Almanya da tek yaşayıp abimlere yakın olup fakir yaşamak istemem saçma mı?

Annem emekli oldu ve Türkiye de şu an fazla kalacak. Benim ise iki ay sonra dönmem gerek ama yine gel diye kafamı ütüleyip duruyorlar ama ben fakir hayatımı Almanya da daha çok seviyorum

fakirlik sizce kötü bir şey mi? orada misal second hand ikinci ele gitme gibi hobilerim var ama Türkiye de burada 30.000€ kül arabaya biniyorum ve 300.000€ luk villa da kalıyoruz.. şu an küçuk evimizdeyiz gerçi ama bu evde çok pahalı 🤑 ve daha yapılacak misal. Yediğim önümde yemediğim arkamda misal ama ben elit hayatı sevemedim?

Almanya da tek yaşayıp abimlere yakın olup fakir yaşamak istemem saçma mı?
Cevapla