Evlenmeden önce kanka dediğim kardeşim gibi gördüğüm bir erkek arkadaşım vardı ara ara görüşür güle güle muhabbet ederdik evlilik konusu açıldığındada sen benimle evlen sana benden başkası guzel bakamaz sen evlenince kilo alırsın yine bakarım annen baban elden ayaktan düşer ben ona da bakmaya razı olurum derdi. Bende hiddetle ve şiddetle ben seni kardeşim olarak görüyorum diye kızardım birgün ben biriyle görüşmeye başladım kanka dediğimde bunu ögrenince biraz kıskançlık yaptı ve tartıştık sonra sonsuza dek yazmamaya karar verdi...
Bu olaydan sonra görüştüğün kişiyle evlendim yaklaşık 3-4 senedir de evliyim bir tanede cocuğumuz var ama o kadar pişman oldum ki kilo aldım şimdiko eşim bunu sorun etmeye başladı daha kötüsü annem hastalandı ve baküma muhtac haline geldi eşim anneme bakmak istemiyor eve hergün alkolle geliyor ne benle ilgileniyor nede çocuğa bakıyor çok pişman oldum bundan 3 ay önce eski kankam dediğim kişiyi gördüm sonradan aşık oldum ve dedim ki ben doğru kişiyi çoktan kaybetmişim😭😭😭😭 ve cok pişmanım ve kankam dediğime ise aşık oldum yokmudur bunun bir yolu bir ilacı maalesef dökmekle yazmakla olmuyor ahh kafam aah😭😭
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer