Annem emekli oldu ve Türkiye de şu an fazla kalacak. Benim ise iki ay sonra dönmem gerek ama yine gel diye kafamı ütüleyip duruyorlar ama ben fakir hayatımı Almanya da daha çok seviyorum
fakirlik sizce kötü bir şey mi? orada misal second hand ikinci ele gitme gibi hobilerim var ama Türkiye de burada 30.000€ kül arabaya biniyorum ve 300.000€ luk villa da kalıyoruz.. şu an küçuk evimizdeyiz gerçi ama bu evde çok pahalı 🤑 ve daha yapılacak misal. Yediğim önümde yemediğim arkamda misal ama ben elit hayatı sevemedim?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Vay anasını 300bin Euro’luk ev mi? Ben daha bunun makyaj parasını veremiyorum 50 TLlik @pyscobutCUTE OMG😱😱
Aa Bana nutellaa alıcaksın daha , ben sana makyaj alırım aa Ferit
Yaw ne Nutellası BİMdeki peripella neyimize yetmiyor
Sende boş Nutella kavanozu vardı ya BİM’den alcam sana peripellayı ona doldururuz olmaz mı
yiaaaaaa ferittttt neden burada herkesin ıcınde (aa sen görürsün) BEN NUTELLA İSTİYOYUMMMM🤧🤧
Param yok maaşım daha yatmadı ay başı gelsin Nutella alırız 8 gün sonra 8 gün daha dayan şimdilik bunla idare et
Ya ama hepsı senın yüzünden bütün nutella, mı benden caldın bızı ayırmamış gıbı az önce bana Nutella yerine 1000 paket pişmaniye alıçağını söyledım o tüylü şey 👱🏻♀️🤧
pişmaniye sakın almaaa
Heyy herkes duysunnn Ferit Nutella yerine pişmaniye alıcak bu olamaz dımı kızlaar
1000 paket mi?
evet saklamana gerek yok 🤧 herkes duydu duysun
Kız pişmaniye alıyım üstüne peripella sürüp sürüp yersin bin paket 3 yıl gider sana😅😅
Omg OMg gercekten Ferit , bırde 3 yil mi 50 yil demek istedin herhalde feritcım, ama sen onu tabıkı bırgunde yersın yüzme havuzu yaparsın. ve bırde pişmaniye üstüne peripella aa bir kere peripella nutellaaaa ısmınden kopya cekmış , aa hemen şikayet dava etmemız lazım ferit dımı
Tabii canım dava ermemiz lazım doğru söylüyorsun
Kiz arkadasim da almanya da o da tùrkiyeye dònmek istiyor rahatlik batti sanki ona gel de gòr dedim 😂
Anlattıgın gibi birisi olsan burada olmazdın canım benim 😀
Yemin ederim gerçekten böyleyim
Böylesin mağdem neden zeka yoksunusun
Bilmem:))
Sen nerde rahatsan orada kal
Bencede:))
Yani çünkü insanın kafası rahat olması gerekiyor
Aynen ya bıktım lüksten
şu an herkes senin yerinde olmak istiyor ama kimse düşünmüyor rahatlığı az olsun öz olsun
Vallahi evimi özledim kira da olsa. Burası baba evi , kendi evimiz ama ben orayı özledim nedenini bilmiyorum 🤷♀️
İnsanın ruhan ve bedenen nerde rahatsa orayı ister
Sen haklısın boş ver düzenini bozma kanka
Saçma
Almanayaya gitme hakkım olsa Almanya'da yasarim