Bir teleskop aldım fakat bakmaktan çok korktuğumu farkettim. Dolunayı, yolları binaları büyük göreceğim için korkuyorum. Özellikle dolunaya ve yıldızlara bakmaya tedirgin oluyorum. Çıplak gözle ayı kocaman görünce bile bir tuhaf olurum ben. Teleskopla bakmaya çalıştım ama bir tuhaf oldum bakamadım.
Etraftaki nesneleri ve gökyüzündeki cisimleri büyük bir şekilde görmekten duyulan korku nedendir? Bu duyguyu anlatamıyorum yaşayan var mı içinizde?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Baktim arastirdim yapay zekaya sordum makale baktim bulamadim, boyle bir sey literaturde yok nadir ya da belki tek ornegi olabilirsin
Yaaa bir de araştırmış ❤️ çok teşekkürler ben de bir şey bulamadım henüz
Ilk okudugumda astrophoba gibi geldi uzay korkusu ama sen binalardan da korkuyorsun, mikroskoptan bakmaktan korkuyor musun?
Mikroskopta da böyle gözenekli şeyler görmekten biraz endişelenirim evet. Bir de böyle vıyır vıyır hareket eden şeyler görmekten igrenirim
Dürbünden bakıyorum ama dürbün ve teleskop arasında ciddi fark var. Teleskop beni bir tık geriyor
Hicbir fikrim yok, Megalaphobia ile baska bir fobi birlesimi bir seymis gibi geliyor ama bulamiyorum.
Duvara falan bakinca icinde dev varmis gibi geliyo mu?
Yok hayır
Ben kucukken duvara cok bakinca hareket eder ve icinde devler varmis gibi gelirdi
Hiç görmedim bilmiyorum
Peki böyle gök cisimlerini büyük görmekten korkar mısın sende var mı böyle bi fobi
Kaça aldın?
8 buçuk
Başından büyük işlere girme 😂
Ne aptlca bür cevap şimdi bu? Be alaka bu soruya bu cevap?
Aptalca sorulara çok konstre olamıyorum kusura bakma
Hiç cevap vermeyebilirsin sana aptalca geldiyse? Nasıl fikir?
Güzel değil bu fikri sevmedim benim ne yapacağima sadece ben karar veririm. 😘