Ben Türk'üm ve Kürtleri de kalpten severim detayı okur musunuz?

Kürt ün dilini de kültürünüde severim iyi ki varsınız hepimiz insanız zaten ama yıllarca ülkede Kürt sorunu var edildi
Terörizm ile Kürtleri Türklerle kışkırttılar
Kürtler çok hızlı çoğalıyor çoğunluk olunca iç savaş olur denildi yıllarca birbirimize düşman ettiler
Hani ne oldu bizim Kürt meselemize?

Arkadaşlar şimdi aynı mevzumuz Araplarla yapılmaya çalışılıyor
Bize bu ülkede huzuru vermemek için herşeyi yapıyorlar eğer uyanık olursak ne Kürtle ne Arapla bir sorun yaşamayacağız bizim ırkımız olabilir kültürümüz farklı olabilir ama
BİZ İNSANIZ VE EBEDİ DEĞİLİZ çoğumuz 20 yaş üstünde 30-35 olan var
Ne kadar daha yaşayacağız ki ebedi değiliz
Kalan 20-30 senenin tadını çıkarın hep beraber yaşayalım işte merak etmeyin anlayış olduğu sürece hiçbirsey olmaz her şey bizim elimizde
Ben Türk'üm ve Kürtleri de kalpten severim detayı okur musunuz?
Cevapla