S*KS YOKSA BEN YOKUM?

Sevgilim olur kendisi. Geçmişi pek temiz sayılmaz. Benden önce başka bir kadını hamile bırakmış ve yaklaşık 15 kadınla birliktelik yaşamış. Ufak bir tartışmamız sonlandıktan 6 saat sonra bir kadınla flörtleşmiş, buluşmuş ve kahve içmiş. Aradan aylar geçti, uzun zaman sonra ilk kez alkol kullandığımda bu sefer de ben hamile kaldım aynı kişiden. Buluşup flörtleştiklerini bebeklerim öldükten bir gün sonra öğrendim ve hastanelik oldum. Birbirimize o süreçten sonra cehennemi yaşattık. Ayrıldım ve başkasıyla bir saat kadar mesajlaştım fakat yapamadım. O bunu öğrendi ve aileme hamilelik durumumu anlattı, şu an annem ve abim benimle görüşmüyor. Bana hediye aldığı her şeyi çekip kopardı üstümden. Hamilelik sürecimde çalışamadığım için üniversite masraflarımı ödeyeceğini söyledi faka ödemedi ve 4 yıllık üniversite hayatım bitti. Yine barıştık ve ben artık delirmeye başladım çünkü burada yazmaya bile çekindiğim hakaretler etti bana, bende aynı şekilde ona hakaret ettim ve ona şiddet gösterdim, her vurduğumda kadınlığıma namusuma ve daha nicelerine laf etti. Bir yerde içip oturmuş ve bir kadın kendisine sarkıntılık yapmış, tekrar iletişime geçebilmek içinde sevgilimin cüzdanını almış, böylece benim haberim yokken kısa da olsa tekrar görüşüp konuşmayı kesmişler ve kadını reddetmiş. Kadın bana yazıp kadınlığıma hakaret etti ve sevgilimi arzuladığını söyledi. Ben bir başkasıyla konuşursam sosyalleşirsem unuturum diye düşünüp liseden arkadaşlarıma yazdım ve toplu olarak buluştum, kendisi bunu öğrenince bana hayatı zindan etti. Sonra özür diledi ve çalışmamamı, evde ders çalışmamı ve bana bakacağını söyledi. Herneyse ben iki ay çalışmama teklifini kabul etmedim ve şimdide çok güzel bir teklif aldım bir şirketten. Orada işe girersem benimle ayrılacağını söyledi. Yetmedi şimdi de diyor ki s*KS yoksa ben yokum. C*nsel hayatımın sonlanmasını ve evlenene kadar s*KS yapmak istemediğimi söylediğimde ben yokum o zaman dedi ve şimdi mesajlarıma bakmıyor. He bu arada, daha önce liseden arkadaşlarımla buluşup takipleştiğim için dün kendisi üç tane kadınla aynı anda konuştu ve bir tanesi bana küfür ettiğinde ağzını açıp beni savunmadı bile, diğeri de sevgiline sahip çık tatlım bana yürüyor çünkü diyerek ss gönderdi. Şimdide mesaj atmış, kime sorsan s*KS olmadan ilişki olmaz diyecektir diyor. Ben de ona çok hatalar yaptım, bağırıp onurunu kırdığım çok oldu ama bu kadarını hakettiğimi düşünmüyorum. Manipüle ve içimde ki o dayanılmaz ölüm boşluğuyla ne yapacağımı bilmiyorum. Benim için çok emek verdi maddi manevi, bende aynı şekilde. gerçekten arkadaşlar, ne yapacağım?

S*KS YOKSA BEN YOKUM?
Cevapla