Türk'ün, Türk'den başka dostu yoktur sözüne ne kadar inanıyorsunuz?

Sizce gerçekten özendiğimiz Avrupa ve Amerika bizim refahlık seviyemiz için mi çalışıyor?

Onlara ayak uydurduğumuz zaman koşulsuz şartsız bize destek olacaklarını mı sanıyorsunuz?

Neden kanı bozuk tahta kurulularını (içimizde bulunan soyu bozuklar dahil...) diskalifiye etmeye çalışmıyoruz da sadece kabulleniyoruz?

Özeti hayatlarımız sizce gerçekten gelecek nüfuslarımızı kurtaracak mı?


Not: Ne kadar siyasetçi varsa alkolde boğulsun, sakın bir siyasi gruplara itafen yazdığımı düşünmeyin...
Türkün, Türkden başka dostu yoktur sözüne ne kadar inanıyorsunuz?
Türk'ün, Türk'den başka dostu yoktur sözüne ne kadar inanıyorsunuz?
Cevapla