Benim gibi evlenip pişman olup üzerine başka birine aşık olan var mı?

Evlenmeden önce kanka dediğim kardeşim gibi gördüğüm bir erkek arkadaşım vardı ara ara görüşür güle güle muhabbet ederdik evlilik konusu açıldığındada sen benimle evlen sana benden başkası guzel bakamaz sen evlenince kilo alırsın yine bakarım annen baban elden ayaktan düşer ben ona da bakmaya razı olurum derdi. Bende hiddetle ve şiddetle ben seni kardeşim olarak görüyorum diye kızardım birgün ben biriyle görüşmeye başladım kanka dediğimde bunu ögrenince biraz kıskançlık yaptı ve tartıştık sonra sonsuza dek yazmamaya karar verdi...

Bu olaydan sonra görüştüğün kişiyle evlendim yaklaşık 3-4 senedir de evliyim bir tanede cocuğumuz var ama o kadar pişman oldum ki kilo aldım şimdiko eşim bunu sorun etmeye başladı daha kötüsü annem hastalandı ve baküma muhtac haline geldi eşim anneme bakmak istemiyor eve hergün alkolle geliyor ne benle ilgileniyor nede çocuğa bakıyor çok pişman oldum bundan 3 ay önce eski kankam dediğim kişiyi gördüm sonradan aşık oldum ve dedim ki ben doğru kişiyi çoktan kaybetmişim😭😭😭😭 ve cok pişmanım ve kankam dediğime ise aşık oldum yokmudur bunun bir yolu bir ilacı maalesef dökmekle yazmakla olmuyor ahh kafam aah😭😭

Benim gibi evlenip pişman olup üzerine başka birine aşık olan var mı?
Cevapla