüne birde haklı bir yorum ve düşünce
Sadece sen karşımdaymışsın gibi biraz geri çekilip düşündüm değerli olabilirsin diye düşündüğümden
değerli olduğumu düşündüğün için teşekkür ederim, hiç tanımadığın birinin hayatına dokunabilmek için vaktini harcıyorsan eminim ki sende değerlisin
Öyle şeyler yazmışsın ki, kıyamadım. Benimde kolay bir hayatım olmadı anlayabilirim az da olsa. Kendini yalnız hissetme, özel olduğunu da unutma
yine de ezik misin diye bodoslama girmeseydin keşke:)
Biraz sinirlenmiş olabilirim. Ama en azından şimşekleri çekmişim bu da bir şey :)
şimşekler çakalı çok oluyor, yalnızca bana söylenen bel altı küfürleri sindirmekte zorlandığım için buraya yazdım olanı biteni, kendime daha iyi nasıl gelebilirim diye fikir alışverişi yaparım diye düşündüm
Küfür etmek mesele değil. Ederler insanlar trafikte bile neler neler söylüyorlar. Bırak etsinler, sen haksız muamele gördüğün yerde kalma kendini ezdirme yeterli olan bu bence. Umarım az da olsa fikir alışverişinde bulunabilir durumda olmuşuzdur
devamını kendi aramızda yapabiliriz istersen :)
(200 km uçtum)
Bunu çoktan yapardık zaten ama xper seviyem yetmiyor :)) Hayatımda gördüğüm en güzel uçuşu yaşadım şu an bir saniye
ben bu sitede yeniyim... daha ilkel şartlarda iletişim sağlayabiliriz demek istemiştim sadece...
Şöyle xper muhabbeti var burada, 3 xper olmadan birine mesaj atamıyorsun benim de şu an iki
Ama istersen Instagram fake hesabı dogaciviltisi en azından iletişimi kaybetmemek adına varsa geçici hesabın vs yazabilirsin çok da sevinirim
yazdım
profilde ki sen misin gerçekten
Evet benim
buradan daha hızlı cevap veriyorsun, diğer tarafta bekliyorum, üzülüyorum bak..
Tamam
Salla onu ayrıl