Her türlü kim arıyorsa arasın o anda telefonu açarım eğer müsait isem ve konuşurum. Çünkü önemli bir şey herkesin başına gelebilir. Çok müsait değilsem de açtıktan sonra mutlaka söylerim ben seni daha sonda ararım diye.
Gelen çağrılarımı mutlaka cevaplarım, cevaplayamadığım durumlarda ise hızlı mesaj ile konunun özetini ister önemli olup olmadığını bilgisini aldıktan sonra öncelik haline getiririm.
Açıyorum ne isteyecek bu sefer diye lafı dolandırip dolandırip olmaz deyip kapatıyorum onlar brlli insanlar zaten benim için ve çoğu meslektaşım olduğu için hep aynı ortamdayız dinleyip hayır deyip kapatıyorum