Bi erkek hergun karşılaştığınızda gözünüzün içine bakıp neden gülümser gülümser?

Anlattığım kişi polis Biz bir gün bi basit bi arabaya yazılan cezadan dolayı karşılaştık ve ufak bi tartışma oldu ve ben ağlamaya başladım ve ağladığımı görünce sanırım etkilendi hassas biraz anladığım kadarıyla bu olay 1 yılı geçti yaşandı ve aynı yerde yasiyoruz 1 gün görmesem 2 ci 3 cu gün görüyorum her karşılaşmamızda uzun uzun bakışip ikimizde gulumsuyoruz ama sadece gözlerimin içine bakıyo işinden dolayı iş yerimin önünden geciyo ve iş yerim ön tarafı hep camdan olduğu için beni gorebiliyo bazen denk geliyorum arabayla geçerken bakarak geciyo disarda moladayken denk geldiğimizde bazen sadece bakıyo pür dikkat bazen el kaldiriyo selam veriyo gulumseyerek bazen de sadece geçene kadar uzunca bakıyo ama çok farklı bu bakışı var Abaza gibi digil masum bisey çok tatlı bende haliyle sanırım biraz fazla etkilendim gibi çünkü Artık bakışları ilgimi çok çekiyo yanındaki polis arkadaslarida durumu fark etmeye başladı beni gördüklerinde hepsi gülümseyip ona ve bana bakiyolar komik 🤣 ama çok nadir ayda 2 3 defa beni gördüğünü biliyorum ama bakmıyor sanki gormemis gibi davranıyo bazen tek kende bazen yanında iş arkadaşları oldugundada bu duruma cok sinir oluyorum okadar alistimki bakışlarina gulumsemesine daha iki gün önce karşılaştık ben yolun karşı tarafında o diğer tarafında ben karşıdan karşıya geçerken durdu beni izledi fazla bakmadım ben ama durdu baktı hafif gülümseme gözlerini kırpmadan karşıya geçene kadar biraz ilerledikten sonra arkama baktım dönmüş bana bakıyordu baktığımı gördü birbirimize gülümsedik gittim ama bugün yine gördüm hatta molami onun geçme saatine ayarladım çıktım dışarı gördü ama bakmadı 🤔😔 sizce benden hoşlanıyo mu yoksa başka biseymi komik duruma da düşmek istemiyorum çok da hoslaniyorum ama ne yapmam gerek? Ve onun çok nadiren de olsa görmemezlikten gelmesi neden sizce? çok uzun yazdım 😂

Bi erkek hergun karşılaştığınızda gözünüzün içine bakıp neden gülümser gülümser?
Cevapla