Minik canlıları öldürmek günah değil mi, örneğin karınca, sinek, bit, solucan gibi?

Yani ben çekiniyorum öldürmemeye çalışıyorum balkondan dışarı bırakıyorum genelde zarar vermeden. Ama bazı insanları görüyorum nasıl olsa isiriyo vs diye öldürüyor kolaylıkla, hatta sinek avlayan kar var masaya konanlari şak şak vuruyolar.

Günah değil mi ya? Sonuçta Allah yarattı ve yaşamına engel olmuş oluyoruz.

Minik canlıları öldürmek günah değil mi, örneğin karınca, sinek, bit, solucan gibi?
Cevapla