Güncellemeler
1 yıl
Şimdi telefonla dua açtım telefonu mu elledim de ağzıma soktum cin yuttum mu orada dua açtım ve kısık sesle balkon arası uzun ipli yerde boşluk Çar bi şey beni elledi ve dua açılırken cin oraya geldiyse yuttuysam
Ayetel kürsü açıyorum çamaşır makına içine sürekli elim ev eşyalarına değince okuyorum balkona ayetel kürsü açtım yere tükürdüm varlık yuttum sanki ve bi şey elledi belimi kıyafetimden bir şey beni elliyor sanki Allah korusun arkadaşlar odalara hep ayetel kürsü açarım da piskolojık mi bilmem dua açtım halde bazen beni bir seh elliyor sanki ondan sonra
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Psikolojik bi kere kafana takmışsın hep oluyor gibi hissediyorsun buna dur demezsen şizofreniye kadar gidersin
Allah aşkına bana yardım et nolur kimsem yok evde hep tekim bir dostum yok ileri evre okb yim ilaçlarımı kullanmıyorum şu evde tek başıma nefesim kesiliyor napacagım ben ne zaman ayetel kürsü açsam sanki varlık yutuyorum kıyafetlerimi ailemle yıkamıyorum çöp torbasına koyup çamaşır makinasına ayetel kürsü açıp yıkıyorum ama duayı açarken varlık yuttugumu düşünüyorum burnumu yüzümü yıkıyorum çünkü o an aklıma gelen kötü şeyler olur diye çok zordayım ben ailemle tatile gidemiyorum çünkü kimseyle kıyafetlerimi ayrı ayrı atamam milletin evinde ve bedenım hep kaşınıyor sanki cin elliyor bende kıyafetleri dua ile yıkayıp sus alıyorum dua açtım ya ben kıyafetlere bi şey bacağımı elledi sanki belimi kıyafetime girer mi Allah korusun beni eller mi yani dua açarsam gelebilir mi dokunur mu ya da buraya dua açtım dedim tükürdüm de yuttum sanki ama ciddem dua açıyorum odaya odanın belli bir yerimde onlar bana mı dokundu ki çoğunlukla geceleri de hep bir şey sırtımı burnumu elliyor
Tedavilik olmuşsun sen artık geçmiş olsun
İyi bir psikiyatriste gitmenizi öneririm
mehmet yıldız vesvesen kitabını oku
Eeee yani
İyi iste