Arkadaslar guzellik yakisikli olmak bana mi artik bos geliyor?

Evet bende guzelligime yani tipime onem veren biriydim ve yine veriyorum. ama eskisi gibi degil artik.
Dikkat cekmek iltiftatlar almak o kadar hosuma giderdi ki simdi bos geliyor. herseyden once isin hayatin onemli kizmis suymus buymus degil zaten isin olunca hayatinda illaki kadin olacak.
O kaar gereksiz geliyor ki yakisikli olmak cidden bos birsey. kimsenin umrunda bile degilsin aslinda. karsindaki insana guzel. gelsen ne olacak. sana bana para kazandirmiyor
Haksizmiyim.
Hayatta daha onemli seyler var bunu cok iyi anliyorum
Arkadaslar guzellik yakisikli olmak bana mi artik bos geliyor?
Cevapla