Ben tam bir evlilik kadınıyım asla flört kadını değilim hemen sıkılırım bırakırım terk ederim hemen hiçbir şekilde bunu beceremem çabuk sıkılırım sıkılmamam için karşı tarafla ciddi bir ilişki kurup hemen evlenmem gerekiyor evet evet hemen evlenmem gerekiyor çünkü ne istediğimi biliyorum ve karşı tarafın da ne istediğini bilmesini istiyorum ki olgun insanlar her zaman kararlarında kararlı ve nettir ve evlilikte nasıl davranması gerektiğini de bilirler ama bakıyorum erkekler o kadar bıkmışlar ki bu kadınların erkekleri bıktırdığını düşünüyorum?
Erkekleri yuva kurmaktan soğutan nedir neden bekar veya boşanmışı bile bile evlilikten bu kadar korkuyor?
Şimdi bir erkek olarak sorayım sana. Tamam yaş itibariyle öyle 2-3 sene flört durumlarımız olamaz. Ona ok.
Peki sıkılıyorsan, bırakıyorsan bir adam sana nasıl güvenip evlensin? Tanımadan, güvenmeden nasıl evlensin?
Gelelim erkeklerin evliliğe yanaşmamasına.
Geçmiş ilişkide yaşanan şeyler, onların yarattığı bıkkınlık, yeni ilişkide aynı şeyleri yaşamaktan korkmak. Çünkü böyle bir ilişkiden sonra erkek acısını yaşayıp artık mantıklı düşünüp geçmişe baktığında ben ne m.. almışım bunlara katlanmışım diyor. Aydınlanma yaşıyor. Tabi sonrasında bu da tahammülsüzlük getiriyor. Uğraşmıyor, katlanmıyor aynı şeylere. Çünkü yeni yaşayacağı da farklı olmayacak.
Maddi sebepler var. Bütün yükün erkeğe yüklenmesi, erkeğin kadın ne istiyorsa yapmak zorunda diye dayatılan saçma sapan adetler, gelenekler, kadınların gösteriş ve s.. dik yarışı uğruna saçma sapan şeyler istemesi.
Bahaneleri de banane ben bir kere evleniyorum. Biz 5. Kere mi evleniyoruz anasını satayım? Evlenmek demek erkeğin hayatının s.. kilmesi demek. Yüzbinlerce hatta milyon borç demek. Peki sonra? Böyle borcun altında erkek ne kadar mutlu olur ne kadar huzurlu olur?
0
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ön yargılar var bir çok ön yargı ile yazılmış kısa ve net aile eşliğinde tanışıkır Max 3 ay veya 4 ay içinde gerçekleşir ya da gerçekleşmez
Ana babam var sonuçta neyse söz verdim küfür etmeyeceğim daha bu konuda kültür sahibi olarak yetişmiş seçkin aile kızlarından öğren uzun uzun yazamam ya hiç mi öğrenmedin cidden sen
Ben yaşayarak öğrendim. Ben sana erkek mantalitesiyle söyleyeyim. Kimseyie 4 ayda evlencek kadar güvenmem, emin olmam, bu kadar aklım başımdan gidecek derecede aşığım ölüyorum bitiyorum demem. Bu düşüncelerin gerçek hayatla uymaz maalesef. Hayal dünyasından kurtul.
Açıkçasını söylemek gerekirse eskiden evlenmeyi çok istiyordum. Ancak artık genelleme yapmadan söylüyorum ki kadınlarda; edep, ahlak, ağırbaşlılık, sadakat, empati, hoşgörü, saygı, sevgi ve değer kalmamış hepsini tüketmişler. Bir başka ilişkide yaşadığı duyguların intikamını almaya çalışıyorlar ve hep erkeklerden dert yanıyorlar. O yüzden artık evlilik düşünmüyorum, yalnızlık daha iyi.
0
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Kesinlikle bunun ben de farkındayım keza aynı şekilde erkekler de bu durumda ve bu çok tiksindirici bir şey çünkü sevmek için hiçbir bahane bırakmıyorlar fabrikadan çıkmış gibi karakterler hep aynı aha onu sevmişim ha onu sevmişim çok basit kaçıyor maalesef üzücü
“Seni seviyorum” un bir anlamı kalmadı ki. Önüne gelen herkese söyleniyor. Değer desen hayır değer diye bir şey yok. İlişkilerde bir de karşılaştırma yapılması daha da beter. Ben sana şunu yapmıştım, yok sen bana bunu yaptın gibi gibi. Yahu insan sevdiğine yaptığı birşeyi sürekli önüne sunar mı? Ne bu böyle…. O kişiyi sevdiğin değer verdiğin için yaparsın zaten. Bir de ayrılıktan sonra ki davranışları 😏 iyice buz etkisi yaratıyor. Ben ilişkimi sakız etmem, tamam oldu ayrıldık saygılı bir şekilde bitirilir. Arkamda bıraktığım sevgilimin hakkında kimse yorum yapamaz, kimse kötü söz söyleyemez. Ancak kadınlar sakız gibi herkese çiğnetiyor. O yüzden kalsın kafasındayım artık.
Maalesef öyle seni çok iyi anlıyorum o yüzden çok seçiciyim ben arkadaş konusunda çevre konusunda kimseyle irtibat kurmam etmem ama değer insanlar gördün mü yapışırım bırakmam akıllı ve zeki bir erkeksin ama maalesef doğru ve yanlışı ayırt edebilen insanların zorlukları daha zor hayatta çünkü anlaşılabilecekleri insanlar çok kısıtlı oluyor
Evet maalesef ki öyle, doğru ve yanlışı ayırt edebilme kabiliyeti, beni ben yapanda bu zaten. İnsanlara karşı hassasiyetim ve empati yaparak yaklaşımlarımdan kaynaklı bu halde olduğumun farkındayım. En azından karakterli ve düzgün bir kişiliğe sahibim. Bu kadarı da benim için yeterli zaten.
Hayat gayesi oturmamış olgunluğa sahip olmayan insanların tutarsızlığı çok olur çünkü onlar kendilerini keşfetmemiş düşünceler oturmamış hayata dair amaçları belli olmayan insanlar maalesef en çok kaçınılması gereken insan tipleri
Yani bir şeyleri yaşamış basından geçmiş insanlar farklı baktıklarından onlar istiyor ama bu seferde onların hayatları bana uymuyor diyeyim kırıcı konuşmayayım biri olur falan
Evleneceksem ancak evlenmeye değer biriyle yaparım bunu, biraz uyum ve biraz istek beni kimseyle evlendiremez.
1
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
🫶🏽💐 ben de en çok erkekteki zekaya bakıyorum akıllı olmasına bakıyorum bu çok etkiliyor beni çoğu insan çünkü anlaşamayacağım kadar farklı düşüncelere sahip çok çocuksular 30 yaş bile artık çocuk gibi
Benim içinde zeka faktörü fazlaca önemli, görünüm biçim falan bir tarafa zeka diğer tarafa, bu konularda kafama yatmayan birine karşı ne yakın hissedebilirim ne de yakın olabilirim.
Kesinlikle yani benim şikayet ettiğim evlenmeyi düşündüğüm ciddi olduğumuzu bir konuştuğum çocuk vardı onun adına da burada çok SORULAR sordum zaten😂 ben 30 ikiyim o 26 ama 26 yaş çok küçük bir yaş değil yani olgun bir yaş hatta 23 de çok olgun bir yaş 22 de çok olgun bir yaş yani ben anlamıyorum çok kalitesiz zeka anlayışı vardı akıllıydı bazen çok güzel düşünüyor hareket ediyor ağlıyorum süper tam adam erkek ama aşk takıntısı vardı değişikti ben de o çok farklıydı ben aşk üzerine bir evlilik kesinlikle yapma benim dikkat ettiğim faktör olgun olması zeki olması bakımlı olması spor yapması sporun hayatın bir parçası olmak zorunda onun dışında yarar sağlaması fayda vermesi boş bir insan olmaması çok afedersin yemek yiyip de tuvalete gitmekten ibaret olmayacak bir hayatbiz bu dünyaya savaşmak için indirildi ve bu savaşı da sonuna kadar vermemiz gerekiyor ve hepimiz tekiz yalnızız aslında
Çok doğru dedin, ben de çoğu bakımdan düşündüklerini düşünürüm, pembe bir hayalin içinde sonsuz rahatlığı ve dinginliği ummak da beklemek de kesinlikle aciz ve tembel kimselerin hayatlarının bir parçası olabilir yalnızca, her zaman bir uğraş, bir hedef ve bir nitelik kazanımına yönelik zaman harcanma her hayatın önemli bir parçası olmalıdır.
Hayır diyorum ki neden bu kadar sıkılmışlar diyorum neden bu kadar ne bileyim bir aile kurmak bir aile kavramı çünkü insanın ihtiyacı olan en büyük şey bir aile kavramıdır aile sıcaklığıdır ailenin varoluşu ne bileyim itibarlı bir aile mesela bu insanların onurunu okşar
Maalesef aşk ağzı alınmayacak kadar komik çocuk oyuncağı onun dışında zeka ve olgunluğuna bakılması gerekir ve de kültür seviyesine mesela görgü kurallarını bilen birisi nerede oturup kalkacağını bilen birisi hayata dair olgun düşünceleri olan birisini kaçırmamak gerekir karakter ve kişisel gelişim aşık olunmaya değer
yanlış anlama ama kadınların o kadar çok bitmek bilmeyen istekleri varki bu erkekleri sogutuyor. bozuk erkekler yokmu güvenilmeyen elbet var buda kadınları sogutur ama kadınlarda hep o erkekleri bulur