Cisimleri büyük görmekten korkuyorum bunun adı nedir?


Bir teleskop aldım fakat bakmaktan çok korktuğumu farkettim. Dolunayı, yolları binaları büyük göreceğim için korkuyorum. Özellikle dolunaya ve yıldızlara bakmaya tedirgin oluyorum. Çıplak gözle ayı kocaman görünce bile bir tuhaf olurum ben. Teleskopla bakmaya çalıştım ama bir tuhaf oldum bakamadım.

Etraftaki nesneleri ve gökyüzündeki cisimleri büyük bir şekilde görmekten duyulan korku nedendir? Bu duyguyu anlatamıyorum yaşayan var mı içinizde?
Cisimleri büyük görmekten korkuyorum bunun adı nedir?
Cevapla