Güncellemeler
1 yıl
Eşim bahsettiğim kişi yazmayı unutmuşum kusura bakmayın
Oturma odasında pijama altında üstünde sütyen uyuyor perdeler açık cam yarım açık bu kadari fazla değil mi her işten geldiğim de aynı şeyleri yaşıyorum rahatsızlık duyuyorum artık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
O zaman bakma. İnsanların kişisel alanlarına karışma lüksün yok. Bakmazsan rahatsız olmazsın sizler sadece donla bile dolaşıyorsunuz.
Eşim bu kişi her zaman böyle
He o zaman başka. Belki umursamıyordur insanları
Umursamadan giyiyor zaten kim görecek neden baksınlar ki diyor ama dışardan bakıldığında görünüyor
Yani en azından perde çeksin çünkü kimin sapık olduğu belli olmaz fotoğraf çekip tehdit eden bile olabilir
Yani olabilir o mesafeden kamera çekmez ama çıplak gözle bakınca ne giydiği şekli vs belli oluyor
Anladım
Görseniz zaten oha dersiniz ne diyeyim bilemedim
Uyardinmi bazıları unutkan oluyor
Uyardım ama değişen tek şey giydiği kıyafetin açıklık derecesi oldu kızdım yine aynı
Böyle şeyleri umursamıyor o zman
Ama iyi değil doğru değil bu yaptığı hava sıcak anlıyorum fakat bu abartılı değil mi ne yapayım bilmiyorum
Karşınızda apartmanmi var gozukurmu onlardan
Evler dubleks karşı karşıya yan tarafta da var ev 300 MT karşıda yan ev ise 30-40 MT var mesafesi ama gözüküyor
Otomatik perdeler oluyordu zamanlama ile kapanan yanlış bilmiyorsam o tarz bir şey belki işe yarar
Vallahi o kadar bütçem yok düzgün giyse hiç bir problem olmaz aslında yâda benmi cok dar görüşlü biriyim öyle diyor bana çünkü
Ya aslında dediğin normal bence bana dense garip karsilamam uygularım ama bazıları rahat oluyor öyle herhalde eşiniz
Rahat yani iki dakikada siz bile anladınız
Ay ara bozma yapmak istemem öyle düşünmeyin kardeşimde benim öyledir giyinirken unutur biz hatırlatırız dalgındır belki
Yok estağfurullah ara bozmak değil bu ama işten geldim görünce şaşırdım kaldım insan korkar çekinir şu halini görseniz siz bile bakmaya çekinir siniz
Anladım belki uyarma şekliniz değiştirin daha uysal bir şekilde belki işe yarar
Kuzeni uyardı kız olarak ama bana dediği şu abi eşin kadar cesur giyinen görmedim ben diyor
Yattığı yerin konumu değiştirmek belki fayda sağlar
Gerekirse yaparım yani 😔
Aklıma başka bir şey gelmedi
Teşekkür ederim bu saatte yazdınız yardımcı oldunuz yinede
Rica ederim
Gizli sordum çekindigim için açık sorsam problem olur diye düşündüm
Abartı
Evet o abartıyor
Evi mi dikizliyosun. Çok ayıp...
kim bu kisi
Eşim