Arkadaşlar telefonda sürekli dua açıyorum?

Ayetel kürsü açıyorum çamaşır makına içine sürekli elim ev eşyalarına değince okuyorum balkona ayetel kürsü açtım yere tükürdüm varlık yuttum sanki ve bi şey elledi belimi kıyafetimden bir şey beni elliyor sanki Allah korusun arkadaşlar odalara hep ayetel kürsü açarım da piskolojık mi bilmem dua açtım halde bazen beni bir seh elliyor sanki ondan sonra

Güncellemeler
1 yıl
Şimdi telefonla dua açtım telefonu mu elledim de ağzıma soktum cin yuttum mu orada dua açtım ve kısık sesle balkon arası uzun ipli yerde boşluk Çar bi şey beni elledi ve dua açılırken cin oraya geldiyse yuttuysam
Arkadaşlar telefonda sürekli dua açıyorum?
Cevapla