
Şu başta ki efsane bir şey nescafeli. Bir duble de bum 😂

Şu başta ki efsane bir şey nescafeli. Bir duble de bum 😂

Benim koleksiyon nasıl peki? Anlık ^^
Sol en arka köşedeki beyaz Kapaklı tam görünmyen şişe Rus voktası. Sadece üretildiği yerde satılıyor Rusya'da, normalde votka sevmem ama hayatımda içtiğim en güzel voktaydı. Haftaya bir daha gelecek ondan ^^
Johnny yok evet 😅
Bunlar koleksiyon ama içmiyorum 😂
Cevap
31Cevap
Hayır ben sevmiyorum.
Şarap, volim, rakı, bira ve farklı farklı kokteyler denedim fakat şarabın o mayhoş tadını bi ayrı seviyorum😋
Çoğunu denedim. Ben şanşlıyım bu konuda da. Çok kolay sarhoş oluyorum.
🇹🇷☝️🇵🇸☝️🇹🇷☝️🇵🇸☝️🇹🇷☝️🇵🇸☝️🇹🇷
Viski, şarap ve bira, en sevdiğim içki türü şaraptır ama
Beyaz kızıl ceylanım, bu güzelliği alkolle soldurmak sana bize insanlığa tıppa bilime ihanet değil midir
Ibrahim peygamberin putları yıktığı gibi, sende şişeleri yık, parçala. Sana tuzlu yağlı ayran tarifi vericem hafif kafa yapıyor
Jack daniels ve villa doluca şarap var dolapta. Bir sürü de meyve aldım akşam takılcam 😀 bir de sahibem mesajıma dönerse ne âlâ
Evet hâlâ dönmedi mesajıma sahibem 😃
Denemediğim alkol yok diyebilirim. Hatta %68 alkollü İsveç'e ait Snake venom birasını da tattim. Hepsi birbirinden harika.
Yerli içkileri saymıyorum bile, kokteyl çok denemedim, farklı olarak absent, viski, rom (captain morgan favorim) 🙂
Bir Jack daniels Satış Temsilcisi olarak ortadaki singelton u harika buluyorum en baştaki kahve likörü çok güzel değil ama her zaman rakıcıyımdır kulüp rakısı 😋😋😋
Baştaki ve sondakini denedim.
ben biracıyım :))
Nerde biz kurtlu tekila da 10 duble de anca tebessüm ediyoruz
Hayır. muslumanim.🇵🇸🇹🇷☝️🇹🇷🇵🇸🇵🇸🇵🇸☝️☝️☝️☝️
Denemedigim yoktur heralde
Şu aralar ballı Jack favorim
Hiç alkol içmedim, nolacak benim bu halim 🫣
Sen hiç yeşil peri içtin mi
Dene bir
Şeyi tersten gösteriyor 😂
Senin üzerine tanımam bebiş
Jack favorimdir
En son absend seviyordum.
Viski ve bira denedim sadece
içmediğimi ne kaldı flxlx
Alkol olsun hepsini severim 🤣
İçmediğim çeşit kalmadı diyebilirim
Çoğunu denedim
Bira viski denedim
Bosu bosuna zarar
👍👍 harika
İcmedigim bir bok kaldı benim sanirim
Hepsi 😀
Denemedim
Afiyet olsun
Hepsi
Zıkkım için emi
Hiç içmedim
Hepsini.
severim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?