İnsan kendi evimdeyim diye bu kadar rahat giyinip perdeler açık uyuyabilir mi abartı değil mi bu?

Oturma odasında pijama altında üstünde sütyen uyuyor perdeler açık cam yarım açık bu kadari fazla değil mi her işten geldiğim de aynı şeyleri yaşıyorum rahatsızlık duyuyorum artık

Güncellemeler
1 yıl
Eşim bahsettiğim kişi yazmayı unutmuşum kusura bakmayın
İnsan kendi evimdeyim diye bu kadar rahat giyinip perdeler açık uyuyabilir mi abartı değil mi bu?
Cevapla