Ne zaman bi psikiyatriye gitsem verdiği ilacı ilk bi aratırım internette yorumlara bakarım biriler intih@r düşüncesi verdi demiş kimileri dilimi ağzımı şişirdi demiş ilaca karşı önyargılı oluyorum içesim gelmiyo. İster istemez kafaya takıyorum bende de var mı şöyle oluyo mu böyle oluyo mu diye. Her neyse bu sefer bi umut araştırdım ettim doktor buldum gittim. Arkadaşlar 1 gerçekten ilaçla tedavi olan var mı psikolojik olarak hani ben atlattım diyen var mı bi de ilacı bırakınca bağımlı olunuyo başa dönülüyo falan filan diyorlar iyiyim iyi ki psikiyatriye gittim diyen var mı
2 bu ilaçlar nasıl kullanan var mı
teşekkürler 🫶🏻
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Secita 10 mg ve tranko buskas kullanmıştım daha önceden ama çok da faydasını gördüğüm söylenemez...
Yan etki yaptı mı peki
Hayır yapmadı.
Yani o korktuğunuz şeylerden korkmanıza gerek yok rahat olun, sakin olun.
Teşekkür ederim ☺️
İnşallah okuyunca internette korktum birden
Rica ederim. Geçmiş olsun.
Yok yok onlara takılmayın siz rahat olun.
Teşekkür ederim Allah razı olsun 🙂
Rica ederim sizden de inşaallah... Tekrardan geçmiş olsun.
Okb ve majör depresyon ilacı muadilleri var piyasada ama intihar düşüncesi yan etki olarak var ama şizofreni gözlenmiş öncesinde intihar isteği geçen hastalarda sende aynı etkiyi bırakmaya bilir
Anlamadım dostum bende panik atak ve takıntı için verdi doktor ama şizofreni mi yapıyo demek istedin
Hayır intihar isteğini şizofreni olanlarda görülmüş
Takıntı derken okb mi
Benim ihtiyacım yok dehb'liyim gece uymadan 1 saat önce alıyorum uyku problemi yüzünden bu kadar ağır semptomları olan bir ilacı sırf uyku için vermez yani doktor öyle düşün
Hayır kaygı bozukluğu panik atak krizi her şeyi kötü düşünme kafada kurma ama tabi böyle ağır mı ağır bi şekilde değil genelde geçiştirmeye çalışırım
Dostum kaygı bozukluğu için dopamin detoksu yapiyormusun?
Dopamin detoksu mu o nedir hiç duymadım istek atsam ordan daha detaylı bilgi verir misiniz
Tabikide
Mesaj atamıyorum istek gönderdim
Bende atamıyorum ahahahah
Xper yetmiyor
Telegram var mı?
Var ahahahhh
@HHNNKKNN
3 tane farklı şeyler kullanıyorum
İşe yarıyo mu
Evet yaramaz olur mu bebeklerim onlar benim
Ya kanka bakıyorum ekşi sözlükte filan millet hep her çeşit yan etkiyi yazmış bende her ilaca başlarken korkuyorum bende intihar etmek istermiyim yok zehirler mi bağımlı eder mi diye eee kullanıyorum sonra korkup bırakıyorum ilacı derken daha kötü oluyorum
yok bağımlı olmazsın intihar da etmezsin
Ellerde titreme yaptı diğerleri sende de oldu mu
tedavin için gerekiyorsa kullan fazla düşünme
Tamam teşekkür ederim
Tanı ne?
Hangi ilaçları alıyorsunuz
@ahmeeeta12 merhaba tanı anksiyete secita 15 mg ve tranko buskas verdi bugün doktorum daha önceki doktorlarım selectra lustral ozapirin ve prozac vermişti ama hep bu işte ya işe yaramazsa ya şöyle olursa derken yarıda bıraktım tedavilerimi
Bana ulaş kardesim.
Ne için dostum
Sen ulaş yardımcı olucam