Kadınlara özel pembe sigara neden yok ama çok ayıp hep erkekleri düşünüyorsunuz








Üretilmesine gerek mi var? Zaten İçmeye başlayınca rengarenk ediyorsunuz caanım cuvarayı. Ortalık kırmızı mor pembe izmaritlerle dolu. İnkar etmeyin.
haha
çarşı pazar dolaşıyorsun ne kadar güzel elbise güzel şey varsa hepsi siz kadınlar için, kalkmış burada hep erkekleri düşünüyorsunuz diyorsun. ayıp ediyorsun
Haha doğru
Niye tüm sigaralar mavi mi, ayrıca sigara da içmem ben banane
ben de içmem
sobranie var bir ara çok alırdım sırf renkli diye bakınız 😃
Cevap
21Cevap
Meyve aromalı varsa vardır belki de
Var ki
https://encrypted-tbn0. gstatic. com/images? q=tbn:ANd9GcThm-MNPxVuCYRuaMHRdH0upJE3JwhPntQ7zl7dZwnot11Qw6fBrPxWaI4&s=10
Rüyalarıma girecek
İster pembe olsun ister simli mavi, sonuç olarak sigara öldürür 😂
haha
Kadınlar beyaz sigarayı içince zaten ya pembe ya da kırmızı oluyor sigara 🤣🤣🤣
Pembe renkli nasıl olacak kutusunu diyorsan olmaz kağıdını diyorsan yine olmaz
diyelim oldu bu seferde dumanı neden pembe çıkmıyor dersiniz bitmiyor derdiniz istediğiniz 🤣🤣🤣
Sigaranın rengiyle erkekleri nasıl bağdaştırdın hayret :D
bilmem
Haha
Niye aq normal sigara renkleri olan genelde kahverengi beyaz falan erkek rengi mi?
Varsa da benim haberim yok ahsh
Pembe sigara var diye biliyorum.
Aslında var. 😄
Erkek mi oluyoruz pembe içmeyince
Kendin yapsan vardır 😂
Var diye biliyorum ama
Mavi sigarada yok ki
Djarum vişne pembeydi galiba
Filtreler pembe olabilir aslında…
Bunda da cinsiyetçilik olmaz be :)
oldu
Bu dünyada her şey mümkün
evett
Lgbt duymasın😱
haha
Tam aşkosun💅🏻
aynennn
Yoktur
Çok ayıp.
Görmedim hiç
vardır
vardır belki
Var tabi
Vardır.
renklerin cinsiyeti mi vard,
Yoktur
Vardır belki
Aslında var.
Var ama yurtdışında
Var.
Vardı vişneli
Onu da cikartirlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?