Secita 15mg—Taronko Buskas?

Ne zaman bi psikiyatriye gitsem verdiği ilacı ilk bi aratırım internette yorumlara bakarım biriler intih@r düşüncesi verdi demiş kimileri dilimi ağzımı şişirdi demiş ilaca karşı önyargılı oluyorum içesim gelmiyo. İster istemez kafaya takıyorum bende de var mı şöyle oluyo mu böyle oluyo mu diye. Her neyse bu sefer bi umut araştırdım ettim doktor buldum gittim. Arkadaşlar 1 gerçekten ilaçla tedavi olan var mı psikolojik olarak hani ben atlattım diyen var mı bi de ilacı bırakınca bağımlı olunuyo başa dönülüyo falan filan diyorlar iyiyim iyi ki psikiyatriye gittim diyen var mı

2 bu ilaçlar nasıl kullanan var mı

teşekkürler 🫶🏻

Secita 15mg—Taronko Buskas?
Cevapla