Benden yaşça büyük birisi var göz göze gelince gülümsüyor seni çok seviyorum diyor cok ilgi gösteriyor bu normal mi?

Benden yaşça da büyük birisi. Bana çok ince davranıyor her gördüğü zaman gülümüyor bana göz göze çok geliyoruz. Bana çok ilgi gösteriyor. Seni çok seviyorum da dedi herkesin içinde. Geçen de sana sarılmak istiyorum dedi. Sevgisini çok güzel hissettiriyor. Çok seviusevi bende onu o kadar güzel hissediyorum kı. Tabi merak da ettim

Benden yaşça büyük birisi var göz göze gelince gülümsüyor seni çok seviyorum diyor cok ilgi gösteriyor bu normal mi?
Cevapla