çok uzun zamandır takipleştiğimiz ama hiç konuşmadığımız göndermeyle anlaştığım biri var. en son birbirimize açıldık gibi bir şey oldu gönderme usulü. o zamandan beri adam akıllı bir şey paylaşmıyor. Sadece futbolla alakalı paylaşım yapıyor. foto falan da koymuyor, ne story ne de normal post olarak. ben paylaşmazdım pek foto. 2 tane foto attım beğenmedi ama storylerimi görüyor. Doğru düzgün kimseyle takipleşmiyor o zamandan beri. ölü gibi böyle. niye böyle yapıyor anlamadım?
çok uzun zamandır takipleştiğimiz ama hiç konuşmadığımız göndermeyle anlaştığım biri var. en son birbirimize açıldık gibi bir şey oldu gönderme usulü. o zamandan beri adam akıllı bir şey paylaşmıyor. Sadece futbolla alakalı paylaşım yapıyor. foto falan da koymuyor, ne story ne de normal post olarak. ben paylaşmazdım pek foto. 2 tane foto attım beğenmedi ama storylerimi görüyor. Doğru düzgün kimseyle takipleşmiyor o zamandan beri. ölü gibi böyle. niye böyle yapıyor anlamadım?
çok uzun zamandır takipleştiğimiz ama hiç konuşmadığımız göndermeyle anlaştığım biri var. en son birbirimize açıldık gibi bir şey oldu gönderme usulü. o zamandan beri adam akıllı bir şey paylaşmıyor. Sadece futbolla alakalı paylaşım yapıyor. foto falan da koymuyor, ne story ne de normal post olarak. ben paylaşmazdım pek foto. 2 tane foto attım beğenmedi ama storylerimi görüyor. Doğru düzgün kimseyle takipleşmiyor o zamandan beri. ölü gibi böyle. niye böyle yapıyor anlamadım?
çok uzun zamandır takipleştiğimiz ama hiç konuşmadığımız göndermeyle anlaştığım biri var. en son birbirimize açıldık gibi bir şey oldu gönderme usulü. o zamandan beri adam akıllı bir şey paylaşmıyor. Sadece futbolla alakalı paylaşım yapıyor. foto falan da koymuyor, ne story ne de normal post olarak. ben paylaşmazdım pek foto. 2 tane foto attım beğenmedi ama storylerimi görüyor. Doğru düzgün kimseyle takipleşmiyor o zamandan beri. ölü gibi böyle. niye böyle yapıyor anlamadım?
çok uzun zamandır takipleştiğimiz ama hiç konuşmadığımız göndermeyle anlaştığım biri var. en son birbirimize açıldık gibi bir şey oldu gönderme usulü. o zamandan beri adam akıllı bir şey paylaşmıyor. Sadece futbolla alakalı paylaşım yapıyor. foto falan da koymuyor, ne story ne de normal post olarak. ben paylaşmazdım pek foto. 2 tane foto attım beğenmedi ama storylerimi görüyor. Doğru düzgün kimseyle takipleşmiyor o zamandan beri. ölü gibi böyle. niye böyle yapıyor anlamadım?
çok uzun zamandır takipleştiğimiz ama hiç konuşmadığımız göndermeyle anlaştığım biri var. en son birbirimize açıldık gibi bir şey oldu gönderme usulü. o zamandan beri adam akıllı bir şey paylaşmıyor. Sadece futbolla alakalı paylaşım yapıyor. foto falan da koymuyor, ne story ne de normal post olarak. ben paylaşmazdım pek foto. 2 tane foto attım beğenmedi ama storylerimi görüyor. Doğru düzgün kimseyle takipleşmiyor o zamandan beri. ölü gibi böyle. niye böyle yapıyor anlamadım?
çok uzun zamandır takipleştiğimiz ama hiç konuşmadığımız göndermeyle anlaştığım biri var. en son birbirimize açıldık gibi bir şey oldu gönderme usulü. o zamandan beri adam akıllı bir şey paylaşmıyor. Sadece futbolla alakalı paylaşım yapıyor. foto falan da koymuyor, ne story ne de normal post olarak. ben paylaşmazdım pek foto. 2 tane foto attım beğenmedi ama storylerimi görüyor. Doğru düzgün kimseyle takipleşmiyor o zamandan beri. ölü gibi böyle. niye böyle yapıyor anlamadım?
çok uzun zamandır takipleştiğimiz ama hiç konuşmadığımız göndermeyle anlaştığım biri var. en son birbirimize açıldık gibi bir şey oldu gönderme usulü. o zamandan beri adam akıllı bir şey paylaşmıyor. Sadece futbolla alakalı paylaşım yapıyor. foto falan da koymuyor, ne story ne de normal post olarak. ben paylaşmazdım pek foto. 2 tane foto attım beğenmedi ama storylerimi görüyor. Doğru düzgün kimseyle takipleşmiyor o zamandan beri. ölü gibi böyle. niye böyle yapıyor anlamadım?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Aşk ilişkisiysw hiç boşa yormayalım birbirimizi 😂
Nedir?
çok uzun zamandır takipleştiğimiz ama hiç konuşmadığımız göndermeyle anlaştığım biri var. en son birbirimize açıldık gibi bir şey oldu gönderme usulü. o zamandan beri adam akıllı bir şey paylaşmıyor. Sadece futbolla alakalı paylaşım yapıyor. foto falan da koymuyor, ne story ne de normal post olarak. ben paylaşmazdım pek foto. 2 tane foto attım beğenmedi ama storylerimi görüyor. Doğru düzgün kimseyle takipleşmiyor o zamandan beri. ölü gibi böyle. niye böyle yapıyor anlamadım?
Olurum tabi
çok uzun zamandır takipleştiğimiz ama hiç konuşmadığımız göndermeyle anlaştığım biri var. en son birbirimize açıldık gibi bir şey oldu gönderme usulü. o zamandan beri adam akıllı bir şey paylaşmıyor. Sadece futbolla alakalı paylaşım yapıyor. foto falan da koymuyor, ne story ne de normal post olarak. ben paylaşmazdım pek foto. 2 tane foto attım beğenmedi ama storylerimi görüyor. Doğru düzgün kimseyle takipleşmiyor o zamandan beri. ölü gibi böyle. niye böyle yapıyor anlamadım?
Nedir?
çok uzun zamandır takipleştiğimiz ama hiç konuşmadığımız göndermeyle anlaştığım biri var. en son birbirimize açıldık gibi bir şey oldu gönderme usulü. o zamandan beri adam akıllı bir şey paylaşmıyor. Sadece futbolla alakalı paylaşım yapıyor. foto falan da koymuyor, ne story ne de normal post olarak. ben paylaşmazdım pek foto. 2 tane foto attım beğenmedi ama storylerimi görüyor. Doğru düzgün kimseyle takipleşmiyor o zamandan beri. ölü gibi böyle. niye böyle yapıyor anlamadım?
Konu nedir
çok uzun zamandır takipleştiğimiz ama hiç konuşmadığımız göndermeyle anlaştığım biri var. en son birbirimize açıldık gibi bir şey oldu gönderme usulü. o zamandan beri adam akıllı bir şey paylaşmıyor. Sadece futbolla alakalı paylaşım yapıyor. foto falan da koymuyor, ne story ne de normal post olarak. ben paylaşmazdım pek foto. 2 tane foto attım beğenmedi ama storylerimi görüyor. Doğru düzgün kimseyle takipleşmiyor o zamandan beri. ölü gibi böyle. niye böyle yapıyor anlamadım?
Konu nedir
çok uzun zamandır takipleştiğimiz ama hiç konuşmadığımız göndermeyle anlaştığım biri var. en son birbirimize açıldık gibi bir şey oldu gönderme usulü. o zamandan beri adam akıllı bir şey paylaşmıyor. Sadece futbolla alakalı paylaşım yapıyor. foto falan da koymuyor, ne story ne de normal post olarak. ben paylaşmazdım pek foto. 2 tane foto attım beğenmedi ama storylerimi görüyor. Doğru düzgün kimseyle takipleşmiyor o zamandan beri. ölü gibi böyle. niye böyle yapıyor anlamadım?
Konu?
çok uzun zamandır takipleştiğimiz ama hiç konuşmadığımız göndermeyle anlaştığım biri var. en son birbirimize açıldık gibi bir şey oldu gönderme usulü. o zamandan beri adam akıllı bir şey paylaşmıyor. Sadece futbolla alakalı paylaşım yapıyor. foto falan da koymuyor, ne story ne de normal post olarak. ben paylaşmazdım pek foto. 2 tane foto attım beğenmedi ama storylerimi görüyor. Doğru düzgün kimseyle takipleşmiyor o zamandan beri. ölü gibi böyle. niye böyle yapıyor anlamadım?
Sor tabi ki
çok uzun zamandır takipleştiğimiz ama hiç konuşmadığımız göndermeyle anlaştığım biri var. en son birbirimize açıldık gibi bir şey oldu gönderme usulü. o zamandan beri adam akıllı bir şey paylaşmıyor. Sadece futbolla alakalı paylaşım yapıyor. foto falan da koymuyor, ne story ne de normal post olarak. ben paylaşmazdım pek foto. 2 tane foto attım beğenmedi ama storylerimi görüyor. Doğru düzgün kimseyle takipleşmiyor o zamandan beri. ölü gibi böyle. niye böyle yapıyor anlamadım?
Buyurrr
çok uzun zamandır takipleştiğimiz ama hiç konuşmadığımız göndermeyle anlaştığım biri var. en son birbirimize açıldık gibi bir şey oldu gönderme usulü. o zamandan beri adam akıllı bir şey paylaşmıyor. Sadece futbolla alakalı paylaşım yapıyor. foto falan da koymuyor, ne story ne de normal post olarak. ben paylaşmazdım pek foto. 2 tane foto attım beğenmedi ama storylerimi görüyor. Doğru düzgün kimseyle takipleşmiyor o zamandan beri. ölü gibi böyle. niye böyle yapıyor anlamadım?
Aklını karıştıran baska birisi daha var bence
instada da pek takılmıyor gibi bilmiyorum