Erkek arkadaşım yanımda başkaları varken bile etrafımda erkek olsun istemiyor. Abartmıyor mu sizce?

Erkek arkadaşım yurt dışı vatandaşı benimle görüşmek için yaşadığım şehre geldi. Bana hediyeler getirdi yüzük bile aldı ve çok iyi davranıyor, sürekli benimle ilgileniyor. Ama geçen gün bir iş için birisiyle görüştük hatta annem de yanımda geldi. Bunu da ona eve gelince söyledim. O zaman tartışma başladı ve epey uzadı. Hatta tartışmanın sonrasında ağladı. Üstelik daha kırıcı şryler bile söyledi. O beni çok seviyormuş, benim için her şeyi yapıyormuş ama benim hislerine güvenmiyormuş, Avrupa'ya gitmek için onu kullanıyor bile olabilirmişim. Sonra barıştık ama o sırada alkollü gibiydi telefonu kapatırken yine "beni çok incittin, seni seviyorum ama sen beni sevmiyorsun" gibi şeyler söyledi. Ertesi gün normale döndük. Bugün ise ben, kardeşim ve okuldan bir erkek arkadaşımla buluştuk. Instagram'a fotoğraf attım. Kardeşimle dışarı çıktığımızı zaten biliyordu. Fotoğrafı görünce bana "neden arkadaşlarınla buluştuğunla ilgili hiçbir şey bilmiyorum, üzücü bir şey" yazdı. Üstelik beni okula göndermek ya da çalıştırmak da istemiyor ben sana bakarım diyor, ama eğer okumak ya da çalışmak istersem karşı çıkmayacağını ve beni destekleyeceğini söyledi. Sizce çok mu abartıyor yoksa ben mi hatalıyım?

Erkek arkadaşım yanımda başkaları varken bile etrafımda erkek olsun istemiyor. Abartmıyor mu sizce?
Cevapla